Ben bedonderd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:46

windhond schreef:
10 cm in lengte kan wel degelijk een heel verschil zijn }> }> :') :')

Suzanne F. schreef:
Nou ja 10 cm kan een heel groot verschil maken. :j :')

Veeg me op :') Ik hoop dat ik niet de enige ben met 'n dirty mind? _O-

Anoli

Re: Ben bedonderd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:48

Nee hoor nog iemand met een dirty mind :')

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:51

het is tenslotte vrijdagmiddag...

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:51

Agossie schreef:
Ik kan er niets aan doen, maar ik moet elke keer als ik dit topic voorbij zie komen aan het volgende liedje denken:
http://www.youtube.com/watch?v=LLXOeYj8i-s

Ik ook. Zelfde generatie :D
TS is daar veel te jong voor :D

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:58

Pff waar kan je je druk om maken. die dingen kosten 3X niks. De compressor er even op en hij heeft het juiste formaat. Zo niet ruil je hem om voor een andere.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:09

czarina schreef:
Pff waar kan je je druk om maken. die dingen kosten 3X niks. De compressor er even op en hij heeft het juiste formaat. Zo niet ruil je hem om voor een andere.

Ligt er aan wat voor yoga bal TS gekocht heeft.
Ik heb er hier thuis eentje liggen van £165.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:15

Raponsje schreef:
czarina schreef:

Ligt er aan wat voor yoga bal TS gekocht heeft.
Ik heb er hier thuis eentje liggen van £165.

Dat zijn dan inderdaad weer flinke bedragen :wow: .. Ik dacht niet verder dan de yogaballe uit de folders van een tientje :o

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:19

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 17:26

Nee, doorgepompt tot het hardste nu al 8 uur aan het wachten, maar verder doorpompen wil hij niet, zijn grootste is echt 55 cm.

Jysk is al gebeld en vonden dit zeer vervelend en gaat meteen in actie naar hun fabriek toe.

Ik heb ook NERGENS staan dat het door de jysk komt...Nergens, maar wel dat het vanuit de fabriek komt.
Daarnaast maakt iedereen fouten. Maar dit is een fout van de fabriek. Maandag krijg ik een nieuwe, of mijn geld terug.

Maakt mij niet uit HOE, maar ik wil een 65 cm Yogaball. En ik zal er ook 1 krijgen ook! Hoe dan ook!

En al die reacties? Van een mug een olifant maken, bladiebladieblah, nou mensen voor jullie boeit het niets en dat geeft niet, maar voor mij scheelt het enorm pijn bij werken en vooral bij eten en tv kijken. En dan nog niet gehad over het huiswerk maken.

Daarnaast is dit bericht ook niet al te serieus geschreven....

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:29

ja dan moet je niet zo bal bij jysk gaan halen, maar een die ook echt getest is voor medische doeleinden. Want zo kan je nog meer verprutsen aan je eigen lichaam. Ik vind ook dat je beetje te hoog van de toren blaast.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:32

Nou TS, iets minder hysterisch mag ook wel :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:32

maralyn schreef:
Nee, doorgepompt tot het hardste nu al 8 uur aan het wachten, maar verder doorpompen wil hij niet, zijn grootste is echt 55 cm.

Jysk is al gebeld en vonden dit zeer vervelend en gaat meteen in actie naar hun fabriek toe.

Ik heb ook NERGENS staan dat het door de jysk komt...Nergens, maar wel dat het vanuit de fabriek komt.
Daarnaast maakt iedereen fouten. Maar dit is een fout van de fabriek. Maandag krijg ik een nieuwe, of mijn geld terug.

Maakt mij niet uit HOE, maar ik wil een 65 cm Yogaball. En ik zal er ook 1 krijgen ook! Hoe dan ook!

En al die reacties? Van een mug een olifant maken, bladiebladieblah, nou mensen voor jullie boeit het niets en dat geeft niet, maar voor mij scheelt het enorm pijn bij werken en vooral bij eten en tv kijken. En dan nog niet gehad over het huiswerk maken.

Je weet dat een yoga bal schuin gemeten word?

Overigens snap ik niet hoe dat ze je aangeraden hebben om op een yoga bal huiswerk te gaan maken!
Krom zitten op een onstabiele bal zonder leuning is véél slechter voor je dan krom zitten op een goede stoel.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:33

Lijkt mij dat als je een goede bal wilt in verband met pijnklachten je het beste een goedgekeurde kan halen. Zo eentje die niet snel klapt. 10cm is best een groot gat. Hopelijk krijg je maandag de goede bal mee :j

@raponsje, hoe bedoel je schuin meten? maakt toch geen verschil of snap ik het verkeerd
Laatst bijgewerkt door _Yasmine_ op 02-11-12 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 17:33

We hebben een schuin staande tafel.
Dus dan zit je recht op.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:34

Als je van mening bent dat het bedrijf er niks aan kan doen doe je er wijs aan om even op je hoofd te krabben voor je de naam op een openbaar forum pleurt. Als mensen nu googlen op yogabal en de naam van het bedrijf komt dit topic naar boven. Lekkere reclame heb je dan gemaakt voor ze, zullen ze blij mee zijn.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:37

maralyn schreef:

Doelgericht, dat in ieder geval wel. :j

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:38

maralyn schreef:
We hebben een schuin staande tafel.
Dus dan zit je recht op.

