Papa, waarom jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-12 23:35

xTammyy schreef:
Wat mooi beschreven, krijg er tranen in mn ogen van.
Ik hoop dat je met een glimlach aan alle herrinneringen van je vader terug kan denken, hij lijkt me een goede man te zijn geweest. Koester dat, niet iedereen kan er zo aan terug denken helaas.
Heel veel sterkte :(:)

Ik kan echt met een glimlach op vele herinneringen aan mijn papa terug denken, al is het soms wel erg moeilijk, omdat je weet dat hij er nu niet meer is.. maar heb hele fijne en vele herinneringen.. :D

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes <3

nadine_yvana

Re: Papa, waarom jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 12:32

Ik wil je heel veel sterkte wensen, je verhaal doet me erg aan mijn eigen denken, mij vader was binnen 5 weken nadat we de diagnose gehoord hadden ook overleden aan kanker. Dat is inmiddels alweer 10 jaar geleden, maar ik mis hem nog elke dag. Gun jezelf de tijd om te rouwen. Fijn dat je met mooie herinneringen terugdenkt aan je vader. Mocht je ooit erover willen praten, je kunt me altijd pb-en. Nogmaals veel sterkte.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 23:16

Jeetje meis, ontzettend veel sterkte. Mijn vader is ook ziek, bijna een jaar geleden kregen we de diagnose, ondertussen al veel mooie en helaas ook hele spannende/minder mooie momenten gehad. Ik word al verdrietig bij het idee dat.. Nogmaals heel veel sterkte :(:)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 10:45

Dank jullie wel <3

Wietsje, heel veel sterkte met je papa! geniet nog van hem zoveel je kan! maak foto's geef extra knuffels!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 02:14

Wietsje92 schreef:
Jeetje meis, ontzettend veel sterkte. Mijn vader is ook ziek, bijna een jaar geleden kregen we de diagnose, ondertussen al veel mooie en helaas ook hele spannende/minder mooie momenten gehad. Ik word al verdrietig bij het idee dat.. Nogmaals heel veel sterkte :(:)

:(:)

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 02:30

Pink hier een traantje (hoezo één?) weg. Dat heb je onwijs mooi omschreven. Heel veel sterkte.

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 02:36

sterkte :(:)

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 03:14

Sterkte ladybird. :(:)

Ladybird schreef:
Ik kan echt met een glimlach op vele herinneringen aan mijn papa terug denken, al is het soms wel erg moeilijk, omdat je weet dat hij er nu niet meer is.. maar heb hele fijne en vele herinneringen.. :D

Dit helpt mij ook enorm. Mijn vader is bijna 3 jaar geleden overleden, ook een paar maanden nadat we erachter kwamen dat hij kanker had. In het begin miste ik het vooral enorm dat ik hem niet meer kon knuffelen, want dat had ik in de laatste maanden veel gedaan, gewoon lekker knuffelen elke keer als we elkaar zagen en het samen op de bank TV kijken, het praten, en ook zijn positieve en marketing-gerichte input over mijn carrière die ik vaak echt nodig had, waar hij me mee zou gaan helpen nadat ik afgestudeerd was... :\

Maar na een tijdje merkte ik steeds meer dat ik ook heel kracht putte uit alle verhalen die ik over hem kon vertellen, en alle súper toffe dingen die we samen gedaan hebben. En hij is stiekem toch nog altijd een beetje bij me. Ik ben afgelopen zomer getrouwd en had verwacht dat ik het heel moeilijk zou krijgen omdat mijn vader én het paard dat ik van hem had gekregen toen ik 16 was er niet meer bij konden zijn, maar het voelde gewoon heel mooi en prettig allemaal en alsof mijn vader er toch gewoon nog bij was op de een of andere manier. Kan het niet uitleggen. Maar inderdaad, haal kracht uit de mooie herinneringen en verhalen en de liefde die jullie met elkaar hadden. Ik praat nog graag met mijn moeder over dingen die we hebben gedaan als gezin of met hem, maar ben ook achter een boel dingen gekomen die ik nooit wist, en verhalen gehoord van dingen die mijn moeder en vader hebben gedaan zonder mij of voor ik geboren was. :)

Mandy66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 10:27

Ach meid, wat erg voor je!
Ik wens je heel veel sterkte met het verlies :(:) :(:)

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 13:39

Hoi ts, ik wil je ook heel veel sterkte wensen... Mijn vader is 4 jaar geleden overleden aan een hersen tumor, binnen een half jaar was hij overleden. Mij helpt het ook om terug te denken aan de mooie herinneringen die ik heb met & aan mijn vader. Maar ook ik heb het nu soms nog moeilijk. Maar praat er ook nog veel over als ik het moeilijk heb, dit zou jou ook kunnen helpen. Sterke! Mijn pb- box staat ook altijd open! Als je wat kwijt wilt of wilt praten..

Melanievs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 14:38

Heel herkenbaar. Mijn vader is anderhalf jaar geleden ook overleden aan de gevolgen van kanker. En ik mis hem nog elke dag! ;(
Heel veel sterkte...