Rare gewoontes van jezelf!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ankehoix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:04

Susyb schreef:
Mmm toch eigenlijk onze stambomen naast elkaar leggen want mijn vaders kant komt ook uit Friesland :') hahah

ja dat lijkt me toch heel verstandig, het moet bijna wel :+

lovelady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:05

korsjes van wondjes er afhalen
en aan me nagelak punneke als ik in bad zit

Chellebel21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:11

-Het knakken van mn vingers, tenen, kaken, nek & rug. Benieuwd hoe ik erbij loop als ik 80 ben :')
-Als ik geconcentreerd bezig ben, kauw ik op mijn haar.
-Als ik hard moet nadenken, moet ik altijd mijn onderlip vasthouden.
-Bij het autorijden, bij elk hectometerpaaltje moet ik mijn tanden laten klappen.
-En ja, de volume getallen, ook erg herkenbaar.. bij mij mag het alleen op de even getallen of om de 5.
Dus 2-4-5-6-8-10-12-14-15 etc. 8)7

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:12

Met mn lippen heen en weer wiebelen als ik nadenk, precies zorgen dat op de fiets mn trappers omlaag en omhoog gaan bij de witte strepen, rijst met lasagna eten... (is lekker hoor :-P ) :+

Anoniem

Re: Rare gewoontes van jezelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:18

Ik doe altijd eerst mijn rechterbeen in mijn broek en daarna links. Met sokken is het andersom en ik moet altijd eerst allebei mijn sokken aan hebben voor ik mijn schoenen aan doe (ook eerst links, dan rechts).

Verder heb ik geloof ik geen rare dingen :')

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:27

Wat leuk om te zien, dat sommige dezelfde rare gewoontes hebben als mij..
Zoals de wcrol opdraaien. Zo irritant, ik vermoed vriendlief er ook van dat hij ze weer terug omdraait.

En het meeremmen in de auto, altijd, krijg soms de kriebels van bestuurders die nr mijn gevoel te laat remmen.

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:35

Chellebel21 schreef:
-Bij het autorijden, bij elk hectometerpaaltje moet ik mijn tanden laten klappen.

JA! Dat doe ik ook haha. Maar dan meestal bij elke boom of reflectorpaaltje. Ik heb nog nooit iemand anders gehoord die dat doet. Wel eens mensen die een beenspier aanspannen.

En van de trappers heb ik ook voorbij zien komen, zorgen dat de trapper niet beneden is als er een witte streep is.
Of van te voren bedenken hoe vaak je moet trappen om van de ene boom naar de andere boom te komen,
en als dat meer was dan je dacht, vervolgens je trappers stil houden.. tja.
Het zijn trouwens geen dwangneuroses ofzo :+ Maar als ik me verveel in de auto (rijd niet zelf) of op de fiets..

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:39

- de stem van mijn kat/paard/toevallig ander dier doen, met een heel maf stemmetje :')
- mijn kastdeur open pielen bij dat randje tussen de deuren ipv de deurknop te gebruiken
- niet op sokken door het huis willen lopen en al helemaal niet op bloten voeten, ik loop praktisch altijd op sloffen in huis
- mijn paardrijsokken moeten matchen bij mijn shirtje en het liefst ook nog bij 't dekje := hoewel je die sokken toch niet ziet tijdens het rijden want dan zitten ze onder mijn chaps :Y)
- wondjes openkrabben/velletjes trekken etc.

Dat was het wel.. denk ik :=

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:40

Ik lees veel over ronde getallen, ik heb het precies anders om! Ik kan niet!! tegen ronde getallen, wekker staat altijd op 0:17, 0:48, 0:26 etc!

belisabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:42

als ik in een groot grasveld zit ga ik uit mezelf het gras eruit trekken , en als ik zenuwachtig ben krab ik aan mijn neus of wang.
Verder ben ik een hopeloze nagelbijter.. Het liefst mix ik al mijn eten door elkaar voordat ik het opeet.
Verder ben ik redelijk normaal :=

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 22:44

Als ik in een wei kom moet en zal ik klavertje 4 vinden! xD

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:47

Ik heb de rare gewoonte om mijn hoofd te 'masseren' als ik moe ben. :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:48

Iejoorr schreef:
Ik lees veel over ronde getallen, ik heb het precies anders om! Ik kan niet!! tegen ronde getallen, wekker staat altijd op 0:17, 0:48, 0:26 etc!

