'in de aanval' of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:12

he gestie zeg..wij hadden ook zo'n parasiet..lang genoeg genegeerd, melding gemaakt bij de politie en die deden er gelukkig wel wat aan..wat de naam was ook al bekend. Helaas hadden wij met iemand met flinke borderline te maken, dus ergens nog wel sneu ook dat je je zo moet verlagen.
Melding maken bij de woningbouw heeft wel degelijk nut.
Zo heeft een oude vriendin een heerlijk nieuw huis gekregen (er nog op vooruit gegaan qua ruimte ook), wegens een oorlog-getraumatiseerde buurman die om de gekste tijden aan het bidden wasin de tuin en freaky dingen. Buurman kon niet worden overgeplaatst, omdat hij gewoonweg erg ziek was..maar de oude vriendin wel.
Dus mocht je daarvoor openstaan en het getreiter lost zich niet vanzelf op op den duur, gewoon melding op melding doen bij de woningbouw ;)

Succes..ennuh, t gaat een keer over hoor...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 15:19

Amy77 schreef:
he gestie zeg..wij hadden ook zo'n parasiet..lang genoeg genegeerd, melding gemaakt bij de politie en die deden er gelukkig wel wat aan..wat de naam was ook al bekend. Helaas hadden wij met iemand met flinke borderline te maken, dus ergens nog wel sneu ook dat je je zo moet verlagen.
Melding maken bij de woningbouw heeft wel degelijk nut.
Zo heeft een oude vriendin een heerlijk nieuw huis gekregen (er nog op vooruit gegaan qua ruimte ook), wegens een oorlog-getraumatiseerde buurman die om de gekste tijden aan het bidden wasin de tuin en freaky dingen. Buurman kon niet worden overgeplaatst, omdat hij gewoonweg erg ziek was..maar de oude vriendin wel.
Dus mocht je daarvoor openstaan en het getreiter lost zich niet vanzelf op op den duur, gewoon melding op melding doen bij de woningbouw ;)

Succes..ennuh, t gaat een keer over hoor...

Ik huur zelf niet via de woningbouw maar via een makelaar helaas
En ik wil hier ook helemaal niet weg
Ik vestig meer mijn hoop op deurwaarders die regelmatig daar aan de deur staan :+
Plus dat ze alle twee een uitkering hebben.. 1 ww die ongetwijfeld snel afloopt en 1 ziektewet maar met zwart werk.. ik hoop dat ze daar snel achter komen.. ik kan het ook zelf melden dan staan ze binnen no time op straat.. maar dan ben ik mijn leven niet meer zeker want ze weten immers waar ik woon :+
Ik laat karma gewoon haar werk doen.. ik kijk wel toe 8-)

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:27

Wat een rare buurvrouw zeg.. Lijkt wel alsof ze een jaloeziestoornis heeft ofzo?

Georgette

Re: 'in de aanval' of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:33

Jeetje mina, wat een rotsituatie. Hopelijk komt er een dag dat ze het negeren van jouw kant niet meer leuk vindt en ermee ophoud.

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:38

Waarom gebruik je de informatie die je over haar hebt niet gewoon? Wat telefoontjes hier en daar? Als ze te druk is met uitleggen waarom ze zwart kan werken enz heeft ze geen tijd meer om jou te pesten. :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 15:46

Saar4 schreef:
Waarom gebruik je de informatie die je over haar hebt niet gewoon? Wat telefoontjes hier en daar? Als ze te druk is met uitleggen waarom ze zwart kan werken enz heeft ze geen tijd meer om jou te pesten. :D

Nou dat wil ik heel graag doen en het is errug verleidelijk :+
Maar ja dan ben ik alsnog de banketstaaf want ze zullen altijd denken dat het van mij afkomt.. ook al meld iemand anders het

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:28

Ik zou het wel melden, pesten doen ze je toch al en op dat moment is ze idd wel met andere dingen bezig als ze dan aan dr deur staan :p

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:58

JEZUS wat een situatie, ik vind het echt knap dat je je zo in kan houden... Ik weet niet wat ik had gedaan zeg... wat moet je dan he? Klinkt als iemand die écht gestoord is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:11

Ik had het eerst netjes geprobeerd op te lossen. Lukt dat niet, dan zou ze aan ons een hele verkeerde hebben... dan maar niet netjes. Zijn ze nou helemaal gek geworden..

