romyloverrr schreef:Esmeralda schreef:De opmerking hier, je laat je pesten, vind ik echt een trap in je ziel. Niemand laat zich pesten, wil gepest worden, of mikpunt zijn. Dit gebeurt, omdat er bepaalde personen, het nu eenmaal geweldig vinden om iemand te pesten. Voelen zich stoer en groot, maar vaak ook populair ( hoe apart)
TS, probeer je toch te verzetten, hoe moeilijk het ook is.
Vraag hulp, via school, maatschappelijk werk, ect
Ook jij mag er zijn, jij bent jij, in je profiel zie ik een prachtige meid.
helemaal mee eens , hier word een jongen gepest , die er heel normaal uit ziet , niet heel verlegen is ofzo
maar toch word hij gepest ,
je hoeft maar 1 keer rusie te hebben gehad met 1 van de ''populairdere'' , dat kan al genoeg zijn !
alleen buitenstaanders kunnen zeggen dat je je 'laat' pesten, ik ben ook gepest geweest, en heb me er echt tegen verzet in het begin maar dat werkt niet, gewoon laten roepen doen alsof het je niks doet en ze in hun gezicht uitlachen is het enige wat mij heeft geholpen, na een jaar deed het me ook écht helemaal niks meer, en nu is het gewoon helemaal over, de lol is eraf, mij doet het niks dus wat is er voor hun dan nog voor interessant's aan? oh, en waarom ik ben gepest? het begon met dat ik opkwam voor een meisje dat gepest werd (dat was een kleine groep) en later nog een veel grotere groep (in de 20 denk ik) omdat iemand me had gehackt en een lelijk berichtje bij hun neer had gezet (en dat kwam allemaal door iemand die 9 jaar m'n beste vriendin is geweest dus nooit wachtwoorden zeggen :p )

(zolang het bij schelden blijft he, ze moeten niet proberen om me aan te raken!)