Je denkt dat het jou nooit overkomt.. Iets in drankje..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Je denkt dat het jou nooit overkomt.. Iets in drankje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 18:32

Wat raar dat ze geen bloed hebben afgenomen, voor hetzelfde geld is het wat anders dan drugs ...
Zou met de vuist op tafel slaan, en maandag meteen bloed laten afnemen, veel drugssoorten zijn nog traceerbaar , al dan niet in urine of in bloed.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 18:36

Jeetje, wat zal jij geschrokken zijn! Fijn dat je zo goed bent opgevangen, hopelijk hou je er verder niets aan over.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 18:41

He bah, wat naar allemaal, en veel sterkte meid :(:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-13 18:42

roxiie schreef:
Bah, wat een verhaal zeg.
Maar had je dan je drankje onbewaakt laten staan of....

Neem iig voldoende rust en hoop dat je toch wel hebt genoten van Pink! :)

Voor zover ik weet niet, kan het me niet herinneren maar ik let altijd extreem goed op mijn drankje..

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 18:46

Ik denk inderdaad wel dat je het zou merken als je seksueel misbruikt bent op wat voor manier dan ook. Zulke jongens doen meestal niet liefjes, ook al ben je buiten wetsen, dus dan heb je daarna denk ik wel een schrale doos ;)

Voor iedereen die zegt 'ja daarom let ik altijd goed op mijn drankje'; zo iemand ben ik ook. Ik laat mijn drankje nooit ergens onbeheerd of uit het oog achter, meestal houd ik hem zelf vast. Maar hoe goed je ook oplet, je kunt niet alles opmerken of zien!

Ik heb zelf ook een keer iets in mijn drankje gehad, maar waarschijnlijk was dat as (sigaretten) en geen drugs. Ik ben gelukkig niet buiten westen geweest. Het begon met dat ik me ziek ging voelen, misselijk, slapjes. Aangegeven naar huis te willen, maar mijn toenmalige vriend en vrienden vonden hun eigen plezier belangrijker, wat dus uitmondde in een ruzie. Ik ben boos weg gelopen, in mijn eentje door het centrum van Rotterdam, dat zou ik normaal nooit zou doen. Had niet echt het gevoel dat ik op dat moment nog controle had over mijn emoties en gedrag, en bovendien kon ik de weg naar het station niet meer vinden. Mijn toenmalige vriend is uiteindelijk wel achter me aangekomen en hij heeft toen mijn moeder gebeld dat ze me moest komen ophalen. Toen zij me later belde terwijl ze onderweg was, om te vragen waar ik was, kwam er echt geen zinnig woord uit. Ja, dat ik ergens zat, buiten en er stond een gebouw aan de overkant :+ Onderweg naar huis nog bijna over mijn nek gegaan en een flink aantal dagen daarna nog goed ziek geweest.

In ieder geval beterschap aan TS.

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 18:49

Roos toch wat erg.
Je was maar een half uurtje bij mij vandaan volgende keer als iets gebeurd bel me ff dan ben je in ieder geval ergens veilig en kan je pa rustig rijden.
rust goed uit meid

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 18:50

Wow, TS, heftig zeg!! Vooral dat je in de sloot wakker werd, wie weet wat er had kunnen gebeuren. :\ Je hebt echt geluk gehad. Lekker uitrusten en slapen maar. :(:)

Ukkiee: Uhm, ik denk niet dat je je van sigaretten as zo raar gaat voelen hoor. := Denk dat het dan eerder de drank was die slecht viel of misschien een beetje drugs in je drankje.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 18:53

Loose schreef:
Wow, TS, heftig zeg!! Vooral dat je in de sloot wakker werd, wie weet wat er had kunnen gebeuren. :\ Je hebt echt geluk gehad. Lekker uitrusten en slapen maar. :(:)

Ukkiee: Uhm, ik denk niet dat je je van sigaretten as zo raar gaat voelen hoor. := Denk dat het dan eerder de drank was die slecht viel of misschien een beetje drugs in je drankje.

