Onzekere vrouwen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 13:51

Fiebie schreef:
Rena100 schreef:
Tja ik ben iets aangekomen, maar ben eigenlijk niet dik. Weeg 64 kg en ben 1.62m. Hij kan dan echt heel gemeen in m'n vetjes knijpen en sneaky eigenlijk laten merken dat hij dat niet mooi vindt. Word ik echt wel onzeker van...moet ook zeggen dat ik al een hele lange tijd niet meer het gevoel heb gehad dat hij me überhaupt mooi vindt. Complimentjes krijg ik eigenlijk nooit...als ik hem gewoon heel direct vraag of hij bijvoorbeeld van me houdt of dat hij blij is met me, dan krijg ik zo'n vaag antwoord van, weet ik niet, of vind je wel lief...zucht

1 remedie:

Onaangekondigd Onverdoofd castreren :Y)

Haha hier moet ik wel even om lachen :D
Maar ja, vaak genoeg geprobeerd om met hem te praten, komt geen zinnig woord uit. Waarom vraag je dat? Waarom wil je dat toch zo graag weten? Dat soort vragen krijg ik terug, maar geen antwoorden. Zit er erg mee in mijn maag de laatste tijd...ik ga bijna 5 jaar met hem en we wonen ook samen, dat is niet iets om zomaar luchtig over te doen...
Thanks voor jullie luisterend oor!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 13:52

Fiffill schreef:
_Naomii_ waarom niet gewoon stoppen met WhatsApp als je er steeds zo'n vervelend gevoel van krijgt? Heel simpel.

Psies, wij bellen 's avonds of skypen :j da's toch veel makkelijker en stelt je een stuk geruster :)

Dat van dat die jongen je dik noemt. Ik had een ex vriendje, die me iedere week op de weegschaal zette. En zei dat ie bij me weg zou gaan als ik niet af zou vallen. Dat is kras één. -O-

Al moet ik wel eerlijk toegeven, dat ik momenteel vrij zeker over mezelf ben. Heb helaas niet meer het figuur van toen. Maar goed.

MarjanB

Als mijn vriend niet meer zou weten of ie van me houd dan is er 1 oplossing, of het leuk is of niet. Dan ben ik liever alleen dan met een vent die me niet waardeert!

Ailill

Fiebie schreef:
Ailill schreef:
't Komt wel goed hoor, schatje ;)

Weet ik....

Maar ik ben blij dat mijn handleiding stapsgewijs toegepast wordt, dat hij het begrijpt en dat ik vooral spoken zie en elke keer met mijn neus op de feiten wordt gedrukt..... :')
Waardoor je je echt de meest domme koe van de eeuw voelt.

:)

Zo moet het ook gaan babe, open en eerlijk naar elkaar blijven, met elkaar praten en elkaar ook durven aan te spreken op fouten. . . wat dat betreft kan een nieuwe relatie echt heel goed werken voor trauma's van vroeger. Dat merk ik zelf ook ;)

En de meest domme koe van de eeuw ben je niet, hoogstens van dit jaar *grijns*

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 13:53

Jaa die vinkjes weet ik! gaat puur om de 2 vinkjes en dat er dan al een latere tijd bij staat..

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 13:53

Winged schreef:
Whatsapp: 1 vinkje = verstuurd, 2 vinkjes is ontvangen, online/offline maakt geen ene flikker uit. Ofterwijl: Het is niet zo dat iemand het berichtje werkelijk heeft gelezen. (genoeg ervaring mee, vriend is zeevarend, heeft dus niet altijd bereik of zijn telefoon bij de hand. Heeft al heel veel miscommunicatie opgeleverd. De vinkjes en online/offline vertrouw ik niet meer)

Volgens mij klopt het wel aardig hoor dat online/offline. Als ik namelijk online ben en bij bepaalde mensen niet direct antwoord geef en ze kunnen zien dat ik whatsapp weer heb weggeklikt(laats gezien..) dan krijg ik direct 3 duizend vraagtekens.
Laatst bijgewerkt door Nynke1 op 26-02-13 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 13:54

MarjanB schreef:
Als mijn vriend niet meer zou weten of ie van me houd dan is er 1 oplossing, of het leuk is of niet. Dan ben ik liever alleen dan met een vent die me niet waardeert!

Man man wou dat ik ook zo makkelijk kon denken! :')
Dat zou al zooooo veel bij me oplossen..

vanLotje

NonaWen schreef:
Fiffill schreef:
_Naomii_ waarom niet gewoon stoppen met WhatsApp als je er steeds zo'n vervelend gevoel van krijgt? Heel simpel.

