Een dag in het leven van een filmster Update!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Een dag in het leven van een filmster Update!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 12:02

Oooeehh wat gaaf!

En ach, zolang je nog niet brult om een slurpie of eist dat ze je kleedkamer fuchsiaroze met mintgroene accenten schilderen EN alleen een schaal met gele m&ms overal moet zijn waar jij bent dan valt het nog wel mee hoor :))

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 15:03

Lalalalalaaaa wachten wachten wachteeeennnnnn. Iedereen loopt hier heel gehaast en gestressed rond, Ben komt zich steeds hiernaast omkleden, maar wij hebben echt geen hol te doen :+ Ben zit hier rond te crossen en lijkt geïrriteerd omdat alles snel moet gaan, terwijl wij ons hier heel erg vermaken met spelletjes en series, voel me een beetje schuldig :') We zitten hier wel in make-up en costume, al 4u, maar ze hebben ons schijnbaar niet nodig :P

Net ook, we waren aan het lunchen met de crew en ze riepen "okay background, back to work!" dus heel onze tafel sprong op "YAY we mogen iets doen!" tot bleek dat ze niet background actors bedoelden maar de mensen die de background van de set in orde moeten brengen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 15:23

_O- En het is vrijwillig toch?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 17:16

Haha lekker dan :') Arme Ben. Hoop dat jullie snel wat kunnen doen :))

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 17:59

Ja, Ben moet steeds een shot doen met elk van onze outfits (wij zijn met 12 en ze hebben een identieke outfit voor hem, dus hij moet met ieder van de outfits één shot doen) en in het begin van de dag waren ze heel chill, 1u per outfit, op het gemakje omkleden. Nu komt hij om het kwartier de deur uit gerend om zich om te kleden _O-

Maar we hebben net een hair en make-up touch-up gekregen dus we moeten denk ik zo de set weer op om eindelijk iets te doen :Y)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 18:26

Ik zou toch maar alvast beginnen aan die IMDb-pagina! :j

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 18:34

Sfeerplaatjes :D

Afbeelding

Lekker sociaal doen :+ We zaten met z'n 10-en op een rijtje, allemaal met onze laptops. Je moet toch wat als je 7u moet wachten :P
5 mensen die voorbij kwamen hebben foto's van ons gemaakt omdat ze het hilarisch vonden. Ik vind het eerder "in character" blijven, we zijn tenslotte toch hackers hier :Y)
Afbeelding

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 19:22

Gaaf!!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 22:33

Grap van de dag: we werden om 19u naar huis gestuurd en hebben niks moeten doen :+

De scènes met Ben duurden denk ik veel langer dan verwacht en toen kwamen ze niet meer aan ons toe. Morgen hebben we gelukkig een dagje vrij (kan ik eindelijk eens uitslapen, want ik heb van gisteren op de set een verschrikkelijke verkoudheid - het was daar 8° en mijn costume is een dun shirtje := ) en donderdag gaan we nog filmen. Vrijdag is er ook nog bijgeboekt als extra draaidag omdat ze vandaag onze scènes niet meer hebben kunnen filmen.

Overigens vind ik het niet zo erg, want ik heb me echt prima vermaakt met de andere figuranten én we mogen nog een extra dagje terugkomen. Prima toch :D Stond er wel een paar keer verbaasd bij toen Benedict per ongeluk onze lounge kwam binnen gelopen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:47

In character is het zeker :))

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 22:54

Juistem :)) Ach, ik vond het allemaal wel prima. :D

We werden wel op de hoogte gehouden van wat er aan de hand was - we hebben 2 mensen, een jonge kerel en een jonge vrouw, die voor ons verantwoordelijk zijn (moeten ons in het juiste costume zetten, komen ons halen als de regisseur ons nodig heeft) en die echt heel tof en lief zijn. Zij kennen ons allemaal bij de naam, komen regelmatig even bij ons zitten, vertellen steeds wat er gebeurt en wat er van ons verwacht wordt, dus we worden gelukkig niet aan ons lot over gelaten. En de studio waar we zitten is heerlijk, incl. pooltafel, grote tv, wifi, koffiemachines, veel gratis eten en snacks. En de hele groep figuranten kan het ook goed met elkaar vinden, we zijn echt al een familietje aan het worden en vermaken ons prima :D We zitten de hele dag spelletjes te spelen, mensen te pesten op twitter (foto's posten van dingen als "dressing room cast member 1" (Ben dus) en andere teasers }:) ), films kijken, praten. Dus ben stiekem blij dat we nog een extra dag mogen vrijdag :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:57

