windhond schreef:10 cm in lengte kan wel degelijk een heel verschil zijn![]()
![]()
![]()
Suzanne F. schreef:Nou ja 10 cm kan een heel groot verschil maken.![]()
Veeg me op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Ik kan er niets aan doen, maar ik moet elke keer als ik dit topic voorbij zie komen aan het volgende liedje denken:
http://www.youtube.com/watch?v=LLXOeYj8i-s
Raponsje schreef:czarina schreef:Pff waar kan je je druk om maken. die dingen kosten 3X niks. De compressor er even op en hij heeft het juiste formaat. Zo niet ruil je hem om voor een andere.
Ligt er aan wat voor yoga bal TS gekocht heeft.
Ik heb er hier thuis eentje liggen van £165.
maralyn schreef:Nee, doorgepompt tot het hardste nu al 8 uur aan het wachten, maar verder doorpompen wil hij niet, zijn grootste is echt 55 cm.
Jysk is al gebeld en vonden dit zeer vervelend en gaat meteen in actie naar hun fabriek toe.
Ik heb ook NERGENS staan dat het door de jysk komt...Nergens, maar wel dat het vanuit de fabriek komt.
Daarnaast maakt iedereen fouten. Maar dit is een fout van de fabriek. Maandag krijg ik een nieuwe, of mijn geld terug.
Maakt mij niet uit HOE, maar ik wil een 65 cm Yogaball. En ik zal er ook 1 krijgen ook! Hoe dan ook!
En al die reacties? Van een mug een olifant maken, bladiebladieblah, nou mensen voor jullie boeit het niets en dat geeft niet, maar voor mij scheelt het enorm pijn bij werken en vooral bij eten en tv kijken. En dan nog niet gehad over het huiswerk maken.
Daarnaast is dit bericht ook niet al te serieus geschreven....
maralyn schreef:We hebben een schuin staande tafel.
Dus dan zit je recht op.
maralyn schreef:Nee, doorgepompt tot het hardste nu al 8 uur aan het wachten, maar verder doorpompen wil hij niet, zijn grootste is echt 55 cm.
Jysk is al gebeld en vonden dit zeer vervelend en gaat meteen in actie naar hun fabriek toe.
Ik heb ook NERGENS staan dat het door de jysk komt...Nergens, maar wel dat het vanuit de fabriek komt.
Daarnaast maakt iedereen fouten. Maar dit is een fout van de fabriek. Maandag krijg ik een nieuwe, of mijn geld terug.
Maakt mij niet uit HOE, maar ik wil een 65 cm Yogaball. En ik zal er ook 1 krijgen ook! Hoe dan ook!
En al die reacties? Van een mug een olifant maken, bladiebladieblah, nou mensen voor jullie boeit het niets en dat geeft niet, maar voor mij scheelt het enorm pijn bij werken en vooral bij eten en tv kijken. En dan nog niet gehad over het huiswerk maken.
Daarnaast is dit bericht ook niet al te serieus geschreven....
maralyn schreef:Maakt mij niet uit HOE, maar ik wil een 65 cm Yogaball. En ik zal er ook 1 krijgen ook! Hoe dan ook!