_Naomii_ schreef:en ik knazzertand
Klinkt heftig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

DaniBanani schreef:Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik de moordenaar was. Dát is ook raar wakker worden hoor, dat je net iemands hoofd met een bijl hebt ingeslagen..
Die droom is denk ik al 15 jaar geleden, maar kan hem nog van voor naar achteren herinneren. Wat was ik in de stress toen ik wakker werd, dacht echt effe dat iik opgepakt zou worden
Zilfstar schreef:Ook lastig is wakker worden na een droom waarin je gewoon ontzettend boos bent geworden op je kinderen en ze totaal niet naar je luisteren. En dan wakker wordt als je in je droom echt woest op ze bent. En die schatjes lijken helemaal niet door te hebben wat ze gedaan hebben... want dat was alleen maar in die droom. Dat had ik dus vanmorgen en ze waren echt gewoon super lief samen hun spullen voor school aan het voorbereiden (ze zijn 8 en bijna 11). Moest echt even afkoelen, want ik werd dus echt kwaad wakker. Heb me meteen maar even opgesloten in de douche voor ik in real life verder ging met iets waar de kinderen totaal geen schuld aan hadden...

ik durfde hem niet aan te raken, bang dat hij koud en slijmerig was
uiteindelijk lichtje aan gedaan en toen bleek hij normaal te zijn
)
)
Leg dat maar eens uit haha!
) en er voor mij een huis in brand stond. Ik moest zo snel mogelijk weg, maar ik kon gewoon niet opstaan. Dan draaide de hele wereld en viel ik weer om. Superrare droom was dat, soms denk ik er weer aan en dan krijg ik weer dat rare gevoel van niet op kunnen staan en direct weer omvallen enzo. Heel vreemd.

DaniBanani schreef:Ik heb een keer gedroomd over It, de clown (film nooit gezien, alleen boek gelezen). Dat hij me achterna zat en ik was ontsnapt, en toen gluurde ik door een hek heen en zag ik hem zitten aan een tafeltje. Het volgende moment keek ik weer en zat hij er niet meer. Op dat moment werd ik wakker, met mijn rug naar de kamer en gezicht naar de muur. En báng dat ik was joh, niet normaal. Echt volledig overtuigd dat-ie achter me stond. Sloeg nergens op en dat wist ik ook wel, maar die angst vanuit die droom was zo heftig dat ik echt een minuut bezig ben geweest met me heel voorzichtig, beetje bij beetje om te draaien.
.... )dromen die me de hele dag achtervolgen...
) of gewoon neutraal.

. 
Colway schreef:Heb jaren lang zo 1 of 2 keer per jaar dezelfde droom gehad waarin ik droomde dat ik mijn toenmalige paard nog had. Ik droomde dan dat ik al 3 maanden niet bij haar was geweest en dat ik toen opeens besefte dat ik haar nog had en dan trof ik haar verwaarloosd aan. Wanneer ik dan wakker werd moest ik echt goed nadenken of ik dat paard nou nog wel of niet had. Heel vaag.

DaniBanani schreef:Mijn beste vriendin is jaren geleden verongelukt en nog steeds heb ik af en toe dromen waarin zij voorkomt. Soms alsof het gewoon zo hoort, soms besef ik ook in de droom dat ze eigenlijk niet meer leeft.Ik vind het wel fijn, zeker toen het korter geleden was voelde dat echt als een cadeautje.