Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Veelgestelde vragen Waar is het kleurpoeder van gemaakt?
Het magische kleurpoeder dat wij gebruiken importeren wij zelf vanuit Amerika en is goedgekeurd door de voedingsindustrie. Het is niet giftig, 100% veilig, en milieuvriendelijk. Als je erg gevoelig bent wil je misschien een zonnebril dragen voor je ogen. Wij hebben het al met veel plezier getest bij -3 gr op het strand. En geloof ons, na alle vrolijkheid hadden wij het niet meer koud.

Nagini schreef:Ik vind de prijs wel meevallen. 27,50 voor deelname incl drankje en eten achteraf, t-shirt, zweetband (en, jaja... tijdelijke tattoos. HAH) en natuurlijk het poeder.![]()
Uiteraard vragen ze wat ervoor, anders kunnen ze nooit al dat kleurpoeder gebruiken.

sorry, ook in andere topics op bokt wordt er heisa over gemaakt.
WillemYntJee schreef:Nagini schreef:Ik vind de prijs wel meevallen. 27,50 voor deelname incl drankje en eten achteraf, t-shirt, zweetband (en, jaja... tijdelijke tattoos. HAH) en natuurlijk het poeder.![]()
Uiteraard vragen ze wat ervoor, anders kunnen ze nooit al dat kleurpoeder gebruiken.
Weet niet of je een idee hebt van de normale prijzen bij hardloopwedstrijden?
Dat drankje en eten achteraf zal waarschijnlijk iets van een sportdrankje en banaan oid zijn, echt geen volledige maaltijd oid.
T idee is super leuk, de uitvoering kan beter. Hoeveel van die 27,50 gaat er eigenlijk naar t goede doel?

Zou Leiden Marathon volgende week vrijdag ook lopen (keertje een wedstrijd vind ik wel leuk, zou m'n eerste keer zijn) maar ik heb een blessure dus dat gaat niet door.