Sein altijd gezellig terug, kunnen ze meteen even kennismaken met mijn groot licht.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NathalietjeB schreef:Bellatrix schreef:Oh wacht, een vrachtwagen die een andere vrachtwagen inhaalt.![]()
ja idd ook een hele irritant gebeuren idd blijf gewoon braaf op 1 baan net zoals in t buitenland![]()
ik kan me ook irriteren aan invoegende mobilisten van de invoegstrook zonder knipperlicht en dan doorrijden tot t laatste puntje...en dan zo ver mogelijk willen komen gaat er bij mij niet in ik prak vaak dan mijn auto op 2 banenwant die mensen douwen je gewoon aan de kant

Bellatrix schreef:Onnodig links rijden.
Waren 3 banen en ik reed uiterst rechts...uiteindelijk kom ik bij een auto die op de middenbaan langzamer rijd dan de toegestane snelheid. Rechts inhalen mag niet dus ik moet 2 banen opschuiven, hem inhalen en weer 2 banen naar rechts.
(en op vrijdagmiddag sta je vaak in 1 keer stil, dan wil ik die persoon niet in mijn kofferbak hebben
) Lara_Silver schreef:SSDesign: Mensen die door gebrek aan geld anderen dwingen tot potentiele gevaarlijke situaties (in het geval van te langzaam rijden inhalen) horen gewoon geen auto te hebben maar met de bus te gaan.
Het is een goedbewaard geheim, maar je kunt ook gewoon even het gas loslaten. 
zo bumperkleef ik ook altijd na een stoplicht omdat diegene voor me ook niet altijd even snel dat doet als mij...en dan moet ik weer remmen.... Citaat:het is ook altijd toegestaan om langzamer te rijden dan de maximumsnelheid (daar is het tenslotte een maximum voor.) Nou moet je dat niet te gek maken, want dan kan het wel degelijk gevaarlijk worden, maar een km of 10 onder de max op de snelweg is geen enkel probleem en daar hoor je als bestuurder gewoon mee om te kunnen gaan.
troi schreef:Jeetje behoorlijk wat mensen hier die zich ergeren aan slome types die niet aan de kant gaan als ze er dicht op gaan rijden.. Zo asociaal en gevaarlijk! En ik word er ook nog eens erg recalcitrant van, als ik met 110 een vrachtauto inhaal een iemand zit achter mij te jagen dan kan die extra lang wachte voor ik ruimte maak..
Overigens rijdt mijn man een oldtimer en die haalt vrachtwagens in met 100 das pas geinig! Mensen worden soms witheet, rare types..