Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes! Ga zelf hopelijk dadelijk naar het 2de jaar SPH. Momenteel nog hard aan het werk om mijn P in 1 jaar te kunnen halen
Girassol
Geplaatst: 19-06-13 13:52
Voor wie nog een studiegerelateerde bijbaan zoekt is het onderstaande waarschijnlijk heel interessant Ik werk zelf als studentbegeleider bij Inzowijs en ik ben gebeld of ik een meisje in Rhenen wil begeleiden. Nu studeer ik nog en ik begeleid al iemand dus daarom heb ik deze zorgvraag niet aangenomen, maar wie weet is het iets voor jou of iemand die je kent!
Je zal een 14-jarig meisje met PDD-NOS gaan begeleiden in Rhenen. Het gaat om 1 keer per week (op woensdag of in het weekend) 3 uur begeleiden. Als je meer informatie wilt over waar dit meisje mee geholpen wil worden, stuur me dan even een pb.
Inzowijs heeft ook nog andere zorgvragen lopen in verschillende plaatsen. Ga naar de website van Inzowijs voor het aanmeldformulier en meer informatie over deze organisatie. 'Inzowijs biedt begeleiding aan kinderen, jongeren en jong volwassenen in de leeftijd van 2 t/m 23 jaar. De problematiek van onze doelgroep is uiteenlopend. Wij begeleiden veelal kinderen met een pervasieve ontwikkelingsstoornis (o.a. Autisme, Asperger, PDD-NOS), maar ook met bijvoorbeeld MCDD, ADHD en ODD. Daarnaast vallen kinderen met angststoornissen, verstandelijke en soms ook lichamelijke beperkingen binnen onze doelgroep. Ons uitgangspunt is dat wij de zorg afstemmen op de vraag van de ouder(s)/verzorger(s).'