Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar die examens hea, moet je voor elk apart onderdeel examen doen, of gewoon alles in 1x? In mijn geval heb je een onderdeel Notuleren bijvoorbeeld, en Secretariële Vaardigheden. Moet ik dan per onderdeel examen doen, of alles in 1x?
Ik zal morgen eens door de papieren snuffelen of ik dat kan vinden

En 33 van de 50, vind ik niet eens zo gekke veel, had het wel hoger verwacht eigenlijks 
Hopelijk kan ik sneaky met de studie OV van m'n broertje, kan ik iig gratis reizen zolang ik niet gepakt wordt
_Nancy schreef:Ja, ik hoop het
Moet 33 vragen goed hebben om een voldoende te hebben, van de 50..
Nu maar wachten tot max. 3 mei
Utrecht is wel de meest centrale plaats voor examens.. Ik kom zelf uit Brabant, nabij Limburg dus voor mij is het ook ruim 80-90 km..
Parkeren is wel echt duur daar.. 3 euro per uur.. max. 12 euro voor de hele dag..
Was 6 euro kwijt voor die 1,5 uur dit ik er stond
Maar als je gepakt wordt..... Dan wordt het een duur grapje vrees is.
Het kan 2 kanten op haha
ad0rey0u schreef:Ja maar ik doe een beroepscursus en geen echte voltijd MBO. Dus dan is dat al weer heel anders. Heb ook geen praktijk dagen ed.
_Nancy schreef:Haha adoreoyou, ja dat zou inderdaad kunnenMaar als je gepakt wordt..... Dan wordt het een duur grapje vrees is.
Ilja, oh goed zo! Ik heb wel echt een aantal moeten gokken maar sommige weten ik ook wel zeker..
Maar ik vind het toch wel spannend hoor..Het kan 2 kanten op haha
Iemand bekend met Medewerker Administratie kantoor cursus??
3 cursussen in 1??
Wil nog een cursus doen