Wat je allemaal vind als je..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 00:03

geld vindt ik altijd onder mijn bed,maar ja dat zit mooi in een kluisje dat op slot zit!

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 02:37

Amburtjoz schreef:
Er slingeren hier vaak sokken rond, oorbellen ook nog wel, maar wat ik het het meest vind zijn tampons (ja, gelukkig ongebruikte die nog in de verpakking zitten) en haarelastiekjes := Geld helaas nooit, dat maak ik vaak echt wel op haha

Haha, ja tampons vind ik dus ook echt overal! (vroeger nam ik ze ook werkelijkwaar, overal mee naar toe, want stel je voor :') )
En idd haarelastiekjes en schuifspeldjes. Ook vind ik zo nu en dan geld (helaas geen honderden, maar wel leuke envelopjes soms :)
En natuurlijk stapels prullen, ik ben, helaas, een verzamelaar.. -O-

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 02:55

een dichtgeknoopte condoom met inhoud, en ik ben lesbisch!! :oo

Nee, grapje, niet gevonden, maar ik ben benieuwd wat de reacties zijn.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 03:01

okkkkkk dan das wel erg vaag dan , en hoe lang zal dat er gelegen hebben...
ik heb hier ook een heel huis en heeel veeel prulletjes dus als ik ga ruimen word ik altijd heel gelukkig van alles wat ik tegenkom. zon steriel huis is niks voor mij.
o ik lees dat het niet zo is :D de beruchte kleine lettertjes.

Everytime

Re: Wat je allemaal vind als je..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 03:03

Ik vind alleen honderden snoeppapiertjes. :')

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 03:12

Een steen. _O-

Ik vond laatst mijn oude tekeningen terug, en veel, heel veel sokken :+

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 03:14

ik vind eigenlijk nooit gekke dingen in m'n kamer, maar goed, die ruim ik ook nooit op. (woon op kamers en in het weekend bij m'n ouders, en bij m'n ouders thuis is het een puinhoop)

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:08

imd schreef:
Hihi ik heb een keer de voorraadkast van m'n ouders uitgeruimd. Verschrikkelijk haha _O-

En als die ooit gaan verhuizen, berg je maar. Groot huis met 3 schuren (boerderij), dus daar zal aardig wat (al dan niet oude/onbruikbare) troep uitkomen :))

Hier binnenkort een verhuizing van een gezin van 5 die op een melkveehouderij wonen.. :=
We vertrekken zonder koeien, maar wat een troep hebben wij haha. Ik ben ook nog nooit op onze zolder geweest :+

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:15

Ik vind altijd coole dingen die ik vroeger had! Oude tekeningen of een dagboek van vroeger, en laatst vond ik een boekje: anders is leuk! :D
Ik kan ook nooit goed opruimen want dan vind ik weer wat leuks en ben ik daar mee bezig :P

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 11:56

Als we beneden weer eens veel lepels kwijt zijn mogen mijn dochters op hun kamers gaan zoeken. Ze zeggen altijd dat ze ze niet hebben, maar miraculeus zijn er dan binnen een paar dagen weer meer lepels in de keuken. Kaboutertjes?
Ik ben al tijden een lineaal kwijt en heb mijn eigen kamer al volledig op zijn kop gezet (en opgeruimd), maar die is nog steeds kwijt.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 12:01

Als ik eenmaal de 'spirit' te pakken heb vind ik het heel leuk om mijn kamer op te ruimen :)) Vaak ook om dingen dan weg te gooien die ik niet meer gebruik zodat ik weer meer ruimte heb.
Ik ging laatst de zolder eens opruimen, daar staat mijn speelgoed van vroeger. 2 uur later en ik was nog steeds met mijn Barbies aan het spelen.. :o :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 12:04

Maartje1990 schreef:
een dichtgeknoopte condoom met inhoud, en ik ben lesbisch!! :oo

Nee, grapje, niet gevonden, maar ik ben benieuwd wat de reacties zijn.

haha grapjas! dat zou wat zijn zeg :+

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 12:11

Ik heb enkele dagen geleden mijn zetel verzet en dan vind je blijkbaar ook een hoop :)
Elastiekjes, schuifspeldjes, mijn verloren weessokken (danku hond! Die sleept ze altijd overal naartoe), snoeppapiertjes :oo
pantoffels, ... en vooral veel hondenhaar! Best schaamtelijk hihihi

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 12:23

eenitraM schreef:
Ondergoed waar ik me nog steeds van afvraag van wie dat is.

