Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
doriss schreef:Chanti, klopt, ik weet inderdaad dat dat normaal niet de bedoeling is, maar omdat mijn overtrekpapier bijna op was, en ik wel vrij zeker weet dat ik deze jurk niet nog heel veel vaker ga maken, durfde ik het wel aan om de panden van de rok direct uit het papier te knippen. De onderdelen van het topje zijn wel netjes overgetrokken, dus die zou ik nog wel opnieuw in een andere maat kunnen maken. Het verschil tussen de maten was in de rok alleen de lengte, en die kun je heel gemakkelijk zelf aanpassen
hier op een doek maar ik heb deze ook op een t-shirt staan (geen foto van)

) 

In principe maar een heel simpel concept, maar ik heb er even op zitten klooien omdat het draad waar ik de kraaltjes op wilde rijgen te dik was (of het gat van de kraaltjes te dun). Toen dus paardenhaar genomen, maar dat is te dun om mooi uit te steken bij de uiteinden. Dus om de uiteinden moest ik weer met katoengaren macrameën, maar dat bleef niet goed zitten omdat paardenhaar te glad is.

ik ga morgen weer even achter de naaimachine als ik zin heb
Maar goed, het houdt je bezig.
ik vind het heerlijk haha, mn eigen creatief de vrije loop laten haha

Dinniej schreef:Aw, balen zeg! Op zich ziet het er nog best leuk uit, zo aan een kant de kleurtjes omgedraaid, maar het zal qua model zeker niet kloppen..
Dus ik kan het ook niet zo laten...