Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Andries24 schreef:Ik heb Almaraam/Justine een paar maand geleden hier op bokt ontmoet.
En zoals ze zegt klikte het best wel en we hebben na een tijdje daarom ook besloten om elkaar eens te ontmoeten.
Ik was niet van plan om iets met zo'n jonge meid te beginnen en had ook niet verwacht dat ik verliefd op haar zou worden.
Maar dat is nou 1 maal zo gelopen.waar ik achteraf toch erg blij om ben.
Over dat leeftijdsverschil,dat is gewoon een beetje aanpassen maar dat is in elke relatie zo.
We zijn samen gelukkig en daar gaat het om.
Om te zeggen dat ik illegaal bezig ben vind ik wel aardig ver gaan.

. Nu 32 jaar, twee kinderen en heel veel levenservaring later, zijn we nog steeds bij elkaar. Ik zou het niet anders doen als het over mocht. Goof schreef:Kan je vinden, maar ik vind een relatie tussen een man van 25 en een kind van 16 raar
Maarja ieder zn ding en ze zeggen ook wel voor mannen hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de L......
En nee ik geloof niet dat deze relatie gebaseerd is op enkelt braaf een kusje en knuffeltje....
shilady schreef:Goof schreef:Kan je vinden, maar ik vind een relatie tussen een man van 25 en een kind van 16 raar
Ik ben nu 22 .... Zou ik nog met een jongen van 16 iets willen ? Nee... geef mij er maar een met een auto een huis en liefst ook een die klaar is met naar school gaan![]()
Als ik 25 ben zou ik me echt helemaal niet meer kunnen voorstellen dat ik met een jongen van 16 ga... Ik mis bij jonges van 16 de geborgenheid die je bij een ''echte man'' over de 20 wat meer vindMaarja ieder zn ding en ze zeggen ook wel voor mannen hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de L......
En nee ik geloof niet dat deze relatie gebaseerd is op enkelt braaf een kusje en knuffeltje....
Zo heb ik toch iets meer mn reactie onderbouwd
voor derest moet je het idd allemaal zelf weten het heeft voor een jonge meid idd charme om met een wat oudere man iets te hebben
ze bieden dingen die jongens van 16 vaak niet kunnen bieden![]()
Mn moeder zegt altijd vaar gewoon je eigen koers en wat andere zegen moet je omheen varen
Meiden zijn (zeggen ze) geestelijk wat ouder dan jongens en zo kom jij in princiepe toch ook wel weer wat dichter bij zijn leeftijd
shilady schreef:Nee maar ik zie juist wel in waarom het meschien meer charme voor jou heeft met een ouder iemand iets te beginnen ipv een jongen van 16
Meeste jongens van 16 zijn bezig met bv hogerop komen bij hun voetbal club
liefst elke week uitgaan ,studie,scootertje rijden en hun hormoontjes leren kennen![]()
Deze staat (neem ik aan) al wat meer in het leven
heeft (waarschijnlijk) een rijbewijs een vaste baan (en neem aan) een huisje...
Er is niks fijners dan geen rekening te hoeven houden met bv ouders van vriend die ook in huis heen en weer lopen of broertje of zusje die meschien de slaapkamer in kan lopenMeiden zijn (zeggen ze) geestelijk wat ouder dan jongens en zo kom jij in princiepe toch ook wel weer wat dichter bij zijn leeftijd
![]()
Hoop dat het nog lang leuk en goed blijft
en mocht het op een gegeven moment totaal niet meer lekker gaan huiver dan niet om er een punt achter te zetten want je bent beide te jong om nog jaren aan te sukkelen
Kheb totaal niet de behoeften om uit te gaan en ik kan niet omgaan met hun hormonen
Fellor schreef:bromfiets schreef:Ik was 15 toen ik mijn vriend leerde kennen (oke, ik was 18 toen we echt wat kregen) en wij schelen 18 jaar. Leeftijd zegt niks, dus ik zeg:
You go girl
Belachelijk dat hij dat deed. Dat vind ik dus pedofiel, sorry...
Goof schreef:Ik snap nooit zo goed wat een volwassen man van 25 met een 'kind' van 16 wil/ moet.....
Fellor schreef:bromfiets schreef:Ik was 15 toen ik mijn vriend leerde kennen (oke, ik was 18 toen we echt wat kregen) en wij schelen 18 jaar. Leeftijd zegt niks, dus ik zeg:
You go girl
Belachelijk dat hij dat deed. Dat vind ik dus pedofiel, sorry...
Ik heb ook altijd nare reacties gehad
Terwijl er helemaal niks mis mee was c: Het verschilt gewoon per geval. Verschrikkelijk, mensen die je zo rot proberen te laten voelen over je relatie.
?