Heb gestuurd; heey hoe is het, leuke vakantie?Oeh hij heeft teruggedaan: heej jazeker jij. maar ik ga ff douchen moet wegWat terug doen?
amoj schreef:Heb gestuurd; heey hoe is het, leuke vakantie?Oeh hij heeft teruggedaan: heej jazeker jij. maar ik ga ff douchen moet wegWat terug doen? dat jij ook een leuke vakantie hebt en tot zo of zo iets
monica42 schreef:Veel succesStuur gewoon hoe je je voelt volges mij kan ze beter even wachten tot ze hem beter kent
renskesanne schreef:monica42 schreef:Veel succesStuur gewoon hoe je je voelt volges mij kan ze beter even wachten tot ze hem beter kentOver de vakantie bedoel ik he
monica42 schreef:renskesanne schreef:volges mij kan ze beter even wachten tot ze hem beter kentOver de vakantie bedoel ik he oww XD
Ik ken hem niet heel goed, denk dat het net iets te veel is eigenlijk..Hij is nu wel de hele tijd online
Weet hij wie je bent??En zeg dat je vakantie uitstkend gaat en dat je hem wel eens wilt spreken op school.Veel succes!!
Haha ik weet het niet meer, hij zegt dat ie weg moet maar is nu wel online (op mobiel)Maarja, hij zegt ook niks :pJa hij weet wel wie ik ben, ik zit bij hem in de klas!
haha . Dan weet ie het vast wel wie je bent.Je kan ook online zijn terwijl je weg bent.Ik zou zeggen: Succes vanavond! Doeidoeixx ofzo.