Even van mij afschrijven..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 14:35

Werkzaam in een psychiatrisch ziekenhuis en dus de problematiek kennende moet ik je oprecht feliciteren hoe je hiermee omgaat. Volgens mij ben je een héél, héél sterk persoon die niet snel in de problemen zal komen. Misschien heeft je moeder je het nooit zo kunnen verwoorden, maar ik denk dat ze ook heel erg trots is op zo'n dochter als jou! Doe zo verder, geniet van het leven en als er iets is zeker niet twijfelen en open blijven praten over wat er op dat moment zou in je omgaan, zo blijf je de problemen een stukje voor (dit geldt trouwens voor iedereen incl. mezelf). Veel geluk nog voor jou!

Bumba01

Re: Even van mij afschrijven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 14:39

Jeetje, ik heb er buikpijn van, wat moet dat een vreselijke tijd voor jullie allemaal zijn geweest :(:)
Ik bewonder jouw kracht en doorzettingsvermogen én je eerlijke keuze om je maatje te verkopen.

Ik heb alleen maar bewondering voor jullie :j en wat lief dat je oom en tante jouw zo goed hebben opgevangen!

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 14:44

Ik vind je stoer !

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 15:05

Ik wil je heel veel sterkte wensen met alles wat je hebt mee gemaakt! Je bent onwijs sterk en wordt hierdoor alleen nog maar sterker..

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-13 17:37

Heel erg bedankt allemaal!
Dit doet me echt zo goed.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 21:49

Lieve Hilde, wat jij al mee hebt moeten maken in je leventje is echt onvoorstelbaar :(:) je had wel wat verteld over je moeder, maar had nooit kunnen denken dat het zo erg was :(:) ik vind je een onwijs sterk en bewonderenswaardig persoon! Ik vind het ook echt super van je dat je dit topic hebt gemaakt en dat je erover praat. Je bent ook altijd welkom hier :+: je weet waar Pride staat en je mag altijd langskomen :+:

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 21:54

Wat ontzettend lief van je Calanddra :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:24

Pff heftig meissie :(:) en jw bent zo super sterk, mijn zus is ook een borderliner en ze was en is dolgek op mij. Ze heeft 3 kinderen allen uit huis , ik hoop dat zij dit nooit mee hoeven te maken of ik , ze heeft mij nog en mijn zus verder heeft ze geen banden meer met mijn familie.....

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 20:57

Calanddra schreef:
Lieve Hilde, wat jij al mee hebt moeten maken in je leventje is echt onvoorstelbaar :(:) je had wel wat verteld over je moeder, maar had nooit kunnen denken dat het zo erg was :(:) ik vind je een onwijs sterk en bewonderenswaardig persoon! Ik vind het ook echt super van je dat je dit topic hebt gemaakt en dat je erover praat. Je bent ook altijd welkom hier :+: je weet waar Pride staat en je mag altijd langskomen :+:

Echt heel erg lief Jen :+: ik waardeer dat zo enorm. Ik had ook geen beter baasje kunnen treffen dan jij!

Iedereen echt enorm bedankt voor de steun het maakt me sterk!