Als tip wil ik je al wel vast meegeven, probeer het bij de verzekeringsmaatschappij waar je ouders of jij al veel verzekeringen hebben lopen. Wij accepteren ook eerder en grotere risicio's wanneer de klant of de ouders al totaalklanten zijn (bijv. zoon met een te snelle auto, maar ouders totaalklant dus wordt wel geaccepteerd.)
, maar ook omdat ik destijds met eenzelfde probleem zat en de ene verzekering andere regels hanteerde dan de andere
. Ik werd toen o.a. naar het CBR verwezen, maar kon uiteindelijk een tijdje thuiswerken, waarmee het probleem uit de wereld was. In elk geval werd ik toen heel nadrukkelijk op de wegenverkeerswet gewezen, het artikel dat al aangehaald werd, dus ik durfde het er niet meer op te wagen. Is wel al jaren geleden, hoor. Nu moet ik sowieso steeds naar het CBR vanwege blijvend letsel en de aangepaste auto. Voordeel is dat als ik rechts een arm of been breek, ik sowieso gewoon kan en mag autorijden
, het wordt pas een probleem als links geraakt wordt. Maar ja, dan heb ik ook geen armpje meer over om het stuur mee te bedienen
. 
Ik heb gewoon mijn collega's in Apeldoorn en Tilburg om raad gevraagd.
.