Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CM_ schreef:Het liefste ga ik naar de carbootsale, dat is hier in de buurt een heeeeele grote rommelmarkt.
Maar swinters volstaat de kringloop
In Oss zijn ze erg duur geworden en kom ik steeds minder vaak.
In Uden zit een hele grote, en vooral met boeken slaag ik daar altijd !
Kleren koop ik nooit tweedehands
GamblersCup schreef:Ben een paar jaar geleden bij een kringloop-hal geweest, dat was groot, een fabriekshal. Veel mooie spullen, mooie prijzen. Zou ik zó graag nog eens willen kijken, maar ik weet niet meer waar het was![]()
Aan de ingang stond een tafel met info, dan kon je links in de hal de kleding vinden en rechts de meubelen en andere spullen. Iemand een idee? Moet in oost Nederland geweest zijn, Drenthe. Verder ga ik niet om te winkelen.
GamblersCup schreef:Kent iemand de Wawollie kringloopwinkels in Almelo, Haaksbergen en Goor? Voldoet eentje daarvan (ik denk Goor) aan de omschrijving?
Volgens de beschrijving hier moet het eigenlijk wel Wawollie in Goor geweest zijn: http://www.allekringloopwinkels.nl/over ... r/wawollie
Jammer dat het net effe te ver is om te gaan checken of dat zo is. Op Maps is het niet goed te zien. Maar ik ben bijna zeker dat het deze was...
Evelienepien schreef:Ikke ....![]()
werk al meer dan 6 jaar als vrijwilliger dus ik weet heel goed waar jullie het over hebben![]()
Zat er letterlijk met mn neus bovenop dus hier in huis ook aantal dingen staan![]()
Tis idd tegenaan lopen![]()
Die in Os; is dat die op de meubelboulevard? die is wel erg netjes ingericht; was aantal jaar geleden ons "voorbeeld"
GamblersCup schreef:Kent iemand de Wawollie kringloopwinkels in Almelo, Haaksbergen en Goor? Voldoet eentje daarvan (ik denk Goor) aan de omschrijving?
Volgens de beschrijving hier moet het eigenlijk wel Wawollie in Goor geweest zijn: http://www.allekringloopwinkels.nl/over ... r/wawollie
Jammer dat het net effe te ver is om te gaan checken of dat zo is. Op Maps is het niet goed te zien. Maar ik ben bijna zeker dat het deze was...
Seven schreef:Ik ben ook wel heel benieuwd naar die kringloop, in assen heb je wel een heel groot pand met allerlei spullen maar die zijn ook veelal uit fallisementen.
Dat klokje vind ik geweldig die had ik ook gekocht