Lieve H&M

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 00:10

De lichten zijn niet je van het inderdaad, elk vlekje zie je :(
Maar ik vind de hokjes ook altijd zo klein, dan wil je elegant iets aan trekken zit je weer met je elleboog tegen de muur. Mensen naast me moeten wel denken dat er een klopgeest zit :=

AFCAAFCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 00:14

Seven schreef:
De lichten zijn niet je van het inderdaad, elk vlekje zie je :(
Maar ik vind de hokjes ook altijd zo klein, dan wil je elegant iets aan trekken zit je weer met je elleboog tegen de muur. Mensen naast me moeten wel denken dat er een klopgeest zit :=

Daar heb ik dus echt geen last van, zit meer met waar laat ik alles omdat ik altijd 'kapstokhaakjes' te kort kom.

Seven

Re: Lieve H&M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 00:21

Ik dus wel ik kan mijn ene arm niet goed omhoog hebben door breuken dus moet naar voren om iets uit te doen over mn hoofd zit altijd tegen de zijkanten aan te bonsen :D
Haakjes kom ik ook altijd te kort

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 00:26

ohhh wat een heerlijk topic. Ik heb het zelfs opgegeven om ooit nog iets in de H&M te willen kopen. En dat alleen vanwege dat afgrijselijke licht.
Dat ik depressief naar buiten kom, en pas thuis , in gewoon licht (badkamer, tl, slaapkamer noem maar op ) weer durf adem te halen en mezelf kan verzekeren dat het niet aan mijn uiterlijk maar echt aan het licht ligt.

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 01:01

Oh en de allerstomste pashokjes die ik ben tegen gekomen; New Yorker.

Dat klapdeurtje is echt 1 meter lang en hij begint vanaf je knieën. Met mijn 1,78 ziet iedereen ziet dus wanneer ik iets over mijn hoofd uit trek en mijn lelijke oude oma sokken :+

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 01:05

Allereerst... ik vind de H&M 3x niets :') en de pashokjes zijn er nog erger...

Gelukkig heb je in de wat betere zaken wel dat daar rekening mee wordt gehouden. (Alhoewel het in elke franchise-winkel ook weer anders is :'))

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 01:06

dacht dat het aan mij lag..
Ze mogen idd wel eens wat met die lichten doen, dit kan zo niet langer hoor :(:)

Kingie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 01:08

Haha heel herkenbaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 11:18

Bij H&M heb je tenminste nog deurtjes. Niks zo frustrerend als een pashokje met gordijnen waarvan je ze nooit helemaal dicht krijgt {:)-:

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 11:30

Ik krijg nu echt zin om naar H&M te rijden en te gaan passen, of misschien ook net niet hahaha.
Heb er nog nooit gelet, maar het moet al jaren geleden zijn dat ik daar nog iets heb gepast.
Eeeeecht niet leuk om geconfronteerd te worden met elk bubbeltje!

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 11:32

Afschuwelijk inderdaad! En het is altijd enorm druk bij de pashokjes... Dus 99% van de tijd neem ik het spul mee zonder te passen. Ze zijn gelukkig niet moeilijk in terugbrengen/ruilen.

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 11:34

Dat doen ze toch expres, zodat mensen niet te lang in de pashokjes blijven?
Had ik een keertje gehoord van iemand die in een kledingzaak werkt. Als je jezelf er geweldig uit vindt zien blijf je namelijk langer in de spiegel kijken, en wordt de rij bij de pashokjes alleen maar langer :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 11:39

Nou niet bepaald, ik blijf 20x draaien om zeker te zijn dat het goed zit. Met dat rotlicht ziet alleen een model er goed uit, en dan nog :+ Je wordt er standaard 5 tinten bleker door of je merkt thuis in daglicht dat het écht niet is wat je dacht en dan ga je alsnog terug.

