Wat vinden jullie partners nou van bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maiska

Re: Wat vinden jullie partners nou van bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:36

Mijn vriend zit zelf altijd wordfeud te spelen of op mp te kijken dus die heeft niet door dat ik veel hier zit. Opmerlingen als "heb je dat weer op bokt gelezen?" En "goh die vrouwen zeggen ook alles op bokt he, wat is dat voor forum?" Hoor ik wel eens ;) maar hij is telefoonverslaafd, dus ik moet me veel alleen vermaken.

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:37

Mijn vriend vindt bokt dikke onzin :)
Hij snapt ook niet (nadat hij een paar niet zo vriendelijke topics mee gelezen heeft) dat ik er nog altijd zin in heb om op bokt te komen. Al kan ik hem hier inderdaad wel een deel gelijk in geven.

Goos_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:38

Jaren terug zat ik wel erg veel op bokt, toen kreeg ik inderdaad wel eens een opmerking naar mijn hoofd gesmeten.

Inmiddels is het deels "noodzakelijk".
Hij klaagt er verder niet over. Meestal zit ik enkel op bokt als hij niet thuis is.
Wel vraagt hij zich afentoe af of bokt wel zo leuk is met het gezeur afentoe

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:44

Maartje1990 schreef:
bokt, oftewel 'die knollensite' :Y)

:') :') hahaha.

Die van mij boeit het niet zo. Soms tijdens een film kijk ik even op mn mobiel. En s'ochtends+S'avonds kijk ik op de pc thuis waar hij bij is. Hij zegt er niets van maar bedenkt op dat moment wel dat het een ideale moment is om lekker tegen me aan te kletsen :Y) Super irritant als ik net een interresant topic aan het lezen ben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:44

Ik zit eigenlijk niet veel op internet als we samen thuis zijn... Dan willen we ook samen zijn namelijk, niet allebei achter een andere computer. :n Wat ongezellig dat er veel mensen zijn die dat doen. Ook tv kijken doen we eigenlijk altijd samen, ook als er een programma op is dat de ander niet helemaal geweldig vindt. Soms lees ik dan ondertussen, en er lopen altijd wel wat dieren tussendoor, maar we zitten wel gezellig samen op de bank. TV/computers/telefoons gaan hier sowieso nooit voor de tijd samen, we praten en/of knuffelen liever. Ik vind het soms best zorgwekkend, die grote rol die computers e.d spelen tegenwoordig.

Maar goed, wat hij van Bokt vindt? ;) Het maakt hem niet uit, zeker omdat ik dus toch niet aan het scherm vastgeplakt zit als we samen zijn. Wel zegt hij soms dat ik niet te veel 'nare' topics moet lezen, Bokt is soms nogal een flinke afspiegeling van de harde maatschappij waar ik niet zo goed tegen kan.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:47

Wij hebben het ook gezellig samen hoor...ik hoef ook echt niet alles samen te doen met vriendlief ;)
Dus we vinden het niet erg de ene film kijken en de ander met de telefoon bezig. Wel met mate natuurlijk.

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:49

Heeeel herkenbaar :=
Mijn vriend zit ook altijd te zeuren als ik op Bokt zit.
Maar als ik dan een koopje scoor op Bokt en we anders meer geld kwijt waren geweest aan bijvoorbeeld dekens, dan vindt hij het een geweldige uitvinding :=

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:50

Mijn vriend z'n ergernis gaat niet alleen over bokt, maar over paarden in algemene zin. 'Je hebt het altijd over paarden'. Euhh, sorry, maar ik rijd ook 3-4x per week, daar mag ik toch best over vertellen? :D

Overigens valt dat 'altijd' best mee........ Vind ik..... :roll:

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 09:53

Vriend denkt hetzelfde als die van jou ts. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:11

Mijn hubbie vind het nog steeds apart dat ik uren over nagellak op een paardenforum kan kleppen :=
Verder vind hij bokt niet interessant en vind hij het prima dat ik zo veel achter de laptop zit, hij zit er tenslotte net zo vaak achter, maar het snelle getik van mij vind hij wel irritant.

