Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)Danielle_1 schreef:Ook ik ken Catfish,pas de film nog gezien...
Imo zijn mensen die de boel zo belazeren zware psychopaten.
Iig schyzofreen,kan toch niet anders)
...._MelloW_ schreef:Danielle_1 schreef:Ook ik ken Catfish,pas de film nog gezien...
Imo zijn mensen die de boel zo belazeren zware psychopaten.
Iig schyzofreen,kan toch niet anders)
Ga jij eens opzoeken wat schizofreen is....
Kan nogal kwetsend overkomen zoiets schrijven terwijl dat er in de verste verte niet op lijkt.
@ ts, wat een nare situatie, iemand die je goed denkt te kennen is ineens niet meer degene die je kent. Of dacht te kennen, wat een naar gevoel en wat zul jij je bedonderd voelen, sterkte.
Kinke schreef:Tjonge, wat een verhaal TS. Triest dat zo iemands leven uit leugens bestaat. En ik kan me voorstellen dat je het niet zo snel kunt loslaten. Maar ik ga even de knuppel in het hoenderhok gooien....weet je zeker dat die Sage is wie hij is?
.
). Ik snap wel dat die Sage dat tegen je zegt, maar denk dat je beter kan proberen een punt achter dit drama te zetten en er niet nog verder dieper op in te gaan. Zonde van je tijd en geld om hier nog verder private investigators o.i.d. op te zetten. Waarschijnlijk ga je Ethan toch niet vinden want hij wil gewoon niet meer gevonden worden. Zijn spelletje is uit en waarschijnlijk wist hij natuurlijk al dat dat zou gebeuren zodra je naar hem toe ging voor vakantie.