Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jorretje schreef:ik ben nu heel benieuwd hoeveel huur je nu misloopt, want dat kan je dan tegenover de kosten zetten die je moet maken. Als je zeg maar 500 per maand misloopt, heb je die 1000 euro er dus na 2 maanden weer uit met nieuwe, eerlijke huurders..
En met loonbeslag krijg je ook alweer wat binnen van de vervelende huurderswat je anders dus ook zou mislopen
ulyse schreef:Ik zou de 'huurder' op bellen en ze vertellen dat ze per direct het pand moeten verlaten. Datum afspreken, ander slot op de deur zetten. Klaar. De kosten die je nu maakt zijn niet te verhalen. En de huur die je mis loopt, krijg je ook niet weer terug. Korte mette maken, zoek wat grote kerels uit die jou kunnen helpen, de tijd van zoete broodjes bakken is voorbij. Sterkte ermee.
bigone schreef:Suzanne F. schreef:Als ze weg zijn de sloten laten vervangen? Dan kunnen ze er niet meer in. Spullen in de voortuin zetten en klaar.
Was het maar zo gemakkelijk, helaas, tegenwoordig mag je zelfs je woning niet in want de huurder kan je dan aanklagen wegens huisvredebreuk terwijl het je eigen huis is!!!!!
Mer1980 schreef:Ulyse: ze zijn gebeld, gemaild, bezocht, alles.... ze gaan niet weg.... Huur is al opgezegd aangetekend, gewoon, mail en telefonisch. Ze hebben er schijt aan.... makkelijk gezegd, zou het graag willen..... Heb echt de sterke arm der wet nodig (of een goeie knokploeg, maar dan heb ik nog meer problemen straks, het gaat hier niet om lieverdjes)