Klinkt helemaal niet verkeerd allemaal :D ondanks dat jullie eigenlijk niks hoefden te doen. Wel leuk dat het zo gezellig is met je medefiguranten!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:59

Heerlijk lijkt me dat om dat een keer mee te maken! wat super gave berichten weer...

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:00

Wow dit klinkt echt super leuk zeg! Vooral dat het een 'echte' film is :) Wil je dit in het vervolg vaker gaan doen?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 23:04

Ik weet niet of ik het in de toekomst nog wil gaan doen als figurant. Maar de sfeer op die set vind ik heel erg tof en ik denk er al langer over om te gaan werken in de productie. Heb me nu opgegeven voor een paar werkervaring aanbiedingen bij grote producties en hoop dat ik daar reactie op krijg :) Dan ga je 1 à 4 weken gratis werken, maar doe je wel érg veel ervaring op tijdens zo'n productie.

En ook - ik kwam vanochtend aan en werd meteen naar de make-up gesleept. Ik moest per se als eerste (intussen stonden de andere 11 al een halfuur hun beurt af te wachten) omdat het bij mij het langste duurt. Twijfel nog steeds of dat een compliment is of niet :') Ik heb ook wel het meeste make-up van iedereen en mijn kapsel in orde krijgen duurt altijd wel 20 minuten (heb 2 paardenstaartjes en mijn haar wordt volledig getoupeerd), maar of dat een goed of slecht teken is, is me nog steeds een raadsel _O- Maar de make-up vrouw is wel echt een schatje, ze is zo lief <3 Ze begint steeds "goh, wat zie je er mooi uit zo, zonde dat er zoveel make-up overheen moet maar ja, dat is je rol he...", hihi.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:08

Ah da's wel lief :D

Las net je update op Tumblr, zijn er echt mensen die dat aan je vragen?! Wow... Ergens ben ik niet verbaasd, aan de andere kant.. dat vráág je toch niet? Alsof je zoiets zou doen en daarmee je deelname op het spel zou zetten. Wat een weirdos.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 23:16

Ja, helaas wel. Hij heeft echt heel hardcore fans. Maar van de figuranten zelf zijn er ook een paar die het niet echt lijken te begrijpen; zij willen steeds naar hem toe en om een handtekening of foto gaan vragen... Ik heb dan echt 10x gezegd dat dat heel onprofessioneel is en dat hij dat vast niet wilt. Vind het ook erg vervelend dat sommigen vandaag de hele tijd luidop zaten te praten "Benedict dit... Benedict dat...". Want de kamers zijn daar erg gehorig, wij hoorden bv. alles wat hij in zijn kleedkamer verderop zei, en dan kan ik me inbeelden dat het als acteur vervelend is als je weet dat je extra's over je bezig zijn de hele tijd.

Ze schermen hem ook niet voor niets van ons af - hij loopt steeds een omweggetje naar zijn kleedkamer (die naast onze lounge is) zodat hij niet altijd langs ons moet lopen, er is maar één gang en die loopt langs zijn kleedkamer en daar mogen we ook niet door lopen als hij daar zit. Tijdens de lunch zit hij wel gewoon 2 tafels verder, maar dan probeer ik hem ook niet aan te kijken :+ Want tijdens vorige shoots (ze hebben heel vaak met figuranten gewerkt en dat waren dan erg vaak fans van Ben) hebben ze schijnbaar heel veel problemen gehad met mensen die hem uit het niets om een knuffel vroegen, in Gent was er zelfs een meisje in huilen uitgebarsten... :=