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:12

Ik vind het echt knap dat je zo wijs bent er boven te blijven staan, hoe groot de verleiding ook is om dat niet te doen.
Hou vol! +:)+

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 22:53

VivaLaVida schreef:
Ik had het eerst netjes geprobeerd op te lossen. Lukt dat niet, dan zou ze aan ons een hele verkeerde hebben... dan maar niet netjes. Zijn ze nou helemaal gek geworden..

Daar heb je het idd.. ons ;)
Ik woon hier alleen met alleen mijn moeder op half uur fietsen in de buurt.. de rest van mijn familie woont aan de andere kant van nl
Ik heb ook vrienden die ik alleen maar hoef te bellen maar voor die hier zijn..

Deze mensen zijn zo knetter gestoord in hun kop.. ze heeft zelfs al de leugen in de wereld gebracht dat ik haar dreig iets uit te laten komen wat alleen ik weet.. nou ik weet zoveel van haar/hun maar heb haar toch echt niet bedreigd hoor :+
En stel.. ik had dat wel gedaan.. zou ze dan niet eens ophouden met dat gestoorde gedoe?
Serieus hoor.. een graszaadje heeft nog meer herseninhoud

Zelfs op school zeggen ze dat ze niet zo achterlijk moeten doen.. dat ze kinderachtig bezig zijn.. maar ' het word nog veel erger '

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 22:55

En geloof me.. ik moet me soms zooooo inhouden om terug te reageren als ze zo achterlijk bezig is.. als ze weer over me praat en dan ook met dingen waarvan ze weet dat ze me raakt.. over mijn hond bv..
Maar dat wil ze juist! En dat gun ik haar niet.. dat plezier

En het irriteerd haar mateloos natuurlijk dat ik het goed kan vinden met iedereen op school nu.. ze heeft zelf twee bekenden van haar daar aangebracht en die twee kotsen haar ook uit nu.. 1 ervan is zelfs weg gegaan van school door ruzie met haar.. en ik kan het juist heel goed met hun vinden..
En het irriteerd haar ook mateloos dat ik altijd vrolijk ben en met een big smile rondloop..
Het is gewoon pure jaloezie.. plus het feit dat ik heerlijk vrijgezel ben en daarvan geniet.. en zij in een huwelijk zit waar ze doodgraag uit wil maar (financieel) niet kan gnagnagnaaa

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:04

Limanade schreef:
Saar4 schreef:

Nou dat wil ik heel graag doen en het is errug verleidelijk :+
Maar ja dan ben ik alsnog de banketstaaf want ze zullen altijd denken dat het van mij afkomt.. ook al meld iemand anders het

Ik zou er ook melding van maken, als iemand me zo elke dag in en uit het leven zuur maakte.
Ik zou zoiets gewoon nooit doen maar als iemand me constant zo dwars zou zitten, en op de wijze waarop, hoefde er denk ik niet eens over na te denken := ik denk niet dat ik mijn mond had kunnen houden dus dat vind ik mega knap van je.
Laatst bijgewerkt door Lonan op 16-06-13 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:07

Limanade schreef:
En het irriteerd haar ook mateloos dat ik altijd vrolijk ben en met een big smile rondloop..
Het is gewoon pure jaloezie.. plus het feit dat ik heerlijk vrijgezel ben en daarvan geniet.. en zij in een huwelijk zit waar ze doodgraag uit wil maar (financieel) niet kan gnagnagnaaa

Dat jij met een big smile rond loopt doet zeerder dan terug schelden hoor ! +:)+

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 07:40

Zoo knap van jou , respect hoor ! Ik zal zeggen ook blijven negeren maar het ligt er wel aan in wat voor mate natuurlijk..
Zo'n mens is echt dik gestoord lijkt me best eng om daar naast te wonen in me eentje. Doet ze niet lelijk tegen je hond verder ? Dan zal het bij mij meteen klaar zijn en hard to get gaan ..
Weet je familie hiervan af ??

