Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:27

Frankrijk klinkt zo best erg :')

Toen ik 12 was kwam er een man naast me zitten dig telkens aans zijn banketstaaf zat te friemelen. :')

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:28

Procent schreef:
_Michelle__ schreef:

Herkenbaar :=
Heb hem alleen nooit meer durven kijken en ben nog steeds als de dood voor clowns...

Ik vond Tik Tak eng... Als die kleurtjes en alles die veranderden en pfffoehhh! :+

_/-\o_

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:30

schiet me net nog 1 te binnen. Had 2 snoepjes "gepikt" uit de supermarkt. Toen ik thuis kwam, zag mijn ma het en heeft me terug gestuurd met 10cent uit mijn spaarpot om ze te betalen. weet nog goed dat ik daar stond met een knalrood hoofd! heb het ook nooit weer gedaan.

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:38

Haha, grappig topic. Ik herinner me nu ook enkele dingen.

1) Ik bleef een keer bij oma logeren, samen met mijn broer. Oma die stopte ons altijd in voor we gingen slapen, maar dit keer wilde ze dat niet doen. :? Ik begreep niet waarom en zowel haar antwoord als dat van mijn broer was "Dat weet je best wel". Tot op de dag van vandaag weet ik niet meer wat ik had gedaan om niet ingestopt te mogen worden...

2) Wat hier al eerder voorbij is gekomen. Je verliest je ouders even uit het oog, rent daarna snel terug naar papa, pakt zijn hand en wat blijkt? Tis papa helemaal niet! Die loopt enkele meters achter je! Nou dan schaam je je ook rot, zeker als iedereen je uitlacht :P

3) Was op vakantie. We gingen de krant halen bij een kiosk. Ik ging met mijn broer vooruit, wij waren op de fiets, mijn ouders liepen achter ons aan. Het kranten-rek stond buiten. Ik was als eerste bij het rek, pak de krant en fietste weer snel terug naar mijn ouders :D De verkoper van de winkel kwam me alleen paniekerig achter na gerent... Wist ik veel dat je moest betalen voor iets wat buiten te winkel stond >;)

4) Ik en een vriendin waren aan het kanoën naar "ons" eilandje. Nu lag op de plek waar wij altijd aanmeerden een sporttas in het water.. Na speculaties over lichaamsdelen die er misschien wel in lagen, tot bergen geld, hebben we de moed bijeen geschaapt om die tas te openen. Er zat sportkleding in incl schoenen en een pasje oid. We hebben die mee naar huis genomen en contact met de eigenaar opgenomen (okee, de moeder van een vriendinnetje heeft gebeld ;) ). We hebben nog vindersloon gekregen ook!

Wel veel verhalen over potloodventers en vreemde mannen hier..

Cubone

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:43

haha :+ Ik weet trouwens nog heel goed dat ik 5 jaar oud was, ik had net een nieuw vriendinnetje gemaakt en ik wou met haar en nog wat andere vriendinnetjes gaan spelen. Maar die vriendinnetjes vonden het stom dat ik niet in mijn eentje met hun wou spelen terwijl ik het zielig vond om dat nieuwe meisje niet te laten meespelen. En toen zij ik tegen die meisjes waarvan we niet mochten meedoen: Dat vind ik toch wel een beetje kinderachtig van jullie. waarna ik ben gaan spelen met alleen mijn nieuwe vriendinnetje :')

reina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:46

_JY_ schreef:
Op zich niet een vreemd moment of een vreemde gebeurtenis, maar meer vreemd dat ik het nog weet:
Ik zat bij mijn moeder achter op de fiets, we gingen naar de stad. Ik had een eierkoek vast en had er nog maar één hap uit genomen. Toen liet ik hem per ongeluk vallen en dacht ik bij mezelf: ach Janna, niet om gaan treuren, je bent toch zo vergeten dat je je eierkoek hier hebt laten vallen! :j
Mooi niet dus, ik weet het nog steeds... -O-

Ik lig echt helemaal dubbel om deze.... Wat ontzettend schattig!!

