Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Mijn vriend zei het na onze eerste afspraakje: ik hou van je en ik weet zeker dat jij de ware bent en ik wil de rest van mijn leven met je delen. Nou, elke vezel in mijn lijf schreeuwde: ren! Vlucht! Wegwezen!
Ik heb in paniek mijn zus opgebeld haha en die heeft mij er dapper doorheen weten te slepen want ik kon weer rustig ademhalen na het gesprek. In dit geval had hij het veeeeeeel te vroeg verkondigd
lizy29 schreef:vuurneon schreef:Mijn vriend zei het na onze eerste afspraakje: ik hou van je en ik weet zeker dat jij de ware bent en ik wil de rest van mijn leven met je delen. Nou, elke vezel in mijn lijf schreeuwde: ren! Vlucht! Wegwezen!
Ik heb in paniek mijn zus opgebeld haha en die heeft mij er dapper doorheen weten te slepen want ik kon weer rustig ademhalen na het gesprek. In dit geval had hij het veeeeeeel te vroeg verkondigd
Nu ben ik echt niet van het type bindingsangst maar dat is genoeg om iedere welkdenkende meid te willen doen wegrennen
vuurneon schreef:Mijn vriend zei het na onze eerste afspraakje: ik hou van je en ik weet zeker dat jij de ware bent en ik wil de rest van mijn leven met je delen. Nou, elke vezel in mijn lijf schreeuwde: ren! Vlucht! Wegwezen!
vuurneon schreef:lizy29 schreef:
Nu ben ik echt niet van het type bindingsangst maar dat is genoeg om iedere welkdenkende meid te willen doen wegrennen
Dat heb ik hem ook heel duidelijk gemaakt, goed hij liep even een flinke ego deuk op want hij meende het wel. Arme jongenmaar het is goed gekomen haha en nu wacht ik juist tot ie vraagt of ik de rest van mijn leven met hem wil delen
(en dan in de vorm van een aanzoek
maar daar moet ik nog geduld voor hebben haha)
Citaat:Dat heb ik hem ook heel duidelijk gemaakt, goed hij liep even een flinke ego deuk op want hij meende het wel. Arme jongen maar het is goed gekomen haha en nu wacht ik juist tot ie vraagt of ik de rest van mijn leven met hem wil delen (en dan in de vorm van een aanzoek maar daar moet ik nog geduld voor hebben haha)
Varekaj schreef:Mijn vriend kijkt me regelmatig eens aan met een schuin oog als ik weer eens zit te grinniken bij dit topicVriendlief was hier eerst niet voor trouwen (als ik 100 word dan vraag ik je zei hij steeds. Ben ik mooi ouder dan hem
). Intussen zegt ie tegen iedereen "als het zo geweldig blijft gaan als nu, dan mag ze zich zeker binnen dit en een paar jaar aan de vraag verwachten"
![]()
Alleen wil ik wel trouwen voor we aan kinderen beginnen. Ben dit jaar herstart met hogeschool, ik studeer als het goed gaat af in juni 2015 dus tjah, zoveel tijd heeft ie niet meer want hij geeft zelf aan dat we na mijn afstuderen er best wel mee beginnen. Ben dan 31
Amanda schreef:Oh zo herkenbaar
Jullie verhalen.... Ik wacht nog maar een tijdje geloof ik
Heb er wel vorige week uitgefloept dat ik hem had gemist (muzikant, veel werken, weinig zien). Dat moest hij ook even verwerken geloof ik. Maar daarna kwam er toch uit dat dat wederzijds was.
Pfew
Fiebie schreef:Amanda schreef:Oh zo herkenbaar
Jullie verhalen.... Ik wacht nog maar een tijdje geloof ik
Heb er wel vorige week uitgefloept dat ik hem had gemist (muzikant, veel werken, weinig zien). Dat moest hij ook even verwerken geloof ik. Maar daarna kwam er toch uit dat dat wederzijds was.
Pfew![]()
Jij ff opgelucht....
Voor hetzelfde geld krijgt hij een hartverknettering, rent ie weg, kijkt nooit meer achterom en foetsie
vuurneon schreef:Tijdens een romantische avond hem voorstellen dat je hem graag aan het bed wil vastketenen en dan... Hem de liefde verklaren
Wel zorgen voor een sterk bed frame, anders ben je die met vriendje en al kwijt
Fiebie schreef:vuurneon schreef:Tijdens een romantische avond hem voorstellen dat je hem graag aan het bed wil vastketenen en dan... Hem de liefde verklaren
Wel zorgen voor een sterk bed frame, anders ben je die met vriendje en al kwijt
Ik moet nog even wat voor dit weekend verzinnen.....
Hij is een weekend pleitos, maar ga wel ff langs om de katjes te knuffelen....
Dus als hij maandag terug komt.... Moet er iets liggen ofzo.....