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 07:54

Wat een rotsituatie! Super hoe je ze negeert. Lijkt me heeel erg lastig! Ben benieuwd hoe het af loopt, dus ik volg even.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 08:17

Negeren helpt niet. Ze zal steeds verder gaan om een reactie te ontlokken.

Zoek een bemiddelaar uit de buurt en vraag een gesprek aan samen. Gewoon op neutraal terrein.

Elk verhaal heeft 2 kanten en de waarheid ligt in het midden.
Jullie hoeven geen vrienden te zijn, maar elkaar een fijne woonomgeving gunnen, moet kunnen.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 08:59

Ik heb zelf indertijd iets dergelijks meegemaakt en ben uiteindelijk bezweken voor alle bedreigingen jegens ons en onze jonge kinderen. Andere verhalen en ook mijn verhaal staan in dit oudere topic: [LZP] Vreselijke buren!

Succes!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 14:17

Hevonen schreef:
Ik heb zelf indertijd iets dergelijks meegemaakt en ben uiteindelijk bezweken voor alle bedreigingen jegens ons en onze jonge kinderen. Andere verhalen en ook mijn verhaal staan in dit oudere topic: [LZP] Vreselijke buren!

Succes!

Ik heb dat topic toen ook gelezen en volgens mij ook nog in gereageerd.. ik dacht toen: gelukkig zijn mijn buren niet zo :+ haha

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 18:27

Vd week iedereen van die familie uit mijn lijst getieft op fb.. kreeg ik ineens via mijn mail bericht dat 1 van hun vrienden met me wou worden.. valt ook niet op ofzo :+

Vandaag was het vuilnisophaal dag.. dus ik zet mijn container aan de straat.. wil ik hem vanmiddag weer pakken.. weg! Vorige keer hadden ze hem verstopt.. nu is die dus helemaal weg.. :')
Wat een toeval he? :+
Durf te wedden dat die bij hun in de schuur staat.. want ze hadden zelf al twee bakken waarvan er altijd 1 voor en 1 achter staat. Nu staan ze alle twee voor :')

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 18:32

Limanade schreef:
Vd week iedereen van die familie uit mijn lijst getieft op fb.. kreeg ik ineens via mijn mail bericht dat 1 van hun vrienden met me wou worden.. valt ook niet op ofzo :+

Vandaag was het vuilnisophaal dag.. dus ik zet mijn container aan de straat.. wil ik hem vanmiddag weer pakken.. weg! Vorige keer hadden ze hem verstopt.. nu is die dus helemaal weg.. :')
Wat een toeval he? :+
Durf te wedden dat die bij hun in de schuur staat.. want ze hadden zelf al twee bakken waarvan er altijd 1 voor en 1 achter staat. Nu staan ze alle twee voor :')

Ik zou het aangeven bij de politie, want ze nemen eigenlijk jouw spul mee!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 18:37

Ja probleem is dat ik het ze niet heb zien doen.. maar dit is gewoon TE toevallig

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 18:38

Ik zou denk ik wel anoniem melden over de fraude (uitkering maar zwart werken e.d.).

Mocht ze dan inderdaad jou bedreigen, kun jij meteen je 112 belletje doen. Dag buurvrouw :evaw:

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 18:50

Hoe irritant en laag zeg...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 18:54

Nogal ja.. en ze heeft het eerder gedaan bij een bovenbuurman.. dat heeft ze me ook zelf laten zien.. dus weet ook bijna zeker dat die van mij bij haar staat
Zou je van zoiets aangifte moeten doen trouwens?