Krijg altijd de vraag of ik niet ergens anders kan gaan zitten rammelen :')

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:12

Mijn partner heeft zich er niet mee te bemoeien, dat doe ik ook niet met zijn internet gedrag. ;)

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:14

mijn vriend heeft niks met paarden. en dus ook niet met bokt ! hij word er gek van. elke dag weer die **** paarden.
maar goed zo denk ik ook over zijn vis hobby :D
we hebben beide wat we laten elkaar dus maar mooi z'n gang gaan :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:19

Mijn vriend vindt het prima dat ik op bokt zit, maar liever niet de hele avond. Dit doe ik ook nooit gelukkig. Ik bok vooral als ik op mijn werk niets te doen heb, thuis heb ik daar geen tijd voor en geen zin in :)) .
Hij zou nooit zeggen dat ik iets niet mag of wat dan ook, dus al zou ik het wel willen dan zou hij het accepteren. :)

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:21

xJurdyWonanx schreef:
ha ha mijn vader noemt me altijd mevrouw de bok :+
maar verder vind mijn pa het eigenlijk maar apart dat ik echt zo wat alles kan vinden qua informatie op bokt.
mijn vriend vind het ook alleen maar wel leuk eigenlijk, daarbij zit ik vaak op bokt als hij op de ps3 aan het fifa'en is of hij zelf op een voetbal forum zit.

Heel herkenbaar! Mijn vriend blijft zich erover verbazen wat voor zinvolle en onzinnige onderwerpen op Bokt voorbij komen!

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:22

haha herkenbaar, die van mij word er ook gek van
:D

boeien _O-

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:25

_Bianca schreef:
Mijn vriend z'n ergernis gaat niet alleen over bokt, maar over paarden in algemene zin. 'Je hebt het altijd over paarden'. Euhh, sorry, maar ik rijd ook 3-4x per week, daar mag ik toch best over vertellen? :D

Overigens valt dat 'altijd' best mee........ Vind ik..... :roll:

ja hier thuis word ook alles teruggekoppeld naar 'jij met je paard '

als er pakjes komen via post 'zeker voor paard?'

haha eh ja meestal wel ja of voor de kidz

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:26

Mijn man is er ook niet echt blij mee

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:27

eehmm, zelfs mijn zoontje van 2.5 zegt vaker, mama weeeeeeer bokken?

Hubbie wordt er ook wel eens gek van, maar maakt er ook wel eens grapjes over

Ik heb dan ook de meeste post volgens mij van iedereen die tot nu toe gereageerd heeft. Hubbie komt tijdens het gebruiken van zoekmachines vaak bij bokt uit. Kwam laatst binnen zag ik hem bokken.
Had echt zoiets van ??? *\o/* *\o/* <3 <3 8)7 8)7 _O- _O- :oo :oo :wow: :wow:
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 05-11-12 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:27

Mijn vriend vind het allemaal wel prima _O-

M'n moeder ook, en m'n vader weet niet wat Bokt is :+

Goos_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:28

Als we samen zijn zit ik niet op bokt/ facebook of wat dan ook. Komt zelden voor dat ik dan achter de pc zit, als het voor komt is het omdat er klanten zijn of het is voor de zaak maar verder is het onze tijd.

wel vind ie van bokt dat mensen zich lekker makkelijk verschuilen achter hun pc, de meeste harde uitspraken doen waar ze geen weet van hebben en de meest onzinnige niet paard gerelateerde onderwerpen erop zijn

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:33

Vriendjelief geeft er niet zo veel om gelukkig :p

(Hij was het al gewend :') dat scheelt)

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:40

Hier een vriend die zelf Modje is op een voetbal forum, en op een ijshockey forum. Verder heeft ie nog ( imo iig :+ ) tíg spelletjes die hij bij moet houden enz enz haha. Dus hij begrijpt het als geen ander.

Dus heel vaak zit ik lekker uitgebreid op de bank mijn series te kijken en via mijn gsm op FB of bokt. Terwijl hij achter de pc zijn ding doet.

We maken wel echt minimaal 2 a 3 keer per week tijd om samen op de bank te zitten en film te kijken. Ook wordt er altijd samen aan tafel gegeten door de week. Zowel de lunch als het avond eten. En dat gaat prima zo!

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:42

Goos_Horses schreef:
Als we samen zijn zit ik niet op bokt/ facebook of wat dan ook. Komt zelden voor dat ik dan achter de pc zit, als het voor komt is het omdat er klanten zijn of het is voor de zaak maar verder is het onze tijd.

wel vind ie van bokt dat mensen zich lekker makkelijk verschuilen achter hun pc, de meeste harde uitspraken doen waar ze geen weet van hebben en de meest onzinnige niet paard gerelateerde onderwerpen erop zijn

Deze mening deelt mijn vriend dus ook.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 10:48

Hhaha ik moet wel lache om sommige uitspraken hoor _O-

Het boeit mn vent verder ook niet echt veel, maar krijg genoeg te horen hoor zit je weer op bokt :+
Maar ach, hij zit ook altijd op marktplaats, mobile.de auto's te kijken die hij nooit kan kopen, en dan zeg ik ook zit je weer naar auto's te kijken :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 11:10

Irriteren kan niet.. ergeren wel, maar dat doe tie niet dus… niks aan het handje