Van een colaatje ga je je hopelijk niet zo voelen :+ Ik hoorde in ieder geval van meer mensen dat je van as zo ziek kan worden, en drugs lijkt me toch raar omdat ik niet zó heel erg van de kaart was. (Plus daarbij doen ze het dan vaak om je mee te krijgen, maar ik was met een hele grote groep mensen, dus dat is ook raar.) Aan de andere kant, zou het ook zomaar kunnen, want het was/is best een rare tent :P

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 18:54

Wow wat een verhaal.. Ik heb voor mezelf altijd de regel dat ik mijn drankje tijdens uitgaan niet ergens neerzet.
En zet ik het dan toch neer kom ik er niet meer aan..

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 18:57

Heel veel sterkte TS en dit is een tip voor iedereen..

GHB smaakt naar ZOUT water. Dat moet je wel kunnen proeven maarja als je al een paar glaasjes op hebt zijn je smaakpapillen wat minder.

En van sigarettenas kun je idd flink ellendig van worden.

En sorry TS maar vind het zeer onverstandig van je dat je niet direct naar het ZH bent gegaan. GHB verdwijnt ontzettend snel uit je bloed en dan had je tenminste geweten wat je op had en dan kan de politie je misschien ook aan andere zaken linken.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 19:06

Een fles fris met een rietje erin is veiliger, daar kan men niet zo makkelijk zomaar snel iets in doen als in een glaasje, zeker niet als je de fles steeds in je handen hebt en het pas weglegt als je het op hebt.

Vreselijk, ik denk toch wel dat je bent misbruikt, want waarom doen ze anders zoiets in je drankje?

Daarbij heb je ook heel veel geluk, je was nat zei je van in de sloot? je had wel kunnen verdrinken.

Bah naar dit en wat een in en in slechte mensen zeg die zoiets doen, zooooo ziek en misselijkmakkend, opsluiten die rotlui die zoiets doen.

Sterkte ermee en dat je snel opknapt.

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 19:09

Snap sowieso niet wat de lol ervan is om iets in iemand hun drinken te doen. ( en hiermee bedoel ik niet jouw TS) maar veel meiden zijn gewoon een avond veels te ver gegaan, krijgen op hun donder en zeggen dan maar dat er iets in hun drinken is gedaan.

Niet vergeten dat drugs duur zijn he! En wil je iemand echt out hebben ( is per persoon natuurlijk ook verschillend) moet je er ook nog veel drugs in doen en ja dat proef je ook...

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 19:11

jeetje wat een verhaal zeg meid ! Wat zal je vriendin ongerust zijn geweest :oo ..
Walgelijk mensen die dit doen ,hoop oprecht dat je er niks van overhoudt, zowel fysiek als mentaal..
Sterkte met alles !

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-13 19:12

Er zijn wat theorieën, de meest voor de hand liggende is dat ik hem gepeerd ben voordat er iets kon gebeuren. Laten we hopen dat dat zo is.
Andere theorie is dat het spul wellicht voor m'n vriendin bedoeld was. Is een erg leuke meid, kan goed babbelen en is een stuk. Ze was lekker aan het babbelen met wat jongens weet ik nog, en ik heb een soort van 'oprotten, ik heb een vriend' schild om me heen.

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 19:15

Wat een naar verhaal!
Misschien toch even wat onderzoekjes laten doen, zodat je later niet met vragen blijft zitten? Dan kun je nooit meer achterhalen wat je binnen hebt gekregen en of er iets is gebeurd.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 20:07

yup is mij ooit ook gebeurd alleen in tegenstelling tot jou heb ik echt de avond van mijn leven gehad :')

In jouw geval zou ik proberen alles na te checken wat er mar te checken valt := :oo

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 20:16

Ojajoh schreef:
yup is mij ooit ook gebeurd alleen in tegenstelling tot jou heb ik echt de avond van mijn leven gehad :')

In jouw geval zou ik proberen alles na te checken wat er mar te checken valt := :oo

Ik ook :') Weet niet wat het was helaas :+ Staat nog bekend als 1 van de leukste nachten van mn leven.