Dan zit je alsnog iets met je schouders voor over.
Overigens kan ik je nu al vertellen dat je een heleboel spierpijn en last gaat krijgen als je langdurig op een yoga bal gaat zitten als stoel vervanger.
Daar zijn ze dan ook niet voor gemaakt.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:42

maralyn schreef:

Je spreekt jezelf wel lekker tegen he, eerst roepen dat fouten gewoon niet mogen gemaakt worden en nu zeggen dat iedereen fouten kan maken... :roll:

Reageer je op alles zo in je leven? Want wauw wat maak jij het jezelf moeilijk.
Natuurlijk is pijn niet leuk, en kan ik mij goed voorstellen dat het je gek maakt en je graag verlichting wilt.
Maar om nou op deze manier te reageren?

En het probleem is nu toch opgelost, je krijgt maandag een nieuwe en als die niet goed is je geld terug.
Niks bedonderd dus, alleen helaas de pech om een bal te pakken met de verkeerde maat. :)

Als je bericht niet serieus geschreven is, waarom noem je dan de naam van het bedrijf.
Die staan nu namelijk wel serieus op internet met een slechte yogabal...

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:44

Wat een topic dit :')
Als het voor medische doeleinden is kan je toch wel beter een echte, kwaliteits yogaball gaan halen?
In elk geval mooi dat ze je gaan helpen :j

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 17:47

Nou ben ik wel benieuwd naar al dit gezeur hier, waar je dan ECHT een goede bal kan kopen.

Voor mij is een bal, een bal, en 65 cm 65 cm. Gewoon heel zwart wit.
Ik wil zowiezo 1 die lang mee kan, het liefste 10 a 20 jaar.

En op de ball van hun staat dat het een goedgekeurde bal is...
En daar gaan ze vast niet om liegen toch?

Jaah het is zeker voor medische doeleinden, niet om eventjes met je rug op zown ding te liggen en buikspieren te doen.

Dus ipv lopen zemelen, zijn er misschien ook nog mensen die mij uit de brand kunnen helpen en zeggen: Dat zijn goede ballen, DAAR kan je ze krijgen?

Daar heb ik veel meer aan dan de rest van het gezeur.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:49

is geloof ik ook al een paar keer gezegd en anders moet je raponsje vragen want die werkt bij sportschool en heeft wel verstand van dat soort dingen.
Bij ons in het ziekenhuis heb je een hoekje waar je rolstoelen, krukken, ballen kan halen en ook nog via de verzekering terug krijgt meende ik.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:52

Ik vind een sportzaak hele betrouwbare ballen hebben. Bij oefentherapeuten en fysiotherapeuten kan je vast ook een bal halen. Zeker bij de laatste twee zit er vaak extra beveiliging op dat hij niet zomaar leeg loopt :j

En ik geef je gelijk 65cm is 65cm .. maar om er zo een punt van te maken? het is toch netjes opgelost.

En waarom je alle reacties dan zo negatief opvat? en alles gezeur noemt vind ik alles behalve vriendelijk en netjes. Je hebt zojuist een bedrijf een slechte naam bezorgd.. Wat van hun kant netjes is opgelost. dus als er iemand zeurt...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 17:52

Okeey....!! Dat wist ik niet..!

Ik keek al op site van sport 2000 maar die hebben ze niet....

Maar we hebben hier ook wel fysyos in de buurt.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:54

Ik denk dat je veel meer hebt aan vriendelijk zijn en netjes blijven tegen de mensen die reageren in jouw topic.

Op deze manier heeft niemand zin om jou te helpen.

Een yoga bal die 10 a 20 jaar mee gaat bestaat niet, dus uit die droom kan ik je al helpen.
Dat het een goedgekeurde yoga bal is wil niet zeggen dat het geschikt is voor mensen met rugpijn.

En voor minder dan 10 euro had je hopelijk toch ook niet verwacht dat hij 10 jaar mee zou gaan? :=

Neem eens contact op met de fysio of een stichting of soort winkel die dit soort dingen verkopen.
Vraag nadrukkelijk om een boekje / handleiding of instructries omdat je zoals ik al zei heel veel last gaat krijgen als je hier zomaar lang durig op gaat zitten, zeker als je al een slechte rug hebt.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:55

maralyn schreef:

Doet mij aan deze reclame denken: http://www.youtube.com/watch?v=mD1G1Y1NYqs

Als je een bal wil die 10 a 20 jaar mee gaat kan je beter toch ECHT naar een goede sport- of fysiowinkel gaan. Of ga je als dat ding na 9 jaar stuk gaat ook een topic openen over de Jisk dat ze geen goede kwaliteit hebben geleverd?

Als het zo vreselijk noodzakelijk is dat je medisch gezien een goede bal nodig hebt, misschien moet je dan wat meer geld uitgeven en je laten informeren door een fysiotherapeut.

Want het enige wat je nu doet is alleen maar zeggen dat wij lopen te zeuren, maar wij reageren enkel op de manier waarop jij je topic hebt gestart; zeurderig.

Typische geval van voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.