Biskwie schreef:Het leven zonder paarden, lijkt me het perfecte plaatsje voor dit topic...
Letterlijk!
Stoppen in de paardensport, radicaal. Hoe leef je verder zonder paarden?
Hoe vul je in vredesnaam alle tijd die overblijft?
Hoe zorg je dat je onder de mensen blijft en waar vindt je nieuwe vrienden om leuke dingen mee te ondernemen?
Hoe hebben anderen deze uitdaging volbracht?
Heb een tijd niet paardgereden en ging gewoon andere dingen doen
Stappen, met de vriendengroep leuke dingen doen, hond wandelen enz..
) verveel ik me dood. Ik weet gewoon niet wat ik met die tijd moet.. Het rijden begon toch behoorlijk te kriebelen nu ik weer tijd over had om erover na te denken. Ik heb vriendje gek gemaakt met mijn gepraat over paarden. Dus hij vond dat het maar hoog tijd werd dat ik mn droompaard ging zoeken.
Maar ik zou wel weten wat ik met mijn tijd zou moeten als ik helemaal zou stoppen (al zal ik dat niet snel doen, die beesten betekenen zoveel voor me dat ik ze echt niet kwijt wil). Hier is het echt alleen voeren, water geven, controleren en uitmesten dat ik doe. Die klusjes zelf zal ik dan niet missen, de pony's wel. Ik zou vaker uitgaan als ik geen paarden had, want nu moet ik altijd wat regelen voor mijn dieren. Dan zou ik vaker naar het buitenland gaan en daar mss wel een poos werken. En verder zou ik niet zoveel veranderen, omdat ik al genoeg te doen heb.
Daar is
voor, zo iemand laten winnen is die persoon niet waard.