Flinke wind maar verder heerlijk!Fietsen tegen de wind in was geen pretje vanmorgen en overal lagen takken haha.
Dr waren hier vederop buizen van een container afgewaait (bouwplaatst).En je komt van alles tegen buiten nu
Hier kun je echt niet fietsen nu De windkracht 9 cirkel komt ook steeds meer onze kant op. Als het al geen 9 is ondertussen
Ja, nieuw topic! Leuke openingspost! Hier in Twente waait het ook flink, lagen nog in bed, kloink, kloink, de ene na de andere bloempot viel aan stukken. Moeten straks Sinterklaas inhalen in het dorp, met paard en wagen, ben benieuwd of z'n mijter blijft zitten.
Het was hier een helder blauwe lucht, 30 graden en geen wind. Zwembad was een fijne verkoeling na een werkdag (maak ik jullie al jaloers? )
casperrr schreef:Het was hier een helder blauwe lucht, 30 graden en geen wind. Zwembad was een fijne verkoeling na een werkdag (maak ik jullie al jaloers? )Ja behoorlijk Edit: hoelaat is het nu bij jullie?
Mooie op Agossie Hier is het echt bizar, wat een rukwinden. Vooral omdat het verder stralend mooi weer is
mymy schreef:Hier zijn al bomen gevallen Twijfel of het wel zo verstandig is om te gaan rijden Waar is hier?
casperrr schreef:Het was hier een helder blauwe lucht, 30 graden en geen wind. Zwembad was een fijne verkoeling na een werkdag (maak ik jullie al jaloers? )Nee hoor, juist het tegendeel. Ik heb veel liever dit dan die hitte die jij nu hebt. Het is hier niet helder, maar steeds helemaal bewolkt.
Ik zou naar mijn ouders gaan, toch maar afgezegd.Vooral hier in het gebied is er redelijk veel stormschade. Dus ik blijf lekker warm binnen..