Toen ik 12 was kwam er een man naast me zitten dig telkens aans zijn banketstaaf zat te friemelen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_JY_ schreef:Op zich niet een vreemd moment of een vreemde gebeurtenis, maar meer vreemd dat ik het nog weet:
Ik zat bij mijn moeder achter op de fiets, we gingen naar de stad. Ik had een eierkoek vast en had er nog maar één hap uit genomen. Toen liet ik hem per ongeluk vallen en dacht ik bij mezelf: ach Janna, niet om gaan treuren, je bent toch zo vergeten dat je je eierkoek hier hebt laten vallen!![]()
Mooi niet dus, ik weet het nog steeds...
_Michelle__ schreef:Pelryo schreef:oh ja de film IT, volgens mij was ik 7 toen ik die moest kijken van mijn broer. Vreselijk eng, durfde pas op mijn 16e weer te kijken.Kwam tot de conclusie dat hij toch niet zo eng was/
Herkenbaar
Heb hem alleen nooit meer durven kijken en ben nog steeds als de dood voor clowns...
kaniche schreef:Ik had vroeger vaak last van momenten dat ik het ineens bloedheet kreeg. Op zo'n moment zei ik dan: 'ik heb een hitteaanval!'.
Tijdens mijn tennisles gebeurde dat, en toen kwam mijn lerares naar me toe en vroeg me: 'weet je wel wat een hitteaanval is?'
Ik: 'nou...?'
Zij: 'Dat is als wat oudere vrouwen .... *stilte* .... Weetje, laat maar'
Ben nog steeds benieuwd wat ze nou eigenlijk wilde zeggen