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:51

Haha ik als klein onderkruipseltje, heel dapper alleen op m'n slippertjes naar het weiland waar de paardjes stonden....
Paardjes aaien,. allemaal leuk en aardig, maarja een van de paardjes had een halster om, en dat was nou net het paard die geen zin in grasjes van mij had, dus wat doe je dan,. juist(!) aan het halster vast pakken.
Paard komt met z'n neus tegen het stroomdraad, schrikt zich dood en springt er zo over heen, zo vol op m'n benen, voeten.. paard er vandoor (gelukkig kwam er toen net iemand aan die naast dat weiland woonde)
M'n benen en voeten bloeden als een rund... :')
Maar ik wist toch echt zeker dat dat paard gewoon bij mij wou komen! :+

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:54

Ik ken iemand en die zoog het snot uit de neus van haar baby als het verkouden was :r

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:55

Marije112 schreef:
Ik ken iemand en die zoog het snot uit de neus van haar baby als het verkouden was :r

:r

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:55

Ik heb hier nog steeds een trauma van overgehouden en word er misselijk van als ik er aan denk, zal ook niet teveel in details treden..

Toen ik klein was, speelde ik vaak bij een tunnel in de buurt, samen met wat andere buurtkinderen. Tot ik in de bosjes een boekje vond, uiteraard met blote mensen....Probleem was dat dit niet 'normale' p*rno was, maar waar kids instonden..

Ik ben zo geschrokken en vond het zo vreemd, dat ik boekje in de put heb gegooid en er nooit meer wat over gezegd heb...

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:56

Marije112 schreef:

En bedankt.
Ik leg nu mijn halve reep chocola weg.
Heb geen zin meer.

Tabor_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:57

Haha veel grappige verhalen hier.

Niet echt te maken met iets vreemds zien, maar wel een moment dat ik niet vergeet.

Ik weet nog goed was een jaar of 7. Ik ging met een vriend van mijn ouders mee naar zijn dieren te kijken. Ik ging op mijn eigen fiets. Op een gegeven moment stond er op het fietspad een pijl voor links en rechtsaf. Wij gingen rechts, maar ik fietste op de pijl van linksaf. Ik was op dat moment echt bang dat de politie het had gezien en mij zouden oppakken.

Ik was hier weken bang voor, achteraf waarvoor, niemand had het gezien.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:58

Mijn buurmeisje ging een keer midden op de weg liggen toen er een tractor aan kwam. Brr eng.

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:01

Ik heb ooit eens een goudvis gewassen :d

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:03

Marije112 schreef:

Yuk dat is nog viezer dan het verhaal uit de OP :r Wordt er gewoon misselijk van!

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:03

Die hond. :') Die baby en dat snot. :') Bah bah bah.

Even denken, iets vreemds... Ik moest me een keer omkleden in de woonkamer maar de televisie stond aan, op het nieuws. Dacht dat die twee mensen, de nieuwslezers, mij ook echt aankeken en zo. Ik heb jullie wel door, dacht ik toen. Ging handdoeken over het scherm heen gooien en achter de bank omkleden. Lol. Toen was ik een jaar of zeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:09

Ben ooit uitgedaagd om op een gravel opslag te klimmen (dat oranje spul dat op de tennisbaan ligt)
Prima, ik klimmen. Ja ben er dus doorheen gezakt van 2,30m en ben met mijn linker enkel in een sleep blijven haken (zo'n metalen ding met pinnen).
Deed eerst geen pijn tot ik de wond zag. Vader van een vriendinnetje had me verbonden en ik weet nog we dat ik zei 'jou vader is toch schilder en geen dokter?'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:09

Haha wat een verhalen allemaal! Echt veel over potloodventers en vreemde boekjes.. :oo :')

