Tweedehands, dus ik kon niet te lang wachten, dan was ie misschien weg geweest. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tweedehands, dus ik kon niet te lang wachten, dan was ie misschien weg geweest.

Geryon schreef:Ik ben ook geen fan meer van DHL, ook niet van TNT meer haha
Ik had hooinetten besteld bij equinogwat, werd verstuurd met DHL blijkbaar. Gister mail gehad dat het is is afgegeven en werd verzonden, zelfde dag nog een mail gekregen dat het is afgehandeld. Maar geen pakket te zien.. En de traceercode doet het helemaal niet.
Bij mijn vorige pakketje deed die het ook niet.
En ik krijg geen enkel pakketje te zien bij mijnpakketpost! Niet van TNT en niet van DHL!
Maar het zadel is nog niet op de post. Wat mis gegaan in het geld overmaken
En ook helemaal naar wens gelukkig.Geryon schreef:Het pakketje dat ik terug naar de verkoper had gestuurd (verkeerde hoofdstel, en dan krijg ik mijn geld terug, maar moet wel verzendkosten betalen helaas) is verkeerd afgeleverd met als gevolg dat ik het nu weer retour krijg!
Dit betekent toch niet dat ik nog een tweede keer de verzendkosten meot betalen? Zou érg ongepast zijn dat ik door hun fout nog een keer 7 euro moet betalen!
Verder wacht ik op een pakketje, maar volgens de site is het al afgehandeld, terwijl we geen pakketje hebben..
Lekker dan postnl.............