Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) wat heb jij mooi haar zeg!' Ach dat vond ik zo lief!LoveBodin schreef:Nou, bij deze dan:
Ik vind het leuk aan de medemens, dat er mensen zijn zoals TS (en alle mensen die hier reageren), die de moeite doen om het positieve in de mens te zien, en daar aandacht aan besteden. En ook andere mensen helpen, als dat gaat.
[***] schreef:Ik heb 2 kleine kindjes, nu word ik (of de kinderen zelf) heel vaak aangesproken dat ze zo schattig, vrolijk en lief zijn. Als ze in een goede bui zijn dan![]()
Gevolg, kindjes zijn ook heel open naar vreemde mensen, zo werkt dat dus schijnbaar
Van die kindjes die dan een heel gesprek met je aanknopen, ik word daar echt ontzettend vrolijk van!patatkraam schreef:Ik vind het leuk als twee mensen helemaal verliefd naar elkaar kijken ofzo. Zie je vaak ook wel bi de trein, bij het afscheid nemen.
En als mensen elkaar gewoon even helpen/vriendelijk doen
Toen ik afscheid moest nemen van mijn vriend (studeert in het buitenland) op Bristol airport toen ik hem was gaan opzoeken, moest ik behoorlijk hard huilen toen ik door de security heen was, toen is er een jongen met me mee gegaan die ook nog eens hetzelfde vliegtuig in moest. Heeft me helemaal getroost, terwijl het een complete vreemdeling was. Zo ontzettend lief! marleen_usar schreef:Een zwerver liep in een winkelcentrum en at een soort tosti, ik zei eet smakelijk, hij was zooooooooo verbaasd enh opeens laat hij een grote smile zien en zegt dank u wel. Zegt mijn vriendin, huh wat doe jij nou? Die vond het maar raar dat ik dat deed.
patatkraam schreef:Ik weet nooit zo goed hoe ik op kinderen moet reageren haha, ik vind ze wel snel schattig ja.
Dat ze je dan zo aankijken en dat je dan naar ze gaat lachen, dat ze terug lachen, of dat je dan gaat zwaaien en dat ze dat helemaal leuk vinden, echt geweldig Emmaa_ schreef:patatkraam schreef:Ik weet nooit zo goed hoe ik op kinderen moet reageren haha, ik vind ze wel snel schattig ja.
Haha ik ben kindjes gelukkig wel gewend, sta voor de klas dus dan ga je automatisch wat kinderlijker praten en wat leuker met ze doen haha.. Of spelletjes spelen met baby's in de busDat ze je dan zo aankijken en dat je dan naar ze gaat lachen, dat ze terug lachen, of dat je dan gaat zwaaien en dat ze dat helemaal leuk vinden, echt geweldig
Ik doe wel de lerarenopleiding, maar op pubers reageren vind ik dan alweer een stuk makkelijker
patatkraam schreef:Emmaa_ schreef:Haha ik ben kindjes gelukkig wel gewend, sta voor de klas dus dan ga je automatisch wat kinderlijker praten en wat leuker met ze doen haha.. Of spelletjes spelen met baby's in de busDat ze je dan zo aankijken en dat je dan naar ze gaat lachen, dat ze terug lachen, of dat je dan gaat zwaaien en dat ze dat helemaal leuk vinden, echt geweldig
Als in de basisschool neem ik aan?Ik doe wel de lerarenopleiding, maar op pubers reageren vind ik dan alweer een stuk makkelijker
Kleine kinderen houden altijd zo'n verhaal tegen me en dan denk ik, oke leuk... 
Emmaa_ schreef:patatkraam schreef:Ik weet nooit zo goed hoe ik op kinderen moet reageren haha, ik vind ze wel snel schattig ja.
Haha ik ben kindjes gelukkig wel gewend, sta voor de klas dus dan ga je automatisch wat kinderlijker praten en wat leuker met ze doen haha.. Of spelletjes spelen met baby's in de busDat ze je dan zo aankijken en dat je dan naar ze gaat lachen, dat ze terug lachen, of dat je dan gaat zwaaien en dat ze dat helemaal leuk vinden, echt geweldig
patatkraam schreef:Ik weet nooit zo goed hoe ik op kinderen moet reageren haha, ik vind ze wel snel schattig ja.