Ergens in die 3FM lijsten, kwam toch ook een William Cornelis Papier voor?Op poststukken dus W.C. Papier Edit: http://hyves.nl/blog/mostrecent/alltime ... /.../6NNY/
Wat grappig, ik ken sommige mensen met zo'n achternaam Op mn vorige school heette er iemand Annewil Pijpen. Dat vind ik gewoon sneu
Ik kende iemand die heette "in de wei" Later is ze getrouwd met iemand die heette "naakt geboren." Na haar huwelijk heette ze dus Naakt geboren in de wei.
wendyenbram schreef:Ik kende iemand die heette "in de wei" Later is ze getrouwd met iemand die heette "naakt geboren." Na haar huwelijk heette ze dus Naakt geboren in de wei.
Ik heb net een verhaal gehoord van mijn stiefvader. In het dorp heet er een piest. Zij trouwde met de Koe. Dus werd het (naam) de Koe - Piest.
IngridM schreef:astridastrid schreef:Wacht maar tot de familie Pot een zoon krijgt, dan wordt het vast "Jack". Of William Cornelis Pot.. oftewel: W.C. Pot.
Oh sommige namen zijn echt heel erg... maar zo had mijn broer een kennis die de vreselijke naam 'Constance Geijl' had. Arme vrouw En een vriend van me heet Pot met achternaam, met vader T. en moeder K. K. Pot en T. Pot dus, ook leuk haha.