Vjestagirl schreef:En dit lieve kijkbuiskindertjes, is nou een oplichtster.
Droog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:nee, sorry ik vind het niet netjes dat TS hier zo ontzettend wordt aangevallen van iets dat jaren geleden is gebeurt
Maartje1990 schreef:_San87_ schreef:Ah kom op, zelfs een puber weet dat je niet zomaar haren moet gaan knippen voor geld.
als je goed leest lees je ook dat ze een opleiding deed.
En ach, achteraf er toch een beetje de lol van inzien van 'god, dat ik dát heb gedaan', kan ik eigenlijk nog wel snappen. Natuurlijk zal ze 't vast stom vinden.
Nee, sorry ik vind het niet netjes dat TS hier zo ontzettend wordt aangevallen van iets dat jaren geleden is gebeurt
Maartje1990 schreef:_San87_ schreef:
Ah kom op, zelfs een puber weet dat je niet zomaar haren moet gaan knippen voor geld.
En ach, achteraf er toch een beetje de lol van inzien van 'god, dat ik dát heb gedaan', kan ik eigenlijk nog wel snappen. Natuurlijk zal ze 't vast stom vinden.
Nee, sorry ik vind het niet netjes dat TS hier zo ontzettend wordt aangevallen van iets dat jaren geleden is gebeurt
Daenerys schreef:Ja, maar ik ga er vanuit dat de TS wel een hart voor dieren heeft gezien ze op een paardenforum zit
hutch84 schreef:ts
ik vind de reactie van sommige een beetje te ver gaan.. ( hoewel het lijkt of sommige een persoonlijk iets tegen je hebben )
er stond namelijk te lezen dat je, aan het leren was.. om je dan voor oplichter of iets in die trend uit te maken, vind ik dan weer niet netjes..
in mijn ogen overschatte je jezelf en als je dit 2 keer gedaan heb ben je in mijn ogen nog geen oplichter.
MAAR zou ik je het in dank afnemen nee niet echt en zou je toch echt nog wel even op zoekenom mijn geld terug te krijgen
Maartje1990 schreef:_San87_ schreef:
Ah kom op, zelfs een puber weet dat je niet zomaar haren moet gaan knippen voor geld.
_San87_ schreef:Ja en ook heel goed van zichzelf wist dat ze nog niet goed genoeg was, getuige dat ze niet wist wat ze moest doen toen ze bij haar eerste klant was en snel wegging toen het haar van haar tweede klant nog niet droog was.
TS klinkt niet als iemand die doorheeft dat ze iets doms heeft gedaan.
En hoe weet jij dat dit jaren geleden is gebeurd? Was je erbij? Of staat er meer informatie in de OP dan ik kan lezen?
Hhilde schreef:Gucci_ schreef:Hangt ervan af hoe oud je toen was. Als je puber bent, vind ik het nog wel grappig. Gelukkig is het niets ergs. Het is maar haar
Haar waar je soms jaren voor gespaard hebt, ja.
Maartje1990 schreef:Maartje1990 schreef:
Nee, sorry ik vind het niet netjes dat TS hier zo ontzettend wordt aangevallen van iets dat jaren geleden is gebeurt_San87_ schreef:Ja en ook heel goed van zichzelf wist dat ze nog niet goed genoeg was, getuige dat ze niet wist wat ze moest doen toen ze bij haar eerste klant was en snel wegging toen het haar van haar tweede klant nog niet droog was.
TS klinkt niet als iemand die doorheeft dat ze iets doms heeft gedaan.
En hoe weet jij dat dit jaren geleden is gebeurd? Was je erbij? Of staat er meer informatie in de OP dan ik kan lezen?
nee, ik was er niet bij. Maar ik neem dat gewoon aan, ze praat immers ook in de verleden tijd en ik neem óók aan dat ze daar niet gisteren mee bedoelt.
vuurneon schreef:Vjestagirl schreef:En dit lieve kijkbuiskindertjes, is nou een oplichtster.
ik vind het ook vreselijk dat iedereen zich bijvoorbeeld ook therapeut mag noemen... Moet een beschermd beroep worden. Overigens wel een makkelijke manier om geld te verdienenje hebt er geen enkele opleiding voor nodig, alleen een vlotte babbel
![]()
Ik heb zelf altijd eerlijk mijn geld verdient; auto wassen voor mijn papa als uk en later eerlijke bijbaantjesik heb mij op mijn werk wel voorgedaan als katholiek omdat een bewoner iemand wou van het 'goede' geloof
Marley schreef:Dat niet alleen, je betaalt ook voor een dienst die niet naar wens wordt geleverd en zij wist van tevoren dat zij niet aan de wens kon voldoen. Toch vroeg zij er heel bewust geld voor. Hoe jong of oud je bent, dat hoort gewoon niet en dat weet je! ook als puber
Maartje1990 schreef:nou nou zeg. TS was waarschijnlijk jong/puber, iedereen doet in z'n pubertijd domme dingen. Hersenen zijn ook nog gewoon niet fatsoenlijk ontwikkeld en een puber kan nog niet zo goed verbanden leggen tussen wat ze denken wat goed is en wat daadwerkelijk goed is. Hoeft TS niet zo de grond in te stampen, ze doet het nú toch ook niet meer?
renskesanne schreef:wat zijn jullie allemaal lkkr onaardig iedereen maakt toch wel fouten in zijn leven en overschat zichzelf wel eens? en ja ze had het niet mogen doen maar om haar hierdoor helemaal af te kraken en voor oplichter uitmaken snap ik niet. ik heb ook wel verschillende manieren wel een gedaan om aan geld te komen.
renskesanne schreef:wat zijn jullie allemaal lkkr onaardig iedereen maakt toch wel fouten in zijn leven en overschat zichzelf wel eens? en ja ze had het niet mogen doen maar om haar hierdoor helemaal af te kraken en voor oplichter uitmaken snap ik niet. ik heb ook wel verschillende manieren wel een gedaan om aan geld te komen.