Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordie333 schreef:he wat vreselijk, wat zal ie geschrokken zijn, hopelijk zijn die rotte appels snel van de straat..maar ja voor hoe lang
korbakimmy8 schreef:Juulxx schreef:jeetje! heftig hoor!
Ik wens jou en je vriend heel veel sterkte..
Dank je wel!![]()
Met me vriend gaat het gelukkig wel.
Hij MOEST vandaag alweer te werk helaas.
Ik heb het er wel moeilijk mee
Juulxx schreef:wat dacht je van het verhaal van die 2 meiden dan, in sneek was dat ofzo??
Dat 2 meiden van rond de 17 2 mannen hebben mishandeld?
dat zijn ook nederlanders.. -_-'
Dus dat maakt niet zoveel verschil..
alle mensen zijn verschillend of ze nou van buitenlandse afkomst zijn of van NL:)
x
Ragdollcat schreef:Wat erg!!! Vreselijk hoe die rotjongens het kunnen doen, in hun eigen land hadden ze dat niet zo snel gedaan hoor, daar worden ze heel streng gecontroleerd en afgestraft. Maar hier doen ze lekker alles en hebben een hoop praatjes. pffff vreselijk ergerlijk.
love_Soraya schreef:Ik zal zeggen , die turk (vriend van je zus) mag nu ook wel op gaan passen, die ***gasten komen zo weer bij hem uit mischien..
Vreselijk wat je vriend overkomen is.. Ik heb ook heeellleeeeee erge nare ervaringen met Marrokanen
voor mij niets goeds over hun.. sorry voor de andere bokkers maar ik heb zo mijn erge ervaringen met hele groepen
Marus schreef:op zich fijn dat je vriend zn spullen weer terug heeft, maar wat hij heeft meegemaakt geeft op psychisch gebied zo'n knoei lijkt mij! Dat vertrouwen krijg je er niet mee terug,
Sterkte ermee