_O- _O-

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 12:45

Ik heb dat altijd als ik mijn kledingkast opruim! Dan kom ik een shirtje tegen waarvan ik niet eens meer wist dat ik die had: "OOH wat een leuk shirtje! Waarom ben ik die vergeten?!" *D En dan draag ik die weer veel vaker waardoor andere kleren naar de achtergrond verdwijnen.... :=

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:35

T3mptati0n schreef:
Toen mijn demente opa ging verhuizen naar een verzorgingstehuis vonden we in z'n "voorraadkast" een pakje crackers met tht datum 1984 :') heul smakelijk :=

Haha dat ken ik mijn oma's vooraadkast nog volledig gezond
1977 :r ik houd van chips maar dat hoefde ik niet meer :))

kallipooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:40

xBueno schreef:
Een tube tandpasta, wsl van vakantie en dat ik was vergeten om hem op te ruimen toen ik mn tas had uitgepakt :')
En een vork :') _O-

Zo werd ik op de luchthaven van Maastricht tegengehouden omdat er nog een klein vorkje in een of ander zakje van m'n rugzak zat := 'Mevrouw, deze mag niet mee, kan u het nog in de auto gaan leggen?' Eh hou maar :')

Ik vind nooit echt leuke dingen terug als ik opruim, maar dat komt ook niet zo vaak voor :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:42

T3mptati0n schreef:
Toen mijn demente opa ging verhuizen naar een verzorgingstehuis vonden we in z'n "voorraadkast" een pakje crackers met tht datum 1984 :') heul smakelijk :=

_/-\o_ :') :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:23

Tandenborstels. In al mijn tassen zitten tandenborstels. En in jaszakken vind ik altijd tandenstokers. :')
800 euro wil ik ook wel vinden in een laatje!

*neemt zich voor kamer weer eens grondig op te ruimen* :')

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:15

ik vond zo'n snoepapparaatje met pooh erop :') (zo'n hoog torentje en als je bovenop drukt komt er een vierkant snoepje uit... kan ik niet zo goed uitleggen.... :') )

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:19

Vorige week heb ik eens uitgemest onder mijn bed (bed staat in een hoek, eronder is ongeveer 5 centimeter ruimte en om daar op te ruimen moeten eerst de matrassen en boxsprings eraf)

En ik vond van alles. Onder andere paaseitjes van vorig jaar en een ingedroogde aardappel :+ En verder opmerkelijk veel boekenleggers en tijdschriften. O en natuurlijk bérgen kattenspeelgoed.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:23

Ik vond ooit in engeland toen we hoe heet dat, het parlement oid??? gingen bezoeken, een nagelvijl. Je tas moest daar door zo'n rontgengeval, maar die nagelvijl leek net een mes. :+ Oeps...
En op het vliegtuig was het ding al wel vrolijk meegereist? :?

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:29

bohh hier krijg zin van om op te ruimen!!

heb heelveel zooi gekste dat ik ooit vond een boxer (mannen onderbroek van mn ex) is ondertusse al een jaar uit. veel sleutelhangers, speltjes, tandenborsel en ga maar even door :D

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:31

Ik vond laatst nog 30 euro in een verjaardagskaart van vorig jaar _O- En een tientje onder m'n bed :)) Sindsdien ruim ik m'n kamer vaker op, maar gek genoeg kom ik nu niks meer tegen -O-

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:50

Hmm ik ben altijd heel geordend en weet eigenlijk precies waar alles ligt, dus kom nooit gekke dingen tegen :') Ruim ook regelmatig alles op en gooi snel dingen weg als ik denk het niet meer te gebruiken :+