Nou na het passen had ie het van mij zelfs gratis mee mogen nemen, IEWL. Goed ieder zn meuk.
Maar dat terzijde, moet je inderdaad niet zomaar zo iemand binnen laten Als hij blijft sms'en stappen ondernemen! Er lopen rare mensen rond en hij heef tnu eenmaal je adres.
hahaha maar wat de anderen zeggen hebben ze wel gelijk in
dwaallicht
Geplaatst: 15-01-13 12:40
Ik had die man niet echt niet binnen gelaten! Zou me aardig berooid voelen, die viezerik heeft voor 4 euro de tijd van zn leven gehad... kun je grappig vinden maar hij komt wel ff jouw persoonlijke ruimte binnen. Lekker respectloos..
Volgende keer niet meer binnenlaten en helemaal niet laten omkleden op je slaapkamer. Ik vind het niet om te lachen. Je omkleden op de slaapkamer van een jonge meid, tegenover die jonge meid in de slaapkamer staan en dan vragen om lingerie en dan vervolgens nog een sms sturen. Die viezerik heeft gewoon misbruik van je gemaakt. Als hij de behoefte heeft om vrouwenkleding te passen, kan hij dat ook op andere manieren doen (bv. via internet bestellen) en hoeft hij zich niet om te kleden in de slaapkamers van jonge meiden.
Knakker
Geplaatst: 15-01-13 13:53
grap[ig verhaal, maar je laat zomaar een vreemde man in je huis? En dan iemand met dat soort ideeen? Zou ik nooit doen, maar ja, je wist het niet van te voren natuurlijk.
Dat ie een jurkje van 4 euro wil passen uberhaupt Ik zou me persoonlijk toch wel generen en het voor dat bedrag gewoon meenemen. Dat is eigenlijk vooral wat ik er raar aan vind. Verder kan ik me best voorstellen dat het voor zo iemand wat lastig is een winkel in te gaan. Maar op de één of andere manier denk ik dat hij kikt op de reacties..
xApple
Geplaatst: 15-01-13 13:59
Jeetje best wel eng/gevaarlijk..
Voor 'later' zijn dit soort verhalen hartstikke leuk natuurlijk maar op het moment zelf zou ik het vreselijk vinden !
Ik vind het eigenlijk ook geen grappig verhaal. Nooit meer vreemden zomaar in huis laten! Er had van alles kunnen gebeuren en zo te lezen kickt hij er idd op om bij meisjes thuis te komen. Hij heeft nu ook je adres en weet dus waar je woont, dus zou mensen in je omgeving ook even op de hoogte stellen en extra opletten.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 15-01-13 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Freya6
Geplaatst: 15-01-13 19:00
Maureen95 schreef:
ik ga er niet meer op reageren en heb gezegt dat hij me met rust moet laten. Hij heeft niet meer gesmsst