Onhandige mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tylando

Re: Onhandige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:44

:')

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:45

Pff hier nog een, en ikwerk ook nog eens bij de mac,.. dráma

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:46

hier ook 1
ik laat vaak dingen vallen waarvan ik dnek dat ik ze vastheb
i kstoot mn hoofd zovaak(gister nog tegen de deur, vrijdag tegen een plank die boven een tafel hing midden in de klas)
en ik val heel vaak

vrijdag nog in de albertheijn
dat liep alleen uit op een bezoekje dokter, en op krukken lopen..

ik laat mijn mobiel ook vreselijk vaak vallen

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:48

En hier is er nog 1!
kan 1ding 3x na elkaar laten vallen.
laatst nog had ik patat gehaald dus ik dacht... ik trek het papiertje er onder vandaan(maarja dan moet je wat erop staat wel optillen) dus dat viel op de grond... HANDIG?! niet echt..

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:49

Ooh, ik kan goed koken (en bakken), het wordt alleen altijd zo'n puinhoop. En de keren dat ik me gebrand heb of een pannenlap in de fik heb gestoken zijn inmiddels al ontelbaar. :o

Mijn moeder snapte trouwens niet hoe ik in de bediening in een restaurant kon werken, gek genoeg ging dat meestal wel goed. Tot de vaatwasser een keer lekte en ik ging glijden terwijl ik net een tafel van vier personen had afgeruimd. De scherven lagen door de hele spoelkeuken en mijn baas stond ook nog in het restaurant. Kwam ie vragen wat ik aan het doen was, mijn reactie 'waar leek het op?' werd niet helemaal gewaardeerd. Maar toen ik uitlegde dat ik uitgleed vanwege een nu al dagen lekkende vaatwasser werd die wel binnen een dag gemaakt. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:49

Mijn mobiel heeft tegenwoordig een roze rubber jasje, want die had wat butsen :(:)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:53

Wat een heeeerlijk topic, ik ben niet alleen!!!!

Ging net ff naar stal de paddock sneeuwvrij maken en lag op de parkeerplaats al ondersteboven. -O-Dansen moet ik niet eens willen.
Blauwe plekken verzamel ik zonder te weten hoe ik eraan kom, evenals mijn zoon die net zo onhandig is. Het is zeker erfelijk zoals eerder werd gezegd. Wij doen dan ook vaak blauweplekkenwedstrijd. #)
Koken schijn ik goed te kunnen volgens de mensen in mijn omgeving. Wel gaan er veel pannelappen doorheen op jaarbasis en zorgt mijn vriend dat er altijd burnshields in huis zijn. :? Eenmaal ging het echt mis en stond mijn keuken in de fik. :oo Maar meestal is het eindresultaat wel de moeite waard. :Y)

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:55

Hier nog 1...
Deze week alleen al: duim uit de kom geschoten, uitgegleden op het ijs, rek met kleding omgestoten op mijn werk en de deur van mijn auto dichtgeslagen met de hand van m'n vriend ertussen... :o en zo kan ik nog wel even doorgaan :j

MoriMann

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:57

Afbeelding

:Y)

Ik heb permanent blauwe schenen. Ik loop echt overal tegenaan. Vooral tegen het bed. Ook als het niet donker is. Want ja, wie zet er nou een BED in een slaapkamer? O:)

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:58

ik heb ook vaak blauwe plekken waarvan ik geen idee heb hoe t komt

zag vandaag dat ik allemaal blauwe plekken op mn been heb
en 1 op mn rechter onderarm, en 1 op mn rechterbovenarm, en mn knieen zijn ook vaak blauw

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:59

Ik meld me ook hier hahahahaa!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:59

Telefoon is uitgezocht op krasvast, waterbestendig, en schokbestendig.

Ik geef voor mijn werk vaak presentaties, dat gaat prima. Maar dan moet ik soms dingen aanwijzen met zo een lichtje op het scherm. -O- Ik zeg er altijd direct bij dat ik ietwat motorisch gestoord ben dus dat het aanwijzen voor mij een prestatie op zich is. :Y)

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:00

stoot mezelf ook altijd..als ik ergens overheen wil stappen dan is er altijd wel wat wat ik raak!
maandags op mijn werk begin ik helemaal nieuw en loop ik met de gedachte dat ik goed uit ga kijken met alles! en ja hoor nog geen 5 min en ben weer blauw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:00

Hmm... nog wat gestuntel van mij opnoemen?

Over een hekje willen stappen en dan achterover vallen, kar met dikke mat om laten vallen op m'n stage (die dingen kúnnen niet eens fatsoenlijk omvallen!), met sneeuw tien keer uitglijden, struikelen over boomwortels, struikelen over drempeltjes, dingen uit keukenkastjes laten vallen die dan met een klap op een stapel borden terecht komen (gevolg: borden stuk!), op skates zo erg m'n best doen om niet de ene kant op te vallen dat ik de andere kant op val, lompe dingen zeggen...

Heb het overigens van mijn moeder (die laat elke maand minstens één keer de achterklep van de auto dichtvallen terwijl de sleutel in de kofferbak ligt :') ) en mijn kinderen hebben er ook last van :')

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:04

En daarnaast met vlagen enorm verstrooid....vermoeiend zijn wij he?

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:06

Ik liep een keer op school tegen een glazewand aan, terwijl ze me 2 minuten ervoor nog hadden gewaarschuwd :+ hoe bedoel je lomp en blond?

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:06

ik vergeet ook heel snel dingen..soms al als ik onderweg ben om iets te doen of te pakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:07

Ik trek ook trouwens áltijd aan deuren waar duwen op staat en andersom ^)

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:08

tylando schreef:
ik vergeet ook heel snel dingen..soms al als ik onderweg ben om iets te doen of te pakken

dit ja

nu weer xd

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:08

Ja. Meld zich! :o

Vallen met de fiets omdat je veter tussen je ketting komt, in je vinger nieten met het nietmachine, tegen een dichte deur aanlopen, vallen omdat er sneeuw ligt. Een ovenschaal uit mn handen laten vallen, uitglijden in de douche, En dat is alleen nog maar afgelopen week...

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:09

Dat met die deuren doen de meeste vrouwen, hihi.
En dingen vergeten is een drama, kom je op zolder om iets te halen...vergeten wat! En je weet het pas weer als je beneden bent :Y)

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:11

ik had t net
ik wou iets beneden doen, vergat wat, dacht boven opeens ohja dat ging ik doen
nu moet ik weer naar beneden, alleen dat doet pijn aan mn enkel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:11

Ik ben ooit op een nietmachine gaan staan die open op de grond lag (waarom?? :? ).

Kan melden dat dat dubbel zoveel pijn doet als in een punaise gaan staan (ook al meegemaakt).

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:14

ik had tijdje geleden ook een handige actie
mijn verzorgpaard met longeerlijn terug in de wei zetten, odmat de halstertouwen op stal lagen
alleen de longeerlijn lag tussen mn benen door, en toen rende ze dus weg , maar bleek dat de hele longeerlijn onder dee modder zat, en ik dus ook

en een vriendin van mij nam mijn verzorgpaard mee uit de stal, daar is een verhoging, paard sprong daarop. ik stond een heel stuk erachter in de stal, en toen bam allemaal modder in mn gezicht

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:16

Oh allemaal lotgenoten. :D Heb toevallig vandaag nog m'n telefoon in de chocolademousse laten vallen... Vraag me niet hoe.