(ik heb een collega die dat dus doet, dan zet ze hem ook gewoon zo midden op tafel en gaat dan alle glazen bij de mensen zetten
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(ik heb een collega die dat dus doet, dan zet ze hem ook gewoon zo midden op tafel en gaat dan alle glazen bij de mensen zetten
)

Word druk avondje denk ik, is altijd zo vrijdag avond dus ik mag weer lekker aan de bak zo. Eerst thuis even eten natuurlijk anders trek ik 't niet._Nancy schreef:Courses, oh Koninginnedag was hiet gewéldig! Allemaal leuke mensen, hartstikke gezellige sfeer. Heb echt zo'n fijne werkdag gehad, ook al was het pokkedruk
En hier wordt ook regelmatig een koffie met 3 suiker besteld.. Maar cappucino met 5 kopjes melk!? Whatttt
En druk. DRUK. Niet te zuinig
Had me redelijk voor bereid maar daar kon niemand zich op voorbereiden denk ik.
Toen mijn collega later de hoofdgerechten wilde afruimen, deelde de man mede dat 1 gerecht het smerigste was dat hij ooit gegeten had. Mijn collega wilde graag weten wat hem precies niet bevallen was, want wij kunnen daar altijd van leren. Maar nee, meneer wilde niet in discussie, het was gewoon het slechtste wat hij ooit gegeten had. Was wel vervelend.
Ik stond met mijn mond vol tanden. Wist niet dat lopers zo asociaal werden behandeld maar ben er vaker achter gekomen die avond.

Ik herken je gebruikersnaam nog wel uit het HK topic inderdaad 
Sorry hoor, haha.
Op Bevrijdingsdag belde er een vrouw om zeven uur dat ze haar eten om acht uur bezorgd wilde hebben.. Toen ik aangaf dat dit niet mogelijk was werd ze beetje pissig.. Zegt ze doodleuk dat het nu zeven uur is en dat we dat vast wel binnen een uur klaar kunnen maken.. Toen ik aangaf dat dat inderdaad niet het probleem was, maar dat het bezorgen erg druk was en ik al bonnen had liggen voor half negen vond ze dat maar belachelijk
En maar volhouden dat ze voorrang had omdat er kinderen bij waren.. Bel dan gewoon ruim op tijd