Haha ja dat vind ik grappig :')

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:51

Mijn lichaam knakken, altijd hoofdpijn hebben, nagel bijten

Dat zijn mijn normaalste dingen

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:04

- mijn vriend moet altijd rechts van me lopen. Als hij een keer links loopt voelt dat raar. Geldt voor slapen trouwens ook. Als hij een keer aan de andere kant wil slapen (om te pesten) word ik boos.
- ik ben verschrikkelijk bang voor de japanse gelukskat die mijn vriend op zijn kamer heeft. Die moet altijd in een la staan als ik er ben.
- aan mijn haren plukken als ik gestresst/geconcentreerd ben
- van die 'draden' uit mijn ogen trekken
- altijd de tijd bij me moeten hebben
- ik moét altijd een horloge om
- wc-rollen omdraaien

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:09

Mijn wekker moet op een"mooi" tijdstip gezet zijn, stel ik moet rond 6u op dan gaat hij of om 05:55 of 06:06

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:11

Wiebelen :') Als ik zenuwachtig ben zit ik met mijn benen over elkaar bv en heb ik niet door dat mijn "zwevende" been bijna een halve meter op en neer zwaait op toptempo :')
Maar verder ook voetenfriemelen, over mijn handen wrijven, benen langs elkaar heen, vingers langs elkaar heen, voetenwiebelen..

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 23:15

Bij elk liedje automatisch een kur bedenken xd

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:16

Ik doe altijd eerst het licht uit en dan weer aan in de badkamer. Heel vervelend.
Verder moet ik van mezelf eerst tot 30 tellen voordat ik de douche uitzet of mijn bed uitga.

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:17

- ik heb bij mn nagelriemen allemaal losse velletjes zitten en daar zit ik de hele tijd aan
- ik kan niet stil zitten/staan, er moet altijd iets van mij bewegen maakt niet uit wat :+
- ik praat tegen al mn spullen

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:22

MW=> LZP

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:30

leuk topic dit :+

- automatisch met mijn benen over elkaar gaan zitten en met het zwevende been de hele tijd bewegenen
- ongemerkt mensen schoppen met dat bewegende been tijdens school (sorry klasgenoten O:) )
- tegen alles praten (dieren, spullen en zelfs mn trampoline :') )
- sorry zeggen als ik vlees eet
- tegen iedereen hoi zeggen
- slappe lach krijgen uit het niets
- niet stil kunnen zitten
- gekookt eitje moet droog zijn voor ik heb ga pellen anders pak ik een handdoek en droog ik 'm af

er zijn vast nog veel meer dingen maar daar kan ik nu even niet op komen

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:31

Kabayo schreef:
Bij elk liedje automatisch een kur bedenken xd

Ik galopeer of draaf soms zelfs mee :')

Ik scheur mijn nagels. Heel vervelend, lange nagels krijg ik de kriebels van.

En ik pluk mascara van mijn wimpers. Trek ze er dus ook nog wel es uit..

Oh en ik val om als ik eerst mijn linkerbeen in mijn broek steek ipv rechts :')

__Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:36

amandananana schreef:
- mijn vriend moet altijd rechts van me lopen. Als hij een keer links loopt voelt dat raar. Geldt voor slapen trouwens ook. Als hij een keer aan de andere kant wil slapen (om te pesten) word ik boos.
- ik ben verschrikkelijk bang voor de japanse gelukskat die mijn vriend op zijn kamer heeft. Die moet altijd in een la staan als ik er ben.
- aan mijn haren plukken als ik gestresst/geconcentreerd ben
- van die 'draden' uit mijn ogen trekken
- altijd de tijd bij me moeten hebben
- ik moét altijd een horloge om
- wc-rollen omdraaien

Van die make-up draden? O zooooo herkenbaar :+ ik kijk zo vaak of er niet net zo een draad zit die ik er even uit kan halen :Y) verder mag er absoluut niets in mijn ooghoek zitten. Echt niet! Als ik bij andere mensen ( vrienden ) iets van make-up of wat dan ook zie zitten, dan moet dat eruit!
Voor de rest ben ik volgens mij redelijk normaal ... O ja, ik kan er echt niet tegen als mensen mij een voetje geven om op een paard te komen... Dat komt denk ik omdat ik er een keer ( expres ) overheen gegooid ben -O-
Nog wel een paar dingetjes komen er op ;) :

- ik typ op mijn iPhone altijd met mijn rechter duim en linker middelvinger of wijsvinger.
- ik wil altijd alles weten, als iemand zegt; ik heb een cadeautje voor je, of iemand vind je leuk, nou dan blijf ik net zo lang stalken tot ik het weet :Y)
- als ik 's nachts wakker word, moet ik op een klok kijken, want dan denk ik; het is maar 1x 03:41 dus dan kan ik beter nu kijken, zodat ik het morgen goed kan vertellen aan iemand die het helemaal niet boeit :+

minkxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:45

haha ik moest eerst altijd op de fiets naar school op een bepaalde weg elke lantaarnpaal aantikken met mn hand.. en lukte het niet stapte ik af, liep ik terug en probeerde het nog een keer.. nu gelukkig niet meer, lekker voorschut hahaha :+

ook haal ik de klontjes van mn mascara eruit met een tandenstoker.. (en je haalt meteen de wimpers die lelijk aan elkaar plakken uit elkaar!) :')

verder moet ik áltijd huilen als ik de slappe lach heb en zet ik mn wekker 3 kwartier eerder zodat ik langer in mn bed kan blijven liggen, maar ik denk dat dit voor een hoop vrouwen herkenbaar is! :D