Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:03

Ik zou hem er zsm mee confronteren, je gaat nu alleen maar malen en ergere of minder erge versies bedenken. Als het je rust geeft: zet 'm even het huis uit, is niks mis mee als je ieder apart even wat dingen op een rijtje kan zetten toch :)

Inney

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:06

O jemig, wat een poedersuiker situatie, om het lekker bot te zeggen.
Ik zal hem zo snel mogelijk confronteren. Jij gaat er nu waarschijnlijk je eigen verhaal van maken. Erger of minder erg.. Je gaat jezelf helemaal gek maken.
Laat het hem maar uitleggen. Succes :(:)

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:08

pff wat een gedoe! zou me precies zo rot voelen joh!

kan je niet toevallig via zijn profiel in contact komen met haar, dus je voordoen als hem , en er zo achter komen wat er speelt?
dat kan alleen maar zolang je hem er niet mee hebt geconfronteerd , anders gaat hij echt alles verbergen nl!

als het zo ie, pff dan is het echt een banketstaaf en wss ben je dan beter af zonder hem!

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:09

Jeetje Raponsje wat een rotsituatie zeg! :(:)

Ik denk dat he het beste eerst even kan kalmeren en dan naar hem toe gaan en een gesprek met hem voeren.

grace1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:09

Jeee wat erg.
Veel sterkte.......

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:10

Ik ben niet echt jaloers aangelegd en kan best wat hebben maar eerlijk?

ik zou toch ook ff het huis uit moeten. Het kan ondanks dat t al maanden zo gaat toch onschuldig zijn *t is wel een soort van vreemdgaan maar t blijft bij een beetje spanning via wat woorden op een scherm*

MAAR t hoort niet en hij hoort er ook gewoon mee te stoppen klaar...Zodra je t kan en wat rustiger bent, confronteer hem er dan mee.
Wat betreft t even uit huis zetten zoals ruitje zegt, daar twijfel ik dan weer aan. Grote kans dat hij dan gezeldschap zoekt van/bij de dame in kwestie en dan heb je hem er een beetje heen gestuurd. Wellicht is in huis blijven en t gewoon proberen op te lossen met veel praten etc wel een betere oplossing. hij kan natuurlijk wel op de bank slapen als je t ff niet trekt samen te slapen

Succes en sterkte ermee
Laatst bijgewerkt door AlexandraM op 28-02-13 20:11, in het totaal 2 keer bewerkt

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:10

Herkenbaar. Ik heb mijn ex vriend er toenmalig mee geconfronteerd, hij zei dat hij niet echt af wilde spreken (dating site) maar dat het goed was voor zijn ego. Misschien is dat ook het geval met je vriend. En dat hij na al die maanden nog niet heeft afgesproken, betekend -denk ik- dat hij ook niet echt wil afspreken.

Agnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:11

Sterkte meisje, je zult je voelen of de grond onder je voeten weggemaaid is. Ben zelf gescheiden net na de geboorte omdat het niet meer ging. Soms moet je gewoon een keuze maken, kies ALTIJD voor jezelf en je kindje!!!! Je redt je alleen ook wel, zeker weten. Maar ga eerst de confrontatie maar aan en hoor wat hij te zeggen heeft. Geeneen man mag als excuus aanvoeren dat jij zwanger bent om vreemd te gaan. En dan nog, je bent nog niet eens tonnetjerond en dit speelt al maanden waarschijnlijk dus al VOOR je zwanger was. Wees sterk en sceptisch en geloof niet alle mooie smoezen! STERKTE!!!!!!

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:12

Als je niet voor jezelf instaat, print je openingspost uit. Daarin verwoord je exact hoe rauw dit op je dak valt... Ik vind het niet kunnen, maar ik zou idd ook niet te snel conclusies trekken. Weet zij dat jij bestaat en zwanger bent van zijn kind?

Oja en sterkte, de grond word even onder je voeten weg geslagen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:12

Oh jeetje :oo Rapons!!!
Ik kan me voorstellen dat het je enorm dwars zit.
Misschien toch eens samen gaan zitten en erover praten? Niet te direct confronteren, maar toch het onderwerp eens aanboren?

Ondertussen: dikke knuffel! Hopelijk is er niks aan de hand, maar ik vind het wel wat vreemd. Zou er zelf ook niet blij mee zijn als mijn partner dergelijke berichten aan anderen tikte.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:13

ben heel sneaky als het daar op aan komt ,dus voor tips.... heb er genoeg! :) ( helaas )

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:13

Gadverdamme! Sommige mannen moeten ze ...... aan de hoogste boom!

Wat mij het meest zou verontrusten is dat het begonnen is voordat je zwanger werd maar vervolgens niet gestopt is. Een beetje vent is blij met zijn kindje en steunt partner dan door heel de zwangerschap. Of denk ik nu wel heel naïef? Ik snap dat je rustig wilt worden voordat je hem confronteert. Maar ik denk dat het misschien wel goed is om al je emotie te tonen. Hij mag best weten wat dit met jou doet. Zwanger of niet, geen enkele vrouw hoeft dit te pikken.

