Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bagheera_206 schreef:Ah hier is een Windows 8 topic. Ik heb gisteren mijn nieuwe rekenbeestje binnen met Windows 8. Verdorie dat is toch wel even wennen zeg. Ik had op mijn oude rekenbeestje Windows Vista en op het werk hebben we Windows 7. Mijn PC is nu iig weer up-and-running en klaar voor de fotomeeting van vandaag.
Alleen zou ik hier niet posten als ik geen probleem zou hebben. De klok van mijn PC klopt niet. Ik heb al even zitten googlen. Ik syncrhoniseerde de tijd met time.windows.com en dat is nu aangepast naar time.nist.gov. Hopelijk blijft de tijd nu wel goed staan.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun Windows 8 klok?
Klok staat weer verkeerd.
Bagheera_206 schreef:Of anders de batterij van je moederbord in je laptop/pc? Kan ook leegraken!Bagheera_206 schreef:Ah hier is een Windows 8 topic. Ik heb gisteren mijn nieuwe rekenbeestje binnen met Windows 8. Verdorie dat is toch wel even wennen zeg. Ik had op mijn oude rekenbeestje Windows Vista en op het werk hebben we Windows 7. Mijn PC is nu iig weer up-and-running en klaar voor de fotomeeting van vandaag.
Alleen zou ik hier niet posten als ik geen probleem zou hebben. De klok van mijn PC klopt niet. Ik heb al even zitten googlen. Ik syncrhoniseerde de tijd met time.windows.com en dat is nu aangepast naar time.nist.gov. Hopelijk blijft de tijd nu wel goed staan.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun Windows 8 klok?
Andere timeserver helpt dus niet.Klok staat weer verkeerd.

vind het fijner, moet wel eerlijk zeggen dat ik op mijn vriendjes pc ook even moest zoeken
(touchscreen gewend...)

hetlevenwint schreef:Ik heb 1,5 week mogen een pc hebben met windows 8 tot die opeens begon met vanzelf uit vallen en niet meer willen opstarten (lampjes knipperen even en gaan terug uit). Zo doende terug naar winkel zou dit computer faal zijn of mede mogelijk gemaakt door windows 8 ?
Had verder er niet veel moeite mee.
Nu even kijken wat er nog meer aan te passen valt

HorseyDude schreef:Ben lichtelijk app-verslaafd geworden omdat er zoveel gratis spul ertussen zit... Alleen... de app paardensport.tv wil maar niet downloaden. Ik krijg alleen maar te zien dattie in behandeling is. Eerder lukte het wel maar omdat ik Windows opnieuw moest installeren wil hij nu niet meer pakken!
HorseyDude schreef:1 Woord over Windows 8: NEE! Dan ga ik nog liever over op Apple als mijn lapje het zware loodje legt. Maar mij krijg je echt niet op 8...!