Mannen, echt kortaf of gwn geen interesse?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:10

NeverGiveUp schreef:
Ik zou er geen probleem van maken, omdat vrouwen inderdaad overal wat achter zoeken. Hij zei waarschijnlijk gewoon nee..

Maar zou wel even lekker niks zeggen. :o

Dat snappen ze niet hoor :)
Ze hebben immers niets mis gedaan dus waarom zou je ze "straffen"?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:10

Dat is eigenlijk wel waar :o

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:11

Ayasha schreef:
NeverGiveUp schreef:
Ik zou er geen probleem van maken, omdat vrouwen inderdaad overal wat achter zoeken. Hij zei waarschijnlijk gewoon nee..

Maar zou wel even lekker niks zeggen. :o

Dat snappen ze niet hoor :)
Ze hebben immers niets mis gedaan dus waarom zou je ze "straffen"?

Is ook puur even voor mezelf dan :')

Zo van dan hoef ik ook niet overal antwoord op te geven of zo iets.. Zou dan gewoon wachten op het antwoord :j
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 17-05-13 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Daenerys

Re: Mannen, echt kortaf of gwn geen interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:11

Daar heb je alleen maar jezelf mee ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:12

:D Zo lang het maar niet uit boosheid is. Daar help je, je zaak niet mee. :D
Die komt morgen even normaal weer tegen je banketstaaf alsof er niks gebeurt is want in zijn ogen is dat ook zo. :D

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:12

Nou ja, zeggen 'is goed' of wachten maakt ook niet veel uit Deanerys.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:26

Stiekem je bericht aanpassen is niet eerlijk NeverGiveUp :P Met even wachten is idd niets mis.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:29

Sorry dat wordt me vaker verweten. :')

Ik heb gewoon altijd toch nog wat te zeggen hihi.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:26

Ik denk bij een eerste korte reactie dat 'ie het misschien druk heeft, bij meerdere van zulke reacties denk ik toch al snel dat 'ie niet geïnteresseerd is.
Geïnteresseerde mannen appen niet per se snel, maar wel uitgebreid terug, is mijn ervaring. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:27

Mwa moet je de sms'jes van mijn aanstaande maar eens zien. En gezien hij degene is die gevraagd heeft ga ik er van uit dat ie toch wel interesse heeft. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:36

Ik ben benieuwd, hij laat me weten wanneer ze beginnen dus we zullen zien :)
Probleem is met mij dat ik al gauw (te) veel hoop :(

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:39

Als man: vraag het hem gewoon, subtiel als het kan. Het spelletje van "betekenis zoeken" draagt vaak nergens iets aan toe. Iemand negeren ook niet, duidelijkheid scheppen is de boodschap.

En als het even kan: zijn al die veralgemeningen over mannen nu echt nodig? Lijkt me dat er veel met frustraties rondlopen, misschien doordat je slechte ervaringen hebt, maar we zijn niet allemaal over één kam te scheren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:40

goed voorbeeld, doet goed volgen, er hebben al meer vrouwen zo gereageerd in het topic.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:14

Beau_Myrthe schreef:
Ondanks dat ik een vriend heb zoek ik nog 'het' mannenwoordenboek, mocht één van jullie hem hebben zou ik het verkooppunt mogen weten :=

In het boek Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus wordt er gesproken over een Mars-Venus woordenboekje, helaas nog niet gevonden :P In het boek zelf staan wel vertalingen van veel voorkomende situaties en zinnen. Heb me er kapot om gelachen: hele korte zinnen van mannen (bestaande uit 3 woorden) worden dan in vrouwentaal vertaalt, jeetje meteen een heel verhaal! En andersom dus ook.
Neem het boek niet te letterlijk, maar sommige dingen kunnen wel veradement zijn (ooooooh, dus daarom doet ie zo).

Om nog even antwoord te geven op je vraag TS: meeste mannen zijn gewoon inhoudsgericht. Jij hebt een vraag, hij geeft het antwoord. Dat is gewoon heel behulpzaam ;)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 00:48

Oh boy.. gaan we nu weer een topic van tig pagina's van je krijgen waarin alles overgeanaliseerd word en honderd keer de vraag wat je nu moet antwoorden? :+

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 01:01

Mannen zijn simpel (in dat soort dingen) en denken vaak niet veel na over reacties. Ondanks dat jouw berichtjes langer zijn, vind ik ze net zo kortaf. Je had in je eerste (of tweede of derde) ook iets kunnen zetten van 'verder alles goed?' Of 'nog leuke plannen voor het weekend?'.

Niet elke man is een jager, er zijn er ook die hetzelfde denken (als ze mij leuk vindt, doet ze er wel moeite voor). Als je hem echt leuk vindt kan je toch wel even wat moeite doen ipv kortaf lijkt mij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 10:47

Jeeh, ik vraag alleen of mannen in het algemeen kortaf zijn, Limanade. Je hoeft dit topic niet te lezen hoor ;)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 12:29

Mmh niet elke man is kortaf. Ik kan uren whatsappen met vrienden van me (zonder bijbedoelingen verder). En zonder alles te analyseren. Maar ohjee als ik iemand leuk vind, dan ga ik ook alles analyseren (met vriendinnen) en teveel nadenken waarom hij niks terugstuurt ofzo. Dat is een typisch vrouw volgens mij :')

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:33

Ik ken wel een aantal mannen die heel praterig zijn in real life en dan heel kortaf via bericht
Ik zou er niks achter zoeken en gewoon het contact via sociale media sowieso een beetje vermijden.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:22

Ja, ts. Mijn ervaringen zeggen dat als ze kortaf zijn niet geïnteresseerd zijn. En ik heb heeeeel wat ervaring hiermee haha!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:49

Er zijn heus wel mannen die niet kortaf zijn, en ongeïnteresseerd over komen.
Mijn vriend bijvoorbeeld, die stuurt op W'app hele verhalen en teksten. En is zeker de beroerdste niet om mij slaaplekker te wensen, of goedemorgen, met een bericht van 20 regels lang :=

En alsnog, maak je niet druk. Social Media komt altijd anders over. Misschien, als je het in het echt had gevraagd, had hij er wel bij staan flirten ? := Je weet het maar nooit. Je kan niet iemand zijn uitdrukking achterhalen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 18:53

Mijn vader stuurt altijd terug als antwoord naar mijn moeder 'Nee' of 'oke' of 'O' en ze zijn al ruim 30 jaar samen :')

Ik zal gewoon gezellig met hem IRL praten, is altijd een stuk fijner en gezelliger :j

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 10:25

spannend..

maar als ik het goed begrijp heb je via facebook een vraag gesteld over het werk/stage..
hmm ik probeer dat juist altijd wat gescheiden te houden.. misschien wil hij dat ook wel.
werk is werk en prive is prive :)

succes in ieder geval. en ja.. mannen denken daar niet zoveel bij na.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 23:23

Nou, ben er achter gekomen dat hij al bezig is geweest en mij dus niet heeft ingelicht dmv berichtje...
Baal er echt ontzettend van. Weet niet wat ik nu moet doen.
Moet ik hem weer een berichtje sturen met iets van; goh mocht ik er niet bij zijn? :p
Of niks sturen?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 00:31

Nee, want hij deed gewoon z'n werk. ;)

3 pagina's verder is mijn tip nog steeds: wil je duidelijkheid? Vraag daar dan om. Hij gaat je echt niet opeten ;)