Het voorkomen van relatieastma

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:18

Mijn kerel floepte het na een maand er al uit (na dé daad zeg maar) Ik schrok er zo van dat ik maar net heb gedaan of ik het niet hoorde en in slaap was gevallen :o . Twee weken later gebeurde het weer, toen heb ik ook maar 'ik ook van jou' terug gezegd al was dat voor mij eigenlijk een heleboel veel te vroeg (als uber bindingsangstchick...). T is verder wel goedgekomen hoor, we zijn nu 7 jaar bijelkaar. En nu floept het 'ik hou van je' er net zo snel uit als een 'k*t' bij het stoten van je grote teen.... Stiekem toch jammer!

F_Orumster

Re: Het voorkomen van relatieastma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:23

Ik zeg het nog steeds niet graag, zeg het dan ook zelden. En dat na een jaar of 4.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:25

vuurneon schreef:
Mijn vriend zei het na onze eerste afspraakje: ik hou van je en ik weet zeker dat jij de ware bent en ik wil de rest van mijn leven met je delen. Nou, elke vezel in mijn lijf schreeuwde: ren! Vlucht! Wegwezen! :')
Ik heb in paniek mijn zus opgebeld haha en die heeft mij er dapper doorheen weten te slepen want ik kon weer rustig ademhalen na het gesprek. In dit geval had hij het veeeeeeel te vroeg verkondigd :')

Nu ben ik echt niet van het type bindingsangst maar dat is genoeg om iedere welkdenkende meid te willen doen wegrennen

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:25

Whaha _/-\o_ geweldig geschreven!

Wij (inmiddels al vijf jaar samen) hadden ook een apart begin, want na twee dates moest meneer naar Afganistan.. elkaar 4,5 maand niet gezien, wel erg veel gemaild! Hij was een dag terug en toen hadden we al weer afgesproken.. net alsof ie nog nooit weg was geweest <3 En toen... op een avond... ongeveer 3 week nadat hij terug was, waren we uitgeweest en gingen s nachts op bed.. we lagen elkaar nog even aan te kijken (jaa dit is ook die jakkes verliefdheid fase := )... en toen waren daar de woorden: hij zei tegen mij: Ik hou zo ontzettend veel van jou!

En mijn geniale reactie was: mare dat kan helemaal niet hoor want we hebben nog maar 3 weken officeel wat...

_O-

Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen.. die dingen die het in begin zo bepalend lijken, zijn achteraf juist de dingen waar je lachend op terug kunt kijken ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:30

lizy29 schreef:
vuurneon schreef:
Mijn vriend zei het na onze eerste afspraakje: ik hou van je en ik weet zeker dat jij de ware bent en ik wil de rest van mijn leven met je delen. Nou, elke vezel in mijn lijf schreeuwde: ren! Vlucht! Wegwezen! :')
Ik heb in paniek mijn zus opgebeld haha en die heeft mij er dapper doorheen weten te slepen want ik kon weer rustig ademhalen na het gesprek. In dit geval had hij het veeeeeeel te vroeg verkondigd :')

Nu ben ik echt niet van het type bindingsangst maar dat is genoeg om iedere welkdenkende meid te willen doen wegrennen

Dat heb ik hem ook heel duidelijk gemaakt, goed hij liep even een flinke ego deuk op want hij meende het wel. Arme jongen :') maar het is goed gekomen haha en nu wacht ik juist tot ie vraagt of ik de rest van mijn leven met hem wil delen :+ (en dan in de vorm van een aanzoek }> maar daar moet ik nog geduld voor hebben haha)

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:31

vuurneon schreef:

vuurneon schreef:
lizy29 schreef:

Dat heb ik hem ook heel duidelijk gemaakt, goed hij liep even een flinke ego deuk op want hij meende het wel. Arme jongen :') maar het is goed gekomen haha en nu wacht ik juist tot ie vraagt of ik de rest van mijn leven met hem wil delen :+ (en dan in de vorm van een aanzoek }> maar daar moet ik nog geduld voor hebben haha)

Misschien dat je hem nu dus moet duidelijk maken dat dit wel het juiste moment is om dat soort dingen te zeggen en te bezegelen met *hint* iets van een ring ofzo :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:32

Hoe meer ik vraag, des te langer ik kan wachten haha :')
(Dus als hij het volgend jaar nog niet heeft gevraagd, vraag ik hem }> leuk voor zijn mannelijke ego haha!