Ik heb een keer toen ik 5 of 6 was in een kledingwinkel op een spiegel gespuugd omdat ik het zat was. Maar ik had gelijk al spijt want ik dacht dat iemand het gezien had en de politie zou gaan bellen. Dus ik heb gehuild en gehuild en me thuis eerst maar even goed lang onder het bed verstopt. Was echt bang dat ik de cel in zou moeten joh. :')

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:13

_Michelle__ schreef:
Pelryo schreef:
oh ja de film IT, volgens mij was ik 7 toen ik die moest kijken van mijn broer. Vreselijk eng, durfde pas op mijn 16e weer te kijken.Kwam tot de conclusie dat hij toch niet zo eng was/

Herkenbaar :=
Heb hem alleen nooit meer durven kijken en ben nog steeds als de dood voor clowns...

Ik hield als kind ook niet van clowns, nog steeds niet trouwens. Maar toen ik klein was hadden mijn zus en ik allebei een gum met een plaatje erop gekregen, van mijn moeder volgens mij. En op die van mij stond een clown... Ik heb het gummetje toen weggegooid maar daar heb ik zoveel spijt van gehad... Heb zelfs een briefje naar mijn moeder geschreven dat ik het niet zo bedoelde. :+ Geprobeerd het gummetje terug te vinden, maar helaas. Ik was in tranen, heb er nog vaak aan teruggedacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:14

Ach hitime :')

Ik weet ook nog wel dat mijn vader een vis had gevangen die net zo groot was als ik!
Ik was een meter... Maar het was heel indrukwekkend en ik zal het nooit meer vergeten!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:14

Oreade_ schreef:
Ik heb ooit eens een goudvis gewassen :d

:wow:

Vertel. Wasmachine of met een zacht borsteltje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:17

Geweldige verhalen komen er hier langs!

Ik heb zelf ooit eens een verhaal gezien bij Alfred J Kwak over suikerwater. Dat zat in zakjes en daar moest dan water bij en dat was dan voor arme landen ofzo.

Ik wist ook nog wel zo'n zakje suikerwater te vinden in huis... Namelijk tussen de floppy-discs van de computer.

Bleek natuurlijk zo'n zakje te zijn om vocht uit de diskettes te houden.

Ben er gelukkig niet doodziek van geworden... Heb 't m'n ouders nooit durven vertellen toen.
Ik vond 't wel heel vies smaken, voor suikerwater.

Ander verhaal... Niet "gezien" maar ik zat er wel bij toen ik het hoorde in de wc naast de woonkamer...
Ik was toen nog vrij klein en mijn neefje nog veel jonger.
Bij de sinterklaas viering bij opa en oma. Mijn neefje moest nog even naar de wc.
Normaal riep hij dan even iemand om af te vegen als hij klaar was. Nu riep hij wat anders:
"Mama, mama ! Kijk!!!! Zit een batterijtje in!!!!"

Blijkbaar had hij (op wel heeeel erg jonge leeftijd) een erectie.
Hij dacht dat er een batterijtje in z'n piemeltje zat.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:26

Marije112 schreef:

Afbeelding
Dat doe ik ook wel eens hoor, werkt als een tiet!
Laatst bijgewerkt door Storm op 07-11-12 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Mi_Amore

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:27

iew, 3x iew :\

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:27

kaniche schreef:
Ik had vroeger vaak last van momenten dat ik het ineens bloedheet kreeg. Op zo'n moment zei ik dan: 'ik heb een hitteaanval!'.
Tijdens mijn tennisles gebeurde dat, en toen kwam mijn lerares naar me toe en vroeg me: 'weet je wel wat een hitteaanval is?'
Ik: 'nou...?'
Zij: 'Dat is als wat oudere vrouwen .... *stilte* .... Weetje, laat maar'

Ben nog steeds benieuwd wat ze nou eigenlijk wilde zeggen :+

Volgensmij:
Is een hitteaanval dat krijgen vrouwen als ze niet meer ongesteld worden dus in de overgangzitten xd. Dan hebben ze last van opvliegers, dat je het ineens snik heet krijgt uit het niets.
Haha, ik denk dat ie dat bedoelde...