Ik hou ook niet zo van vrouwen met (extreem) kort haar en dames die met hun handen in de zakken lopen.
jiehaaa schreef:En qua lingerie? Houden de mannen hier van kantjes of sportief? En wat kan echt niet?
Ja lingerie moet elegant zijn, een sport BH is toch wat minder sierlijk. En ze hoeven zeker geen push-up BH te hebben. Puur natuur vind ik ook gewoon mooi.
Ondanks dat ze er niets aan kunnen doen, hou ik zelf ook niet van vrouwen met van die extreem grote schaamlippen en moet het netjes bijgewerkt óf kaal zijn.
jiehaaa schreef:Maar mijn vriend houd nog het liefst van lingerie dat snel uit kan, geen 3 haakjes die niet los te krijgen zijn etc.
En het moet fatsoenlijk en nettjes passend zijn. Niks is erger dan een huidrollade omdat iemand zich in te kleine ondergoed en kleding propt.
Die rollade

Maar wat betreft die haakjes, ik snap echt niet wat mannen daar zo lastig aan vinden. Een beetje oefening baart kunst.
Haakjes of niet, binnen een flits heb je het los.
suikermeisje schreef:Een te kleine poes, want dat doet zeer (?)
Geen duidelijkheid kunnen geven
Vrouwen die overal om heen draaien zijn super vervelend. En continu de vraag terug leggen. Geef je een antwoord, is dat weer iets dat ze niet willen horen

Je vraagt duidelijkheid, dan krijg je het ook.
Een te kleine poes bestaat eigenlijk niet, dan zal ze eerder last hebben van vaginisme. Met de juiste ondersteuning valt hier al veel aan te doen. Je moet niet zomaar hardhandig door willen drukken.