Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Die 'mijn oom/broer/vader/neef/whatever zit bij de politie en nu weet ik alles van je'-smoes wordt volgens mij wel vaker door dit soort mensen gebruikt. Imo is mevrouw er gewoon op uit om op deze manier haar geld terug te krijgen, zodat ze een gratis telefoon heeft.
karin84 schreef:Dit klinkt me bekend in mijn oren na het opsturen van een leren jas. Met de jas was echt niks mis, pakket opgestuurd, vergeten de t&tcode door te geven. Ze stuurde me boos een mail dat ze zat te wachten op haar werk en dat de jas niet was geleverd. Onderzoek bij PostNl wees uit dat ze had getekend voor ontvangst, toen ik haar ermee confronteerde had ze de jas toch wel maar was deze kapot. Ik word tot op de dag an vandaag nog bedreigd door haar. Politie heeft weinig voor me kunnen betekenen vrijdag.
Hopelijk verloopt het bij jou beter!
Tinky12 schreef:silviasilvia schreef:Vandaag was ik helaas pas half 4 uit waardoor ik geen tijd heb gehad om aangifte te doen ( hier in het dorp zijn ze maar open tot 5 uur ) en daarna moet je naar Hoofddorp toe voor aangiftes![]()
Morgen vroeg uit dus ga dan accuut naar de politie!
Ga nu ook even marktplaats een mailtje sturen
Fijn dat er na 5-en geen problemen zijn bij jullie...
Knap dat via je mailadres alle gegevens van jou boven water zijn gekomen...daar hebben ze nog steeds een bevel voor nodig.Grote onzin dus maar niet minder bedreigend.
Morgen meteen aangifte doen hoor,desnoods iets eerder naar huis en zeker ook doorgeven aan MP.
Kun je trouwens niet al aangifte doen via internet?
Sterkte met alles
Citaat:Dat het bureau tot 5 uur open is wil zeggen dat het voor publiek tot 5 uur open is. Dus voor het doen van aangifteAgenten van de incidentafhandeling zullen er zker wel zijn anders word de aanrijtijd bij meldingen te groot.
Dat van die oom is grote onzin, en anders zal die oom wel erg dom zijn om zich met dit soort dingen te bemoeien. Kan hem gewoon zijn baan kosten!
knuffeldier schreef:en haar mail als spam aanmerken zodat het regelrecht naar je prullenbak gaat.