Wisten jullie dat …

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jenny_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 09:53

Leuk! Veel plezier saampjes.

(ik was ook 16 en mijn vriend, ondertussen man, was 25 toen we elkaar leerden kennen. Nu 16 jaar verder hebben we nog steeds veel lol)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 09:59

Joh, tussen Groningen en België is niets, gaat makkelijk lukken! Die van mij woonde in Amerika en nu zijn we getrouwd :+ Hij was trouwens 33 toen ik 22 was, dus 11 jaar ouder.

Jullie passen prima hoor :j :D

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 12:53

phormicola schreef:
Joh, tussen Groningen en België is niets, gaat makkelijk lukken! Die van mij woonde in Amerika en nu zijn we getrouwd :+ Hij was trouwens 33 toen ik 22 was, dus 11 jaar ouder.

Jullie passen prima hoor :j :D

Zo he, das een heel eind. Hoe hebben jullie dat volgehouden dan?

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 18:17

Andries24 schreef:
Ik heb Almaraam/Justine een paar maand geleden hier op bokt ontmoet.
En zoals ze zegt klikte het best wel en we hebben na een tijdje daarom ook besloten om elkaar eens te ontmoeten.
Ik was niet van plan om iets met zo'n jonge meid te beginnen en had ook niet verwacht dat ik verliefd op haar zou worden.
Maar dat is nou 1 maal zo gelopen.waar ik achteraf toch erg blij om ben.
Over dat leeftijdsverschil,dat is gewoon een beetje aanpassen maar dat is in elke relatie zo.
We zijn samen gelukkig en daar gaat het om.

Om te zeggen dat ik illegaal bezig ben vind ik wel aardig ver gaan.

Hee super leuk voor jullie,
En over Illegaal bedoelen ze vast niet rot..
alleen aangezien u/je volwassen bent en u/je vriendin minderjarig is het strafbaar.
het komt er hard uit maar het is wel de waarheid.
Maar ja..
Wat niet weet , wat niet deert :j
heel veel geluk samen alvast! :)

KarmaWitch

Re: Wisten jullie dat …

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 18:24

Super leuk joh!
Ik ben 17 en mijn vriend 23.
Dat is dan 6 jaar verschil, maar als je er beide vrede mee hebt waarom niet?
Wij zijn beide nog van lol hebben in je leven, lekker uitgaan etc.
Hij werkt en ik zit school op MBO. Werkt prima. Vriendlief begint in februari weer een interne opleiding.

Niks mis mee. Als je een toekomst op kunt bouwen met z'n 2en (dus meer van dat je rond kunt komen in de maand als je samen woont) is dat alleen nog maar mooier :)

Lekker genieten meid enne mannen van 25 zijn echt nog wel feestbeesten (ook meer algemeen)
Las dat jij je feestperiode voorbij bent al? Misschien kunnen jullie eens met z'n 2en of juist een hele groep weer eens uitgaan?

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 19:01

Super leuk! :)
Veel plezier samen! :j

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 19:07

Ik snap nooit zo goed wat een volwassen man van 25 met een 'kind' van 16 wil/ moet.....

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 19:39

Goof schreef:
Ik snap nooit zo goed wat een volwassen man van 25 met een 'kind' van 16 wil/ moet.....

Beetje rare reactie ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 19:48

Kan je vinden, maar ik vind een relatie tussen een man van 25 en een kind van 16 raar ;)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 19:52

Tjah, als je maar gelukkig bent, toch.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 20:00

Wat leuk voor jullie!
Heel veel geluk samen,

En sommige meiden van 16 kunnen heel volwassen zijn :)
Ik was ook 16, en mijn vriend ( nu ex ) 26,
En ik was best een goede huisvrouw voor hem hoor :+
En als ik met vriendinnen uit wou gaan,
Was ik daar gewoon vrij in :)
Het kan makkenlijk!
Ligt toch echt aan de personen zelf,
En tuurlijk waren er verschillen,
Maar ik leerde veel van hem, en hij leerde veel van mij :)

