Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Birgit__ schreef:Ik heb heel slecht voor een flink bedrag besteld gister bij de H&M... Oeps haha, maar ik kan niet wachten tot het binnen is! Ook veel sieraden, goud/roze kleurig, nu wil ik alleen nog een rosé/goud kleurige horloge, die lijkt me zo mooi, ook voor de zomer
Bonjoy schreef:Mag ik me hier ook melden?Ben gek op mode en kleding (met name schoenen, hihi) Beauty&Makeup is echt mijn passie, heb sinds kort ook mijn eigen blog: http://www.BeautyByJoyce.tk/ Ik koop op het moment geen kleding, aangezien ik hard bezig ben met afvallen (nu 12,4 kwijt, heb nog 17,6 kg te gaan) Als ik eenmaal op gewicht ben ga ik uiteraard heeeerlijk shoppen
Moet ik me verder nog even voorstellen? Of hebben jullie geen vast groepje?
CCCCC schreef:Birgit__ schreef:Ik heb heel slecht voor een flink bedrag besteld gister bij de H&M... Oeps haha, maar ik kan niet wachten tot het binnen is! Ook veel sieraden, goud/roze kleurig, nu wil ik alleen nog een rosé/goud kleurige horloge, die lijkt me zo mooi, ook voor de zomer
Ik ook! Ik draag alleen nooit horlogesNeem een Michael Kors
[ Afbeelding ]
Loesss schreef:Wat is ook alweer die site met die setjes bij elkaar?! Die webshop?