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:33

vuurneon schreef:
Hoe meer ik vraag, des te langer ik kan wachten haha :')
(Dus als hij het volgend jaar nog niet heeft gevraagd, vraag ik hem }> leuk voor zijn mannelijke ego haha!

Emancipatie....kan best. :j

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 14:37

vuurneon schreef:

_O-

Daar zou ik ook spontaan de loperitus van krijgen

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 14:38

Rytir schreef:
nu floept het 'ik hou van je' er net zo snel uit als een 'k*t' bij het stoten van je grote teen.... Stiekem toch jammer!

Whahahahahaha :')

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:47

Leuk geschreven. En wanneer juist? Niet teveel vast klampen nu:) En misschien zelfs een keer een tijdje minder zelf stappen zetten en niet teveel aandacht geven en kijken wat hij dan doet voor jou terug;) OM te zien of hij jou wel net zo mist als jij hem:)

Als het gevoel van 2 kanten goed zit kan het snel gaan hoor;) maar nu lijkt het nog een weekend relatie te zijn. Nodig jij hem dan uit? Of komt hij zelf ermee? Wacht dat anders eens af. Of hij wel net zoveel moeite doet;)

En die woorden...niet te vroeg roepen bij zn man:) Rent hij inderdaad weg. het komt van zelf wel. En misschien moet je wel wachten tot hij het zegt. Maar mannen hechten daar wel minder waarde aan dan vrouwen vaak en zeggen het vaak ook minder;)

Ik was ook een ramp in relaties en ben nu ineens 7 jaar verder met iemand en bijna 2 kinderen rijker nu:) En hij heeft misschien in die 7 jaar 2x ik hou van jou gezeggd;) Maar het gevoel is van ons samen goed dus uitgesproken hoeft het voor mij niet altijd. Zo romantisch zijn we beiden niet;) Als je elkaar maar goed gevoel geeft. En elkaar toch ook nog vrijheid gunt in relatie om eigen dingen te blijven doen apart van elkaar. Niet dat je daarin enge dingen meot denken maar gun elkaar je hobby enz. Dat werkt bij ons goed;) En niet te vast klampen en alles samen willen doen;)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 15:26

Ja maar dat is het kip en het ei verhaal :D

Als je te weinig affectie toont, kan hij ook weglopen....

Weekend en soms wat door de week, maar we wonen een uur bij elkaar vandaan, dus je ''wipt'' niet ff gauw langs 8-)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 15:32

Citaat:
Dat heb ik hem ook heel duidelijk gemaakt, goed hij liep even een flinke ego deuk op want hij meende het wel. Arme jongen maar het is goed gekomen haha en nu wacht ik juist tot ie vraagt of ik de rest van mijn leven met hem wil delen (en dan in de vorm van een aanzoek maar daar moet ik nog geduld voor hebben haha)

O jee Vuurneon, wij zitten in hetzelfde schuitje! De eerste jaren van de relatie zag hij mij wel als zijn toekomstige vrouw.... brrr. Nu ben ik eindelijk aan dat idee gewend en zou ik het misschien ook wel een ietsiepietsie willen, wil hij opeens niet meer 8)7 Zonde van het geld zegt ie.... :x

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 15:33

Toen mijn vriend het voor het eerst zei vond ik het zelf nog te vroeg. Ik heb het dan ook bewust niet terug gezegd en daarmee gewacht totdat ik het zelf ook zo voelde. Toen had hij het ondertussen al een paar keer gezegd :P Ik moest trouwens wel huilen toen 'ie het de eerste keer zei, vond het zo bijzonder :o

Benno08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 15:42

snap het hele topic niet zo :o
ik zeg gewoon altijd wat ik denk en voel :') , als je van iemand houd zeg je dat toch gewoon?
en als je bang bent dat hij daardoor gaat weglopen dan vraag je dat toch ook gewoon?
communicatie en eerlijkheid zijn gewoon the key :j