Cavaletto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 20:07

Ik wens jullie alle geluk van de wereld. Ik scheel net zoveel in jaren met mijn echtgenoot, ik leerde hem kennen toen ik 15 was. Ik was 17 toen we verkering kregen, hij had al een baan en eigen woning toen ik nog eindexamen moest doen ;). Nu 32 jaar, twee kinderen en heel veel levenservaring later, zijn we nog steeds bij elkaar. Ik zou het niet anders doen als het over mocht.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 20:32

Goof schreef:
Kan je vinden, maar ik vind een relatie tussen een man van 25 en een kind van 16 raar ;)

Ik ben nu 22 .... Zou ik nog met een jongen van 16 iets willen ? Nee... geef mij er maar een met een auto een huis en liefst ook een die klaar is met naar school gaan :o
Als ik 25 ben zou ik me echt helemaal niet meer kunnen voorstellen dat ik met een jongen van 16 ga... Ik mis bij jonges van 16 de geborgenheid die je bij een ''echte man'' over de 20 wat meer vind :') Maarja ieder zn ding en ze zeggen ook wel voor mannen hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de L...... :') En nee ik geloof niet dat deze relatie gebaseerd is op enkelt braaf een kusje en knuffeltje....

Zo heb ik toch iets meer mn reactie onderbouwd
voor derest moet je het idd allemaal zelf weten het heeft voor een jonge meid idd charme om met een wat oudere man iets te hebben
ze bieden dingen die jongens van 16 vaak niet kunnen bieden :j

Mn moeder zegt altijd vaar gewoon je eigen koers en wat andere zegen moet je omheen varen :')

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 21:41

shilady schreef:
Goof schreef:

Ik ben nu 22 .... Zou ik nog met een jongen van 16 iets willen ? Nee... geef mij er maar een met een auto een huis en liefst ook een die klaar is met naar school gaan :o
Als ik 25 ben zou ik me echt helemaal niet meer kunnen voorstellen dat ik met een jongen van 16 ga... Ik mis bij jonges van 16 de geborgenheid die je bij een ''echte man'' over de 20 wat meer vind :') Maarja ieder zn ding en ze zeggen ook wel voor mannen hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de L...... :') En nee ik geloof niet dat deze relatie gebaseerd is op enkelt braaf een kusje en knuffeltje....

Zo heb ik toch iets meer mn reactie onderbouwd
voor derest moet je het idd allemaal zelf weten het heeft voor een jonge meid idd charme om met een wat oudere man iets te hebben
ze bieden dingen die jongens van 16 vaak niet kunnen bieden :j

Mn moeder zegt altijd vaar gewoon je eigen koers en wat andere zegen moet je omheen varen :')

Als je had gezegd, je gaat een relatie hebben met iemand van 25 had ik je ook voor gek verklaard. Maar this blijkbaar toch gebeurt.
En volgens mij is geen enkele relatie gebaseerd op braaf een kusje en knuffeltje ;)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 21:53

Nee maar ik zie juist wel in waarom het meschien meer charme voor jou heeft met een ouder iemand iets te beginnen ipv een jongen van 16

Meeste jongens van 16 zijn bezig met bv hogerop komen bij hun voetbal club
liefst elke week uitgaan ,studie,scootertje rijden en hun hormoontjes leren kennen :+

Deze staat (neem ik aan) al wat meer in het leven
heeft (waarschijnlijk) een rijbewijs een vaste baan (en neem aan) een huisje...
Er is niks fijners dan geen rekening te hoeven houden met bv ouders van vriend die ook in huis heen en weer lopen of broertje of zusje die meschien de slaapkamer in kan lopen -O- Meiden zijn (zeggen ze) geestelijk wat ouder dan jongens en zo kom jij in princiepe toch ook wel weer wat dichter bij zijn leeftijd ;)

Hoop dat het nog lang leuk en goed blijft
en mocht het op een gegeven moment totaal niet meer lekker gaan huiver dan niet om er een punt achter te zetten want je bent beide te jong om nog jaren aan te sukkelen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 21:55

bromfiets schreef:
Ik was 15 toen ik mijn vriend leerde kennen (oke, ik was 18 toen we echt wat kregen) en wij schelen 18 jaar. Leeftijd zegt niks, dus ik zeg:

You go girl *\o/*

:( Belachelijk dat hij dat deed. Dat vind ik dus pedofiel, sorry...