Heel veel sterkte! Hopelijk ziet hij in wat hij jou heeft aangedaan en is dit genoeg om hem te doen beseffen dat een leven zonder jou en jullie kindje voor hem niks waard is!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:14

Jeetje wat heftig. Sterkte

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:15

Jeetje dat is inderdaad een hoop tegelijk op je bordje... Het beste is inderdaad hem ermee te confronteren en zijn reactie te zien. Sterkte!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:16

Pfff wat een waardeloze situatie! Ergens zou ik mij opgelucht voelen over het feit er nu achter te zijn gekomen dat hij dit soort contact met een andere dame heeft. Beter nu erachter komen dan wanneer het te laat is?

Ik zou nu ook nog even rustig worden en daarna naar huis en hem confronteren.
Laatst bijgewerkt door marleen_88 op 28-02-13 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje1990

Ook ik zeg, zo snel mogelijk mee confronteren. Wat een rotstreek zeg, heel veel sterkte en succes.. een virtuele knuffel vanuit Nederland! :(:)

JuliaKamm

Ah wat erg! Ben je nog wel van plan om naar huis te gaan of nog niet? Hij zal nu wel denken waar je uithangt en zich zorgen maken, nouja dan maakt ie zich maar lekker zorgen, hij heeft jou bedrogen.
Heel veel sterkte !

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:18

Misschien een rotstreek, maar je had eigenlijk een bericht moeten sturen.
"goh, ik denk dat ik hier toch maar mee stop. Voel me erg schuldig naar m'n meisje toe."

Helemaal netjes is het niet natuurlijk.

Wat ga je doen Raponsje?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:20

Gatverdarre wat een rotstreek!
Wat vind ik dit LAAG zeg.... bah..

Ben zeer benieuwd hoe je dit gaat aanpakken.

Kan je inloggen op zijn FB?

Zou ik als k jou wat was printscreens maken van de berichten, dan heb je altijd bewijs als je t hard to get wilt spelen..

Belabberde vent.. En dat als voordat je zwanger was!

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:20

wat een ontzettende rot streek van deze vent

hoewel ik niet zwanger was een erg bekende voorval hoe dan ook je vertrouwen is weg na het lezen van dit soort berichten ik zou hem er mee confronteren.
het belangrijkste is je kind en jij , bedenk ook de gevolgen als je hem nu uit je leven stuurt.

off topic ik heb dus de persoon waarmee iemand mij bedonderde op gebeld en even een prettig gesprek mee gehad

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:21

Pff, wat een rot streek zeg en dat helemaal terwijl het eigenlijk een hele leuke tijdnsamen hoort te zijn emt ern kindje opkomst, huisje en een eigen sportschool..
Ik zou het wel weten :=

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:22

Ik weet niet of het een goed idee is, want ik heb nog nooit in een soortgelijke situatie gezeten, maar ik zou nog even wachten met je vriend confronteren. Ik zou eerst terug een kans zoeken (zo snel mogelijk uiteraard) om terug op de facebook van je vriend te kijken om te zien of het alleen dat meisje was, of misschien meerdere meisjes, wat er exact allemaal gezegd is en ik zou het eigenlijk zelfs ergens opslaan of afdrukken. Waarom? Omdat als je het gezegd hebt, je waarschijnlijk nooit meer die kans krijgt om op zijn facebook te kijken, je via facebook heel gemakkelijk je privé berichten kunt verwijderen en hij op die manier beroep kan doen op het feit dat jij emotioneler of wat dan ook bent door je zwangerschap en niet redelijk denkt en het verkeerd gezien hebt ofweetikveel. Maar dat zou ík gewoon doen :)

Pop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:23

Jeetje wat een vervelende rotstreek. Ook al heeft hij misschien niets met haar uitgespookt, het idee dat hij zulke berichten naar andere meiden stuurt zou mijn bloed al doen koken! Je kan het zo moeilijk vertrouwen, als je er niet achter gekomen was, hoelang had hij het nog verzwegen? Was er dan meer gebeurd?
Ik zou hem er mee confronteren, kijken wat zijn reactie is.. Sterkte!!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:24

Wat naar voor je Raponsje! Vreselijk dit soort dingen. Heb je veel berichten gelezen? Denk dat jij het beste voor jezelf kunt bepalen of je hem er nu mee moet confronteren of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:24

Holy kwakkemoly. Dat ie het doet is 1, maar dat het ook een jongen is waarvan je het Totaaaaaaaaaaaaaaal niet verwacht is het 2e. En dan met zijn vlees en bloed in je buik. Gatverdamme...!!!!!

Vooral het totaal onverwachte vind ik zo misselijkmakend...