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:03

Weetje wat ik nog erger vind,
Wanneer het "officieel" een relatie is,
Ik wou het niet van mij kant af laten komen
En hij ook niet
Uiteindelijk is het via sms officeel gekomen
Lekker volwassen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:50

Mijn vriend kijkt me regelmatig eens aan met een schuin oog als ik weer eens zit te grinniken bij dit topic :') Vriendlief was hier eerst niet voor trouwen (als ik 100 word dan vraag ik je zei hij steeds. Ben ik mooi ouder dan hem -O- ). Intussen zegt ie tegen iedereen "als het zo geweldig blijft gaan als nu, dan mag ze zich zeker binnen dit en een paar jaar aan de vraag verwachten" *\o/*
Alleen wil ik wel trouwen voor we aan kinderen beginnen. Ben dit jaar herstart met hogeschool, ik studeer als het goed gaat af in juni 2015 dus tjah, zoveel tijd heeft ie niet meer want hij geeft zelf aan dat we na mijn afstuderen er best wel mee beginnen. Ben dan 31 :)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-13 13:28

Varekaj schreef:
Mijn vriend kijkt me regelmatig eens aan met een schuin oog als ik weer eens zit te grinniken bij dit topic :') Vriendlief was hier eerst niet voor trouwen (als ik 100 word dan vraag ik je zei hij steeds. Ben ik mooi ouder dan hem -O- ). Intussen zegt ie tegen iedereen "als het zo geweldig blijft gaan als nu, dan mag ze zich zeker binnen dit en een paar jaar aan de vraag verwachten" *\o/*
Alleen wil ik wel trouwen voor we aan kinderen beginnen. Ben dit jaar herstart met hogeschool, ik studeer als het goed gaat af in juni 2015 dus tjah, zoveel tijd heeft ie niet meer want hij geeft zelf aan dat we na mijn afstuderen er best wel mee beginnen. Ben dan 31 :)

:')

Dan mag je daarna de vaart erachter zetten.... :D

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 13:33

Oh zo herkenbaar :')
Jullie verhalen.... Ik wacht nog maar een tijdje geloof ik _O-
Heb er wel vorige week uitgefloept dat ik hem had gemist (muzikant, veel werken, weinig zien -O- ). Dat moest hij ook even verwerken geloof ik. Maar daarna kwam er toch uit dat dat wederzijds was.
Pfew :')

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-13 16:09

Amanda schreef:
Heb er wel vorige week uitgefloept dat ik hem had gemist (muzikant, veel werken, weinig zien -O- ). Dat moest hij ook even verwerken geloof ik. Maar daarna kwam er toch uit dat dat wederzijds was.

:D
Jij ff opgelucht....
Voor hetzelfde geld krijgt hij een hartverknettering, rent ie weg, kijkt nooit meer achterom en foetsie 8-)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 16:09

Fiebie schreef:
Amanda schreef:

:D
Jij ff opgelucht....
Voor hetzelfde geld krijgt hij een hartverknettering, rent ie weg, kijkt nooit meer achterom en foetsie 8-)

Lange leve de ketting :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 16:11

Tijdens een romantische avond hem voorstellen dat je hem graag aan het bed wil vastketenen en dan... Hem de liefde verklaren ~~}>
Wel zorgen voor een sterk bed frame, anders ben je die met vriendje en al kwijt :')

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-13 16:15

vuurneon schreef:
Tijdens een romantische avond hem voorstellen dat je hem graag aan het bed wil vastketenen en dan... Hem de liefde verklaren ~~}>
Wel zorgen voor een sterk bed frame, anders ben je die met vriendje en al kwijt :')

Ik moet nog even wat voor dit weekend verzinnen.....
Hij is een weekend pleitos, maar ga wel ff langs om de katjes te knuffelen....
Dus als hij maandag terug komt.... Moet er iets liggen ofzo..... :o

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 16:22

Fiebie schreef:
vuurneon schreef:

Ik moet nog even wat voor dit weekend verzinnen.....
Hij is een weekend pleitos, maar ga wel ff langs om de katjes te knuffelen....
Dus als hij maandag terug komt.... Moet er iets liggen ofzo..... :o

Jij naakt in zijn bed :)*

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-13 16:23

:')
Ja maar ik ben er niet als hij thuiskomt....