Nadine_Fabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 20:21

Bij mij ook een keer gebeurd helaas.. Ruzie gehad met 3 gasten,
2 voor me en 1 achter me, mijn glas had ik wel beet, maar stond links van mij
op tafel.. Ik was zo kwaad dat ik er totaal geen erg meer in had..

Kort daarna voelde ik me ziek worden, kotsmisselijk, wilde naar buiten..
Tegen de tijd dat ik buiten kwam verloor ik volledig de controle
over mijn lichaam, omvallen, weer overeind krabbelen en weer gigantisch
hard onderuit gaan.. Daarna is voor mij een flink zwart gat..

Wat ik me nog wel kan herinneren is dat ik echt heel graag wilde
bewegen, maar dat het gewoon niet lukte..
Dit is ondertussen tien jaar geleden,
ben daarna nog 2 dagen ziek geweest..

Slim om even op controle te gaan,
Verder veel drinken en lekker blijven liggen ;)
Sterkte!

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 20:37

Tis verschrikkelijk wat je overkomen is.. maar ik zou geen risico nemen, gewoon onderzoek qua bloed, soa ect laten doen. Drugs kunnen ze nog een lange tijd na inname terugvinden in je bloed.
En stel dat ze wel iets met je hebben gedaan dan wil je hier achteraf niet over willen piekeren. Je wilt zekerheid dat je schoon bent, dat je bloed ok is en dat je geen ziekte van een smeerlap hebt meegekregen..

Sterkte, hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 20:43

Ik heb het (gelukkig) nog nooit meegemaakt. Mijn ex daarentegen wel. Maar wel zo dat ze nog helder was. maar ze kon niks meer zelf doen. Ze is toen bijna oververhit geraakt.

Lijkt me echt een hele nare ervaring TS... Hoop dat je snel een beetje van de schrik bekomen bent!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 20:48

Bij mij is ook eens GHB in mijn glas gegooid, gelukkig had ik de tegenwoordigheid van geest dat ik de zoute smaak meteen proefde en bij mezelf dacht, bier is niet zout. Slok terug gespuugd in het glas en melding gemaakt bij het personeel.

Verder niks mee gedaan. Ik verwacht dat er een vent die nacht behoorlijk teleurgesteld naar huis is gegaan, of zo :').

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 21:05

Jij hebt geluk gehad zeg, dat er geen ongelukken zijn gebeurd. Wat een nare ervaring je zal erg geschrikken zijn.

Bij mijn nichtje ooit gebeurd. Ik was bob en kwam mijn nichtje toevallig tegen, half uur later kwam haar vriend in paniek naar me toe. We hebben haar laten spugen en in mijn auto geladen. Uitsmijters en politie zeiden dat ze te veel gedronken had maar was echt niet zo!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 21:07

Phoe Ts, in de sloot is echt gevaarlijk. Gelukkig dat er niets ergers gebeurd is!
Vreselijk dat mensen dat doen.
Gelukkig dat alles goed afgelopen is en fijn dat je een vriendin had die je liet zoeken enzo.
Veel beterschap en sterkte!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-13 21:21

Ik heb net nog even de politieagente gebeld om haar te bedanken voor alles. Ik denk dat ik ze maar een doosje Merci stuur, ze hebben zo goed gehandeld..

Mijn vriendin had nog hulp gekregen van jongens om mij te zoeken, die zijn tot vanochtend vroeg gebleven. Een van die jongens heeft waarschijnlijk per ongeluk de hotelkamersleutel meegenomen dus heb dat even aan de agente doorgegeven. Zij had de nummers van die jongens genoteerd.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 22:35

Jeetje, wat heftig! Dat zoiets na zo'n leuke avond moet gebeuren... Gelukkig is het goed afgelopen. Ik hoop dat het snel beter met je gaat!