Psies, wij bellen 's avonds of skypen :j da's toch veel makkelijker en stelt je een stuk geruster :)

Dat van dat die jongen je dik noemt. Ik had een ex vriendje, die me iedere week op de weegschaal zette. En zei dat ie bij me weg zou gaan als ik niet af zou vallen. Dat is kras één. -O-

Al moet ik wel eerlijk toegeven, dat ik momenteel vrij zeker over mezelf ben. Heb helaas niet meer het figuur van toen. Maar goed.

Hoe komt het toch, dat we zulk gedrag tolereren? (nouja, we.... :))
Onzekerheid, a la, maar hoe kan het toch dat je jezelf zo laat kwetsen? Oprecht benieuwd hoor, echt niet lüllig bedoeld...ik kan er alleen met m'n verstand niet bij hoe iemand zo met zich om kan laten gaan...

Fenrir

NonaWen schreef:
Fiffill schreef:

Ik sms gewoon als het niet belangrijk genoeg is om te bellen of als ik gewoon even wat wil sturen, telefoon komt uit het jaar kruik dus kan geen WhatsApp op, maar dit werkt ook prima hoor. :P

Dat exvriendje van jou gaat wel heel ver zeg. Bizar! :oo Neem aan dat je daar heel snel weg was? Zou die van mij moeten proberen :+

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 13:55

MarjanB schreef:

Inderdaad! Mijn tijd is me ook te kostbaar om te spenderen aan iemand die niet eens zeker weet of hij van me houdt.

Juliettex

Re: Onzekere vrouwen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 13:57

leuk topic!

ben zelf ook best onzeker..
ik laat me pesten
maar kan wel banketstaaf uit de bocht komen als ik ze eenmaal ken..
weet niet echt wat ik moet doen

MarjanB

_Naomii_ schreef:
MarjanB schreef:

Man man wou dat ik ook zo makkelijk kon denken! :')
Dat zou al zooooo veel bij me oplossen..

Tja, ik woon ook samen en we hebben een eigen huis en het zou allemaal niet makkelijk zijn maar ik weet wel dat ik gelukkiger ben zonder een vent die niet waardeert wat ik voor hem doe. Gelukkig is mn vriend wel erg lief en krijg ik zat complimenten. Maar kan hem ook vaak zat schieten hoor hahaha

Nanno_123

Ik snap het wel dat vrouwen het hebben..
ik had het nooit maar nu wel.
maar ik denk dat het bij mij ook een stukje door de scheiding van mn ouders komt.. je bent je zo bewust dat het na jaren en jaren + kinderen nog steeds stuk kan lopen en dat beangstigd mij.. maar zo kan je natuurlijk voor alles bang worden en dat besef ik me heel goed. en mijn vriend weet ook wel dat ik soms overdreven bang ben om hem kwijt te raken maar gelukkig word hij nooit boos al vind hij het wel jammer maar hij weet ook dat het niet aan hem ligt want ik denk dat ik wel de meest trouwe vriend heb die ik me kan bedenken (maar dan nog twijfel ik daar wel eens aan omdat ik denk jaa.. zoveel mensen worden bedrogen waarom ik niet? ) jeetje wat een leuke cirkel hahaha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 13:58

vuurneon schreef:
Twiggy2008 schreef:
En als je boven de 40 bent, ben je ook niet meer zo bezig met uiterlijkheden, maar kijk je gelukkig ook veel verder dan dat. En dat voelt echt erg prettig, veel fijner dan toen ik 25 was. :j

Ik vind het erg fijn dat ik dat al voor mijn 25 had bedacht :j wel zo makkelijk leven!

Ik ook, hoor, maar ik zie nog veel van mijn jongere vriendinnen zooooo bezig zijn met uiterlijkheden. ;)

Fenrir

Rena100 schreef:
Fiebie schreef:
1 remedie:

Onaangekondigd Onverdoofd castreren :Y)

Haha hier moet ik wel even om lachen :D
Maar ja, vaak genoeg geprobeerd om met hem te praten, komt geen zinnig woord uit. Waarom vraag je dat? Waarom wil je dat toch zo graag weten? Dat soort vragen krijg ik terug, maar geen antwoorden. Zit er erg mee in mijn maag de laatste tijd...ik ga bijna 5 jaar met hem en we wonen ook samen, dat is niet iets om zomaar luchtig over te doen...
Thanks voor jullie luisterend oor!

En wat als je dat gewoon eens zegt? Je stelt wel steeds vragen, maar ik krijg geen antwoorden?

Meraki

Jep, ik zou mezelf nu ook nooit meer weer in die positie willen begeven. Dit is ruim acht jaar geleden. Maar eerste 'echte' vriendje..

Nu was vriend twee ook een zak hooi. Maar weer in een ander opzicht.

Maar dat zijn dingen, die achteraf 'makkelijk' zegt.

