Maar ik vind de hokjes ook altijd zo klein, dan wil je elegant iets aan trekken zit je weer met je elleboog tegen de muur. Mensen naast me moeten wel denken dat er een klopgeest zit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:De lichten zijn niet je van het inderdaad, elk vlekje zie je
Maar ik vind de hokjes ook altijd zo klein, dan wil je elegant iets aan trekken zit je weer met je elleboog tegen de muur. Mensen naast me moeten wel denken dat er een klopgeest zit
Varekaj schreef:Nou niet bepaald, ik blijf 20x draaien om zeker te zijn dat het goed zit. Met dat rotlicht ziet alleen een model er goed uit, en dan nogJe wordt er standaard 5 tinten bleker door of je merkt thuis in daglicht dat het écht niet is wat je dacht en dan ga je alsnog terug.
Ook die koude stenen vloer vind ik zo'n ramp. Maar goed, bij H&M heb je nog spiegels in je pashokje. Ken genoeg winkels (met betere verlichting en lekker warme vloer) waar je dat niet hebt en je dus uit je hokje moet om voor een gigantische spiegel te gaan staan in het midden van de zaak. Erg leuk in de koopjesperiode, kan je zowaar knokken voor een glimp van jezelf.
Anne_26 schreef:Oh en de allerstomste pashokjes die ik ben tegen gekomen; New Yorker.
Dat klapdeurtje is echt 1 meter lang en hij begint vanaf je knieën. Met mijn 1,78 ziet iedereen ziet dus wanneer ik iets over mijn hoofd uit trek en mijn lelijke oude oma sokken