Alweer een nieuw topic! Ben erg benieuwd naar Almere, ga er vrijdag heen. Heb er 2,5 uur voor uitgetrokken. Zou dat genoeg zijn?
lovelucydan
Geplaatst: 12-12-12 19:38
whoehoe 3 basic vesten gekocht voor 10 euro roze blauwe en zwart/grijze en hele gave laarsjes. goed geslaagd was niet eens op zoek...
Anoniem
Geplaatst: 12-12-12 19:39
Ik ben ook zeer benieuwd naar almere! Zijn er nog bokkers vandaag heen gegaan? Ik denk dat ik volgende week donderdag ga. Nog even kijken of een vriendin mee wilt.
Ik ben vandaag even langsgelopen bij de Primark in Almere maar het was er zo stervensdruk, ik ga volgende week wel ofzo
Fritsiej
Geplaatst: 12-12-12 20:54
Vandaag toch niet zo geslaagd als dat ik gehoopt had. Heb een blauw colbertje, donker paarse broek, vest en nog wat standaard shirtjes. Jammer genoeg alleen geen jurkjes gevonden, er waren er wel, maar niets wat ik leuk vond!
Ook ik moet morgen echt een nieuwe jas halen. Liefst wat lang en zwart. Maar ik vroeg mij af of ze ook zulke hebben of jullie weten (3weken geleden helaas niet ) http://static.zara.net/photos//2012/I/0 ... 4412049430
Dus met leren mouwen zeg maar..
paddington
Geplaatst: 13-12-12 07:24
Een kennis van mij heeft gister een poging gewaagd rond etenstijd naar de Primark in Almere te gaan en zij vond het wel te doen kwa drukte.
Ze vond hem erg groot dus ik moet binnenkort een keer na mijn werk ff langs rijden
Ik ben afgelopen maandagavond in Essen geweest. Het was er heerlijk rustig en kon op m'n gemakje rondkijken. Geen wachttijd bij de paskamers en kassa en voldoende grote maten op voorraad.