hoe kom je erop!! ahhahaha heel goed van je om dit te doen, ik dacht eerst.. ohjee die eet toch niet echt die pump op Top verzonnen!!
foxy80 schreef:Nou zoolgangster, je hebt bij deze je evil twin ontdekt: zoolvreetster. Aangenaam kennis maken! [ Afbeelding ] Ok, raap me op, je hebt mijn dag gemaakt!
Zoolgangster schreef:Heb ik stiekem tòch familie op Bokt! We kunnen een trio vormen met Mallootje, die vindt dat ik in aanmerking kom voor haar boktnaam.En dan noemen we onszelf toepasselijk 'De halve zolen'
foxy80 schreef:Zoolgangster schreef:Heb ik stiekem tòch familie op Bokt! We kunnen een trio vormen met Mallootje, die vindt dat ik in aanmerking kom voor haar boktnaam.En dan noemen we onszelf toepasselijk 'De halve zolen' Tja, de rest van de zolen heb je al opgegeten
Ik heb het hele weggeeftopic drama vanuit mijn meelees-stoel meegemaakt, en kan me de uitspraak indd nog wel herinneren Respect dat je dit doet haha
meikemarieke schreef: Haha, geweldig! Ook erg sportief van je!Niet echt, dan had ik een Adidas modelletje moeten opeten
Nou, je zei: ''Ik eet mijn schoen op als...''Nu was het team er snel bij, jaja, en toen brak je KLOMP
Nayomie schreef:Nu was het team er snel bij, jaja, en toen brak je KLOMP Ze hebben me in het stof... euh schoen doen bijten!