Dat ik spontaan een lief berichtje kreeg van mijn vriend: Ik (L) Jou ! Echt lachen niet, meer glimlachen dan.
Kyarahh
Geplaatst: 07-01-13 14:51
Wat een super leuk idee om dit topic aan te maken!
Mag het ook van vandaag en gisteren zijn?
De eigenaresse van stal die een heel verhaal in het Duits begon te vertellen tegen me (ik studeer Duits, haha) , mijn hondje die heel lief bij me kwam liggen en m'n brave paard. Ohja, en sommige topics op bokt, niet te vergeten!
Laatst bijgewerkt door Kyarahh op 07-01-13 14:53, in het totaal 2 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 07-01-13 14:52
Konstantine schreef:
Ik kreeg vanmorgen een appje van iemand die op een crematie aan het wachten was: "Sta hier nou in het crematorium te wachten, dooie boel hier."
Vandaag waren het mijn honden. Ze vonden het blijkbaar tijd dat ik mijn bed uitging en het leek echt of ze het hadden afgesproken . Sprongen met zijn tweeën op bed. 'Goeiemorgen baas '
Anoniem
Geplaatst: 07-01-13 16:03
Een stiekem berichtje op de bedrijfschat van mijn vriendje.
"Schatje, ik hou van je! "
(één van de weinige Nederlandse zinnetjes die hij kan)
Ik heb nog nergens om gelachen vandaag. Straks komt mijn broertje thuis, misschien dat die daar nog verandering in kan brengen
Kaplaars
Geplaatst: 07-01-13 17:22
Ik kreeg van de week een bosje bloemen van mijn nichtje (ze is 4 jaar) Ze legt de bloemen in mijn handen, (net als een oma die je stiekem geld toestopt). Zegt ze erbij:'Deze is voor jouw, om lekker van te genieten'. Van die uitspraak heb ik genoten, iedere keer als ik nu naar die bloemetjes kijk, moet ik weer lachen.
Ik moest lachen om een van mijn konijnen die dacht dat ze ergens doorheen paste maar hetgene waar ze doorheen wilde omgooide, om vervolgens bang weg te rennen.
Ik heb nog nergens om gelachen, zit al de hele dag met m'n neus in de boeken, tentamens are coming
Anoniem
Geplaatst: 07-01-13 17:44
Ik moest lachen om de hond, die liet een scheet, snuffelde en keek toen mij boos aan omdat het stonk
Frederique22
Geplaatst: 07-01-13 17:48
We zaten in het biologie lokaal en er stond zo'n nep skelet. Dus vriendin en ik bij onszelf voelen of we die botten die we zagen ook bij onszelf konden voelen. We zaten daar dus met vingers tegen onze armen en gezicht aan het duwen terwijl we heel serieus naar dat skelet staarden. Zegt iemand achter ons: what the fiets zijn jullie nou weer aan het doen ??
Toen we vandaag in het biologielokaal zaten, en er een nepskelet stond, en ik de hele les zn hand heb vastgehouden, omdat mijn vriendin m zielig vond. En toen moest ik mn opgaves laten zien, ik rol dat ding zo mee naar die tafel toe... die leraar dacht echt wtf. Maar was wel grappig
Dit topic maakt me lachen En vandaag ook m'n verzorgpaard die weer eens overal boskabouters zag.
NorwayFjord
Geplaatst: 07-01-13 18:20
Ik had er eigenlijkt niet om moeten lachen, maar: Een jongen van mijn stage (groep 8) zei tegen me: Zooo juf, waar gaat u met die mooie benen naartoe?! Ik kon me echt niet inhouden, zeker toen de andere stagiair ook keihard begon te lachen
Werecat
Geplaatst: 07-01-13 18:42
Blijheid schreef:
Ik moest lachen om de hond, die liet een scheet, snuffelde en keek toen mij boos aan omdat het stonk
Had vandaag de slappe lach om een filmpje wat een klasgenoot ons groepje stuurde van een mopshondje die niet helemaal goed recht kon rennen met een leuk liedje eronder
Was vandaag de hele dag vrolijk, toen die sh*t van een Engels lerares zei dat ik de toets niet meer in mag halen omdat ZIJ de verkeerde toets er neer gelegd heeft ( ik had al genoeg kansen gehad zei ze)
Lunaeekie
Geplaatst: 07-01-13 19:10
Sjors schreef:
Was vandaag de hele dag vrolijk, toen die sh*t van een Engels lerares zei dat ik de toets niet meer in mag halen omdat ZIJ de verkeerde toets er neer gelegd heeft ( ik had al genoeg kansen gehad zei ze)
wat mij vandaag aan het lachen maakte;; met knal erten gooien in de les, en de docent zat maar om zich heen te kijken van 'waar komen die knallen vandaan '
Lunaeekie
Geplaatst: 07-01-13 19:14
Borisje schreef:
Een man in een jurk net op Utrecht Centraal.
Hahah Mijn klasgenooten maakte mij aan het lachen
Lunaeekie
Geplaatst: 07-01-13 19:14
Madeetje schreef:
wat mij vandaag aan het lachen maakte;; met knal erten gooien in de les, en de docent zat maar om zich heen te kijken van 'waar komen die knallen vandaan '