kiki1983 schreef:poedersuiker! Wat verschrikkkelijk! Doggystyle gebeurd dat altijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:Idd. Vaginale windjes. En dan kruip ik in elkaar van schaamte maar tis vaak de schuld van de man.
Een keer ongesteld geworden voor of tijdens de daad zonder dat ik het door had. Ik merkte het wel dat t zo was (meerdere mogelijkheden) en heb daarna mrt hem maar gedouched zonder te zeggen waarom ik dat wou.
Angeliquee18 schreef:Hahaha hij was er ook echt niet blij mee
Volgens mij vriend, bloed je niet meer als je zin heb,
Ik heb nooit ergens last van
kiki1983 schreef:poedersuiker! Wat verschrikkkelijk! Doggystyle gebeurd dat altijd
Angeliquee18 schreef:Ik ben bij m'n ex een keer in slaap gevallen onder de sex
Oke, een paar wijntjes teveel op, maar schaam me nog steeds haha
Eleio schreef:jiehaaa schreef:Katten die die bewegende voeten onder het dekbed erg leuk speelgoed vinden doen het ook niet zo goed trouwens... Gek hoor...
Hier bij mijn thuis is de ene kat GEK op mijn vriend en is dus jaloers wanneer we te intiem zijn.. kat komt dan tijdens de seks gewoon vlak tegen ons lichaam en begint te likken aan ons arm of steek met haar poten uit naar je gezicht
Lidewijke schreef:Angeliquee18 schreef:Ik ben bij m'n ex een keer in slaap gevallen onder de sex
Oke, een paar wijntjes teveel op, maar schaam me nog steeds haha
Dit is mij dus ook overkomen, had het uit mijn geheugen verbannen, maar de herinnering is weer helemaal terug nu!Arme jongen, vond het wel erg, schaam me er ook lichtelijk voor.