Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dreamybol schreef:Verder, als de deurwaarder langskomt en jij kunt aantonen dat jij iemand anders bent, dan zal die verder gaan zoeken. Ze halen niet zomaar je huis leeg.
Jans schreef:Ik zou als er boetes etc komen toch even contact met de gemeente opnemen dat die persoon daar niet meer woont (en zich dus niet heeft uitgeschreven) en dat jij als hoofdbewoner aangeeft die persoon geen toestemming te verlenen zich daar ingeschreven te hebben staan.
De belastingdienst / RDW / alles wat daarmee te maken heeft kan namelijk niet zelf adressen wijzigen. Zij moeten het adres van de gemeentelijke basis administratie aanhouden. Zo lang iemand dus op jouw adres ingeschreven staat krijg jij die post.

Een aantal incassobureau's behandelen je gewoon vriendelijk, maar er zijn er dus ook die dat niet doen. Die geloven je niet. En geef ze eens ongelijk, er zijn er zat die dat nl. zeggen maar zitten te liegen. Moet je boos worden.. moet je met een zaaknummer komen.. kom op je wil alleen maar aangeven dat die brief verkeerd geadresseerd is. .. Sta je in de wacht.. allemaal gedoe om niks. Je moet er maar net 1 hebben die gaat dreigen naar je en je voor leugenaar zet. Retour afzender. hup klaar.. En dan de diehards kun je altijd nog bellen. En ook al sturen ze dagvaarding ze kunnen jou echt niks maken, want jij bent die persoon niet. (en als iemand liever belt prima.. ook bij aanhouders die blijven sturen ookal stuur je terug kun je dat doen, maar voor incassobureau's hoef je echt niet bang te zijn. Gerechtsdeurwaarders hebben veel meer macht en kunnen ook meer.)
energiemaatschappij (stonden al aan de deur) zorgverzekering volgens mij ook en dan nog bij zeker 4 incassobureaus waaronder dan een van een gerschtsdeurwaarder.
(en dan ook nog eens niet aangetekend...) Is dat niet een lening van de bank?
blazelover schreef:Ik heb al heel veel brieven terug gestuurd waaronder alle incasso`s maar er blijven nieuwe komen.
die van 23500 euro is van de Nederlandse voorschotbank? en er staat in dat ze veroordeeld is tot betalen... is er dan al een rechtszaak geweest of is dit grote taal van de gerechtsdeurwaarder?
morgen maar even de gemeente bellen om te vragen wie er staat ingeschreven hier (of ivm privacy hoeveel mensen hier staan ingeschreven) en als ik dat weet dan bel ik de deurwaarder met de mededeling dat hij zijn zaken beter moet nakijken
anneliesdj schreef:pmarena schreef:Als je alleen de brief terugstuurt weet je immers nog niet zeker hoe het nu verder gaat....en zit je nog met het idee dat ze misschien toch ineens voor de deur staan en dan slaap je toch wat minder lekker
Ze komen toch niet voor jou? Wat kan jou dat dan schelen?