Ook die koude stenen vloer vind ik zo'n ramp. Maar goed, bij H&M heb je nog spiegels in je pashokje. Ken genoeg winkels (met betere verlichting en lekker warme vloer) waar je dat niet hebt en je dus uit je hokje moet om voor een gigantische spiegel te gaan staan in het midden van de zaak. Erg leuk in de koopjesperiode, kan je zowaar knokken voor een glimp van jezelf.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:44

Varekaj schreef:
Nou niet bepaald, ik blijf 20x draaien om zeker te zijn dat het goed zit. Met dat rotlicht ziet alleen een model er goed uit, en dan nog :+ Je wordt er standaard 5 tinten bleker door of je merkt thuis in daglicht dat het écht niet is wat je dacht en dan ga je alsnog terug.

Ook die koude stenen vloer vind ik zo'n ramp. Maar goed, bij H&M heb je nog spiegels in je pashokje. Ken genoeg winkels (met betere verlichting en lekker warme vloer) waar je dat niet hebt en je dus uit je hokje moet om voor een gigantische spiegel te gaan staan in het midden van de zaak. Erg leuk in de koopjesperiode, kan je zowaar knokken voor een glimp van jezelf.

Oh dat is ook zoooo vreselijk. Helemaal als je dan iets aan hebt waarvan je van boven -zo bekijk je jezelf zonder spiegel- niet helemaal kan zien of het wat is. Dus je stapt als een iets onzeker hertje dat hokje uit, waar 5 dames zich voor de spiegel proberen te drukken. Dus je wacht en wacht, als je dan eindelijk je plekje voor de spiegel hebt -met 4 andere dames- blijk je echt de lelijkste hobbezak ooit aan te hebben. En dat zie jij maar die andere dames (inc. alleen vriendinnen/moeders/vriendjes die zitten te wachten) ook. Dus ren je maar weer je pashok in en vloek je op die vervelende pashokjes zonder spiegels :=

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:50

Vroeger zat er in de meeste pashokjes een schakelaar waarmee je zelf het licht kon bepalen. Daglicht of kunstlicht. Heel handig en zeer jammer dat je die niet meer tegen komt tegenwoordig.
Want ook ik zit helemaal met hetzelfde probleem ^)

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:52

In Den haag zit een H&M en daar kan je zelf het licht kiezen! Wat voor jou!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 13:03

furious schreef:
In Den haag zit een H&M en daar kan je zelf het licht kiezen! Wat voor jou!

Dat is dan waarschijnlijk een van de enigen waar ze dat nog hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 14:20

_Micha_ heb ik een keer gehad met een jurkje. Had alleen niet gezien dat het achteraan niet helemaal goed zat, dus zo de winkel in. Gelukkig had ik een zwart boxershortje aan en was ik alleen op dat moment :=
Ook confronterend als jij iets past en je ziet dan iemand met hetzelfde kledingstuk en het staat haar fantastisch. Jou daarentegen iets minder :')

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 12:42

Anne_26 schreef:
Oh en de allerstomste pashokjes die ik ben tegen gekomen; New Yorker.

Dat klapdeurtje is echt 1 meter lang en hij begint vanaf je knieën. Met mijn 1,78 ziet iedereen ziet dus wanneer ik iets over mijn hoofd uit trek en mijn lelijke oude oma sokken :+

Ik ben nog wat langer, en moet bij die pashokjes gewoon vaak bukken. Nogal irritant dus, maar anders ziet iedereen alles.. Fijn.

Maar ik heb weinig problemen met pashokjes van de H&M. Maar ben er dan ook al even niet meer geweest.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:43

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:57

Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Veel mensen zijn van mening dat ik een perfect Barbie figuur heb (zonder de enorme borsten dan) en in de paskamer van de h&m lijk ik ineens slechte huid te hebben, vreemde schaduwen waardoor ik er vreemd uit zie.

Het zou niet alleen voor de ego's van de dames beter zijn maar ook voor de verkoopcijfers van de h&m.
Niemand koopt immers een kledingstuk nadat er "jezus zie ik er zo uit?" door ons hoofd is gegaan.

Dus h&m kies voor betere belichting en in warmere kleuren.
Iedereen is mooi en als je jezelf vanuit alle hoeken kunt zien in een pashok mogen jullie best benadrukken wat voor geweldige wezens wij zijn.