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 21:56

@Fellor: er staat toch bij dat ze 18 was voor ze wat kregen?

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 22:00

shilady schreef:
Nee maar ik zie juist wel in waarom het meschien meer charme voor jou heeft met een ouder iemand iets te beginnen ipv een jongen van 16

Meeste jongens van 16 zijn bezig met bv hogerop komen bij hun voetbal club
liefst elke week uitgaan ,studie,scootertje rijden en hun hormoontjes leren kennen :+

Deze staat (neem ik aan) al wat meer in het leven
heeft (waarschijnlijk) een rijbewijs een vaste baan (en neem aan) een huisje...
Er is niks fijners dan geen rekening te hoeven houden met bv ouders van vriend die ook in huis heen en weer lopen of broertje of zusje die meschien de slaapkamer in kan lopen -O- Meiden zijn (zeggen ze) geestelijk wat ouder dan jongens en zo kom jij in princiepe toch ook wel weer wat dichter bij zijn leeftijd ;)

Hoop dat het nog lang leuk en goed blijft
en mocht het op een gegeven moment totaal niet meer lekker gaan huiver dan niet om er een punt achter te zetten want je bent beide te jong om nog jaren aan te sukkelen :)

En daarom heb ik niks met 16-jarigen ;) Kheb totaal niet de behoeften om uit te gaan en ik kan niet omgaan met hun hormonen ;)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:02

Het zal niet makkelijk worden met de grote afstand en het grote leeftijdsverschil, maar ik wens jullie een hele fijne tijd toe samen, geniet ervan :)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 22:02

Fellor schreef:
bromfiets schreef:
Ik was 15 toen ik mijn vriend leerde kennen (oke, ik was 18 toen we echt wat kregen) en wij schelen 18 jaar. Leeftijd zegt niks, dus ik zeg:

You go girl *\o/*

Als je die klik hebt met iemand, en die persoon maakt je echt gelukkig valt daar toch niet veel aan te doen toch?
Dus kvind pedofiel toch echt niet gepast hoor.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 22:04

SplashIsLief schreef:
Het zal niet makkelijk worden met de grote afstand en het grote leeftijdsverschil, maar ik wens jullie een hele fijne tijd toe samen, geniet ervan :)

Dankjewel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:06

Goof schreef:

Dan snap je het toch niet, het is toch hun relatie. :')

Fellor schreef:
bromfiets schreef:

You go girl *\o/*

Pedofiel? Een man van 45 die een 'relatie' heeft met 10 jarigen, dát is pedofiel. Ik ben 15 en het is net uit met mijn ex van 18, relatie heeft twee jaar geduurd. Is dat ook pedofiel dan? Verder ken je hun situatie niet en hoe ze zich gedragen ect. dus ik vind dat je wel erg snel vooroordelen hebt.

TS: Veel geluk in je nieuwe relatie :D Ik heb ook altijd nare reacties gehad :r Terwijl er helemaal niks mis mee was c: Het verschilt gewoon per geval. Verschrikkelijk, mensen die je zo rot proberen te laten voelen over je relatie.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:11

ach geeft allemaal niks joh.. ik was 16 toen ik mijn vriend leerde kennen en hij was 24.. we zijn nu bijna 2,5 jaar samen en het gaat hartstikke prima hoor :)

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:21

Nou TS gaat vast helemaal goedkomen hoor, ik ben 17 en mijn vriend is 27, en we hebben het hartstikke leuk samen al 1,5 jaar. Ik ben helemaal geen uitgaan-type en was juist op zoek naar iemand die zich niet zo belachelijk gedraagt als de jongens uit mijn klas, iemand die zich gewoon volwassen gedraagt.

Ik vind dat sommige mensen hier nogal kwetsende opmerkingen maken, beseffen jullie wel dat het hartstikke veel pijn kan doen wat jullie zeggen. Ieder zijn eigen keuze, en je kiest niet op wie je verliefd wordt, als ze gelukkig zijn samen dan is het toch helemaal prima :) ?

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 22:29

SharonIndezz en lovefi, dat is erg mooi om te horen :)