En ach, zolang je nog niet brult om een slurpie of eist dat ze je kleedkamer fuchsiaroze met mintgroene accenten schilderen EN alleen een schaal met gele m&ms overal moet zijn waar jij bent dan valt het nog wel mee hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben zit hier rond te crossen en lijkt geïrriteerd omdat alles snel moet gaan, terwijl wij ons hier heel erg vermaken met spelletjes en series, voel me een beetje schuldig
We zitten hier wel in make-up en costume, al 4u, maar ze hebben ons schijnbaar niet nodig 
Arme Ben. Hoop dat jullie snel wat kunnen doen

We zaten met z'n 10-en op een rijtje, allemaal met onze laptops. Je moet toch wat als je 7u moet wachten

) en donderdag gaan we nog filmen. Vrijdag is er ook nog bijgeboekt als extra draaidag omdat ze vandaag onze scènes niet meer hebben kunnen filmen.
Stond er wel een paar keer verbaasd bij toen Benedict per ongeluk onze lounge kwam binnen gelopen
Ach, ik vond het allemaal wel prima.
We zitten de hele dag spelletjes te spelen, mensen te pesten op twitter (foto's posten van dingen als "dressing room cast member 1" (Ben dus) en andere teasers
), films kijken, praten. Dus ben stiekem blij dat we nog een extra dag mogen vrijdag
ondanks dat jullie eigenlijk niks hoefden te doen. Wel leuk dat het zo gezellig is met je medefiguranten!
Dan ga je 1 à 4 weken gratis werken, maar doe je wel érg veel ervaring op tijdens zo'n productie.
Ik heb ook wel het meeste make-up van iedereen en mijn kapsel in orde krijgen duurt altijd wel 20 minuten (heb 2 paardenstaartjes en mijn haar wordt volledig getoupeerd), maar of dat een goed of slecht teken is, is me nog steeds een raadsel
Maar de make-up vrouw is wel echt een schatje, ze is zo lief
Ze begint steeds "goh, wat zie je er mooi uit zo, zonde dat er zoveel make-up overheen moet maar ja, dat is je rol he...", hihi.
Want tijdens vorige shoots (ze hebben heel vaak met figuranten gewerkt en dat waren dan erg vaak fans van Ben) hebben ze schijnbaar heel veel problemen gehad met mensen die hem uit het niets om een knuffel vroegen, in Gent was er zelfs een meisje in huilen uitgebarsten...
Bij zo'n grote groep mensen heb je er natuurlijk ook minder zicht op wie je binnen haalt, maar dan nog. En als je daar dan zit als figurant kun je innerlijk squealen wat je wilt maar uiterlijk zou ik dat toch wel proberen te beperken
Hij doet ook maar z'n werk. En als je op je werk bínnen de studio nog lastig wordt gevallen door fans, dat is wel echt heel sneu. Berdien schreef:Ah da's wel lief![]()
Las net je update op Tumblr, zijn er echt mensen die dat aan je vragen?! Wow... Ergens ben ik niet verbaasd, aan de andere kant.. dat vráág je toch niet? Alsof je zoiets zou doen en daarmee je deelname op het spel zou zetten. Wat een weirdos.
Inderdaad bizarre vragen!

". Heb toen wel hoi gezegd, maar hij was snel weer weg