wie is de baas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 11:12

Over slap gezever met inhoud gesproken Knipoog *LOL*

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 11:32

Whahahaha, Assie, die is goed!!!!! Enneeuh maarten, wat wil je nou tegen mij beginnen????? dacht dat je mij nou wel een beetje begon te kennen....hahahaha. Wat een prutsmuts zeg, dit...alsof die mannen hier denken tegen ons op te kunnen bokken......

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 11:42

Citaat:
Op 2001-08-31 12:32, schreef Jurga:
alsof die mannen hier denken tegen ons op te kunnen bokken......

Ben benieuwd wie er het langst op een bokkend paard kan blijven zitten..... }>
Het is trouwens toch algemeen bekend dat vrouwen veel beter met paarden kunnen omgaan Knipoog

Rushwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 11:52

ach het is bij ons heel simpel,
zij mag de baas zijn, zolang ze doet wat ik zeg.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 17:06

Citaat:
Op 2001-08-31 11:32, schreef Bartje:
euhm.. kitty.. ik ben 12 uur lang, van 's ochtends 9 uur tot 's avonds 9 uur op school geweest, en de hele dag "circus" gedaan.. en dat was heel intensief en inspannend! bijvoorbeeld op een spijkerbed gaan liggen op je buik en iemand die dan op je rug gaat staan :

als jij dat de hele dag had gedaan had je nie eens energie over om berichtje op Bokt te typen en ik dus wel, dussuhm... zeg maar niks meer *LOL*

Hoe weet jij dat zo zeker? Aghh ik laat jou lekker in die waan Tong uitsteken Neej hoor, Kitty zou dat niet volgehouden hebben.. Neej denk ik ook niet *laat Bartje in de waan dat ie beter is als n vrouw*

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 17:33

denk dat we het over 1 ding iig WEL eens kunnen zijn.. en dat is dat jullie meiden/dames/vrouwen (hoe jullie jezelf ook willen noemen Schijnheilig ) wel ONTZETTEND IRRITANT zijn! *LOL*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 17:34

OOO, jaaaa, dat is mijn hobby, irritant zijn *LOL* . En hoe irritanter je doet hoe onderdaniger een man doet. Dus hoe meer je de baas bent Knipoog

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 18:09

Nu zijn we ineens irritant he, maar toch maar niet toegeven dat wij de baas zijn

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:50

Nee hoor, ik zou dat niet volgehouden hebben Schijnheilig

Ach, ik doe een HBO-studie, ben druk op zoek naar een leuke baan, heb een eigen bedrijf, ga 's avonds naar mijn paard, heb een vriend, ga vaak moutainbiken, heb daarnaast ook nog wat vrienden waar tijd aan besteed moet worden, ben voorzitter van de ICT-commissie van de studievereniging, etcetera...

Bart, ik zie soms mijn bed niet eens en dan nog lukt het me om een bericht op bokt te plaatsen. En ja, ook als ik vanaf acht uur 's ochtends tot 's avonds laat bezig ben met school en opdrachten ervoor, lukt het me nog om berichten op bokt en op mijn eigen forum te plaatsen.

Zo, ik heb gesproken! Haha!