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:20

Ik snap het wel dat hij zo afgeschermd word.. Maar het is wel vervelend dat het blijkbaar nodig is.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:21

Oh nee dat meen je :\ Bij zo'n grote groep mensen heb je er natuurlijk ook minder zicht op wie je binnen haalt, maar dan nog. En als je daar dan zit als figurant kun je innerlijk squealen wat je wilt maar uiterlijk zou ik dat toch wel proberen te beperken := Hij doet ook maar z'n werk. En als je op je werk bínnen de studio nog lastig wordt gevallen door fans, dat is wel echt heel sneu.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:22

Wow sommige van die vragen zijn echt ernstig := en pfft, in huilen uitgebarsten? Sommige mensen... :\

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:25

Berdien schreef:
Ah da's wel lief :D

Las net je update op Tumblr, zijn er echt mensen die dat aan je vragen?! Wow... Ergens ben ik niet verbaasd, aan de andere kant.. dat vráág je toch niet? Alsof je zoiets zou doen en daarmee je deelname op het spel zou zetten. Wat een weirdos.

Meteen even opgezocht. :') Inderdaad bizarre vragen! :=

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:28

Ik zit niet op tumblr.. Wat zijn de vragen? :P

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 23:31

Oh, ik had ook mensen die gewoon rechtuit vroegen in welk hotel hij verbleef toen ik hem interviewde op het Filmfestival :x
Eline, mensen die via Twitter en Tumblr vragen hoe hij ruikt en wat hij in z'n kleedkamer doet enzo :+

Denk dat hij zich eigenlijk ook gewoon niet zo op z'n gemak voelt bij grote groepen mensen, dat merkte ik ook al toen hij op de rode loper stond op het filmfestival. Hij was toen heel gespannen omdat hij van hot naar her werd gesleept en overal fotografen en camera's waren. Terwijl hij de volgende dag bij mijn interview gewoon superrelaxed en lief was.
Volgens mij is zo heel veel aandacht niet echt z'n ding omdat hij weet dat er veel hardcore fans zijn. Hij kwam daarstraks bv. een paar keren per ongeluk onze lounge binnen gelopen en toen stond hij daar heel schuchter met zo'n gezicht van "ahhh oliebol :x ". Heb toen wel hoi gezegd, maar hij was snel weer weg :')

Over die fans - ik weet wel dat er voor deze rollen 50 plaatsen waren en er uiteindelijk daarvan 12 werden geselecteerd op basis van uiterlijk, haarkleur, hoogte, geslacht enz. Er zijn bv. 2 blonde meisjes en 2 bruinharige meisjes. Maar toen ik zondag voor mijn fitting ging, vertelde een paar mensen van de crew dat ze een paar figuranten hebben afgezegd omdat die helemaal geobsedeerd waren door Ben en ze bang waren dat zij zich niet beschaafd zouden kunnen gedragen als hij op de set was. Dus dat betekent wel dat ze er al problemen mee hebben gehad.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:39

Alsof je dat zou vertellen, in welk hotel hij verblijft. Dág professionele reputatie en enige kans om ooit nog zoiets te doen :x

Kan me er wel iets bij voorstellen dat hij niet op z'n gemak is bij grote dingen en rode loper zut, dat moet je denk ik wel echt liggen. Je wordt dan zo geleefd en ligt zo onder een vergrootglas.. Liever hij dan ik.

Lijkt me echt naar als je tijdens het filmen ook lastig gevallen wordt door als figuranten vermomde fans. Zeker met de hardcore fans die hij heeft. Een film opnemen is al geen walk in the park, en als je daarbij ook nog eens gestoord wordt of op crazy fangirls moet letten.. :n

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:43

Ik volg dit topic met veel plezier, wat gaaf dat je dit allemaal mee mag maken!
Jammer van de rare fans idd, maar bekende mensen hebben allemaal wel een paar van die hardcore fans. Gelukkig ben jij een stuk verstandiger :)