Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jusi schreef:Mooi ook dat je erbij zet wanneer je dit bedachtTijdens het afspuiten. Oke, daar ontstaan de beste vragen.
Ik ben christen. TV kijk ik wel, maar omdat het mij wel echt pijn doet als er wordt gevloekt, vind ik het niet zo leuk meer om tv te kijken. In bijna ieder programma wordt regelmatig gevloekt, en voor mij is dat een belediging van de God waar ik zo van hou. Wanneer vrienden of studiegenoten die ik beter ken vloeken, zeg ik daar wat van. Zo weet iedereen dat ik christen ben. Niet iedereen houdt er rekening mee, in de zin van 'ik hoef me niet aan te passen aan jouw religie'. Heel jammer, maar een eigen keuze. Ze weten dan in ider geval wat het met mij doet.
gohya schreef:Ik erger me niet aan mensen die schelden of vloeken,ik vind ze wel aso dan.
Waar ik me wél aan erger zijn [vaak] christelijke mensen die vloeken,schelden en alles doen wat god verbied,en dan op zondag vooraan in de kerk zitten.Dat je vloekt of scheld,prima,eigen keus,maar ga dan in de kerk niet zo scheinheilig doen.
Ik heb wel een hekel aan mensen die schelden met kanker.
Ik ben trouwens zelf Katholiek,maar schaam me er voor dat ik dat ben.