Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heb het nog niet gevraagd, vind het toch maar moeilijk
maar hij was vandaag weer gewoon gezellig dus ik neem maar aan dat het niks negatiefs was, hoewel ik wel ga proberen er nog even op terug te komen.

Niet dat het wat uitmaakt, het is nog steeds lief, maar het leest net alsof ik je ergens van zou moeten kennen en m'n geheugen me in de steek laat.
peacehorses schreef:Ik weet zelf ook niet waar in Nederland ik naartoe ga, waarschijnlijk het halve land door haha. Woon zelf in Gelderland, kan op mobiel niet zien waar jij woont.
heb daarstraks gezegd dat het me nog steeds dwarszit, die opmerking, maar hij zei alleen maar 'get over it'. Niet op een vervelende manier maar toch, nu voelt het helemaal naar omdat ik open probeer te zijn en dan zo'n reactie krijg.. maarja zoals ik zei was het verder niet kortaf of boos, dus misschien moet ik me er inderdaad ook gewoon maar overheen zetten.
Bedankt voor het aanbod!
echt feestje is het niet, gewoon een manier om iedereen bij elkaar te krijgen zodat ik niet half nederland door hoef om iedereen te zien (en 't is ook meteen voor m'n verjaardag alvast), en mijn feestjes zijn altijd wel succesvol. En ja, na die 5 dagen weer terug naar Ierland, en dan weer door voor hoe lang het ook mag duren. Had al even heel schijnheilig aan de baas gevraagd of ze het niet erg zou vinden, als ik wat langer zou blijven, en daar zou ze heel blij mee zijn zei ze, dus ik denk dat jullie mij voorlopig niet meer terug zien
Moet natuurlijk wel tegen die tijd nog even bekijken