Edit. Bente: vlak daarna is het inderdaad ook uitgegaan. Maar heb er wel een aardige tik aan over gehouden.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:01

Twiggy2008 schreef:
Ik ook, hoor, maar ik zie nog veel van mijn jongere vriendinnen zooooo bezig zijn met uiterlijkheden. ;)

Maar heeft dat te maken met onzeker zijn? Ik ben ook veel bezig met mijn uiterlijk, omdat ik dat leuk vindt en het wel belangrijk vindt er verzorgd bij te lopen. Maar onzeker? Nee..

Fiebie

Ailill schreef:
Fiebie schreef:
Weet ik....

Maar ik ben blij dat mijn handleiding stapsgewijs toegepast wordt, dat hij het begrijpt en dat ik vooral spoken zie en elke keer met mijn neus op de feiten wordt gedrukt..... :')
Waardoor je je echt de meest domme koe van de eeuw voelt.

:)

Zo moet het ook gaan babe, open en eerlijk naar elkaar blijven, met elkaar praten en elkaar ook durven aan te spreken op fouten. . . wat dat betreft kan een nieuwe relatie echt heel goed werken voor trauma's van vroeger. Dat merk ik zelf ook ;)

En de meest domme koe van de eeuw ben je niet, hoogstens van dit jaar *grijns*

Waarheid als een koe :+

Nee van vorig jaar..... :o Dit jaar gaat alles goed tot nu toe :D
Gisteren kreeg ik nog naar mijn hoofd geslingerd dat ik te vaak met die telefoon in mijn handen zit.... 8-)

Hij is 8 jaar ouder en houdt niet van appen etc.... Hij belt liever.... :Y)
Dus ik zit 's avonds traditiegetrouw tegenwoordig, rond een uur of 10 wanhopig naar mijn telefoon te staren tot hij belt.... :')

vanLotje

^^ die tik had je beter aan dat malle ex-vriendje kunnen geven :)

Winged

Nynke1 schreef:
Volgens mij klopt het wel aardig hoor dat online/offline. Als ik namelijk online ben en bij bepaalde mensen niet direct antwoord geef en ze kunnen zien dat ik whatsapp weer heb weggeklikt(laats gezien..) dan krijg ik direct 3 duizend vraagtekens.

Mijn vriend heeft, vanwege zijn werk, zijn telefoon niet tijdens de dienst (12 uur) bij de hand en ligt zijn telefoon in de hut. Het is dus onmogelijk om bewust online te zijn geweest. Wel heeft hij zijn telefoon zo ingesteld (stroombesparing) dat zijn telefoon om de zoveel tijd internet opgaat om whatsapp berichtjes op te halen.

Maargoed, ik controleer mijn telefoon niet de hele dag om te kijken of hij mijn berichtjes heeft gelezen/ontvangen/beantwoord. Heb ik het wat te druk voor :')

Heb wel een exvriendje die mij tegenwoordig loopt te whatsappen en die pissig wordt als ik niet reageer. Irritant geval.
Laatst bijgewerkt door Winged op 26-02-13 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:02

Ik was nooit onzeker in de liefde.. Eerder naief... Maar goed dit is helemaal stuk gemaakt die zekerheid.
Laatst bijgewerkt door doemaar op 26-02-13 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

troi

Re: Onzekere vrouwen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:07

Interessant dit topic. Ik val niet meer in de categorie onzeker. Heb een leuke kerel die ik vertrouw. Mag mij gerust naar andere vrouwen kijken, geen punt. Mocht hij meer willen? Ach als hij eerst maar overlegd ;) en als hij weg wil mag ut ook. Ik was altijd erg gelukkig toen ik nog vrijgezel was en zal dat zeker weer worden, take it or leave it!

Maar, tot pakweg 5 tot 10 jaar geleden dacht ik er anders over! Ben ook heel blij dat ik geen twintig meer ben, men wat een gedoe altijd zeg. Vind mezelf als dertiger een leuker mens.

Er is nog hoop hahaha

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:07

Dat zeg ik ook wel, maar toch. Soms komt er dan uit, ja ik hou wel een beetje van je hoor. Nou lekker enthousiast denk ik dan! Pfff, vind het zo moeilijk...hij wil ook niks met me, een keer zoenen is al te veel gevraagd....

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:08

Rena100 schreef:
Dat zeg ik ook wel, maar toch. Soms komt er dan uit, ja ik hou wel een beetje van je hoor. Nou lekker enthousiast denk ik dan! Pfff, vind het zo moeilijk...hij wil ook niks met me, een keer zoenen is al te veel gevraagd....

nou, misschien is je onzekerheid wel geen onzekerheid maar gewoon realiteitszin?
Lijkt me namelijk niet een echt hele leuke relatie.. -O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:10

Enige wat ik me afvraag: waarom ben je überhaupt nog bij die gozer? Klinkt ook niet alsof